fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 05:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: volnoběh 1.4 EFi
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 09:11 
Tak tu čtu fórum ohledně volnoběžných otáček na 1,6 16V. Mám na CVHčku 1,4 podobný..vlastně stejný motor. Otáčky jsou po nastartování přes 2000 a padaj pomalu i když se motor zahřeje. Spadnou jen na nějakých 1500 a tam se drží dost dlouho než spadnou na těch 900, co to má mít. Nevíte jestli je tam taky nějaký volnoběžný ventil, když je to monovstřik..nebo čím by to mohlo být??
Díky chlapy..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: 1,4 CVH volnoběh
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 09:13 
Jen jsem se chtěl opravit..mám stejný problém ne motor :D asi jsem po noční šichtě ještě mimo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh
PříspěvekNapsal: 29 říj 2004 14:28 
Mám problém s escortem 1,4 / 96 benzín. Při teplém motoru nedrží volnoběžné otáčky, např. dojíždím kolonu ( ke světlům ), vyřadím a on chcípne. Nechal jsem udělat rozvody, spojku, vyměnil jsem svíčky filtry atd. Prosím POMOC.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2004 14:48 
Postupoval bych následovně:
reset ŘJ, vyčištění volnoběžnýho ventilu, vyčištění klapky, odtrh svíček, proměřit kabely ke svíčkám,zkontrolovat tlak paliva (vyměnit palivový filtr), vzduchový filtr, změřit kompresní tlaky ve válcích (podpálený některý z ventilů), voda v benzínu, nesprávně nastavený rozvoďák, dobíjení, netěsný výfuk atd...
Jak se auto chová při jízdě? Je motor hlučnější, klepou při zatížení ventily?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2004 15:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Nepises jaky presne mas motor.
Mel jsem stejny problem, k tomu nevic obcas neslo nastartovat :(
Na aute bylo vic veci spatnych a nevim ktera presne s cim souvisela, ale po odstraneni uz je vse ok. Tkaze:
- stara barerka (uz se nedobijela)
- v servisu mi menili svicky i kabeli ale problem se startovanim pretrvaval, ale uz si nevibavim jestli to porad jeste chvipalo.
- rozflakany konekor snimece volnobeznych otacek 8), po oprave se uz zadna zavada nevyskytovala

Dofam ze ti to pomuze

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2004 12:34 
To Milan:

Příznakem jaké závady je, když klepou při zatížení ventily?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2004 18:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
to:George V
podle mě je špatnej tlak oleje a nebo je tam málo zdvihátka se nestíhaj zvedat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2004 18:20 
Kde by mohl být problém? Olejové čerpadlo je takřka nerozbitné, takže jedině přetlakový ventil, jestli není zanesený...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 23:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2004 22:28
Příspěvky: 44
Bydliště: Praha-Západ
Volnoběžné otáčky jsem měl dost vysoko, občas téměř 1500ot/min. Pak jsem vyměnil vzduchový filtr a vyčistil jsem celé jeho pozdro od usazených mastnot a ony se pak samy usadily někde na 1000ot/min. To už jde, tak to nechám být...

_________________
1.4i CVH, CLX Combi, 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnobeh 1.4 cvh
PříspěvekNapsal: 13 lis 2004 21:13 
po koupi escorta mi to delal take.stacilo vycistit svicky 1mm,novy vzduchovy filtr 170kc.vycisteni vstrikovani tj prostor pod bandaskou vzduchace poradne tech.benzinem a lihem az do hlinikoveho lesku.a po startu drzi max 1700ot.a az se hne teplomer ustalenejch 900-990 no proste pod 1000ot.tak to zkuste je to hodina prace


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 CVH volnoběh
PříspěvekNapsal: 17 lis 2004 18:14 
Zdechlina píše:
Tak tu čtu fórum ohledně volnoběžných otáček na 1,6 16V. Mám na CVHčku 1,4 podobný..vlastně stejný motor. Otáčky jsou po nastartování přes 2000 a padaj pomalu i když se motor zahřeje. Spadnou jen na nějakých 1500 a tam se drží dost dlouho než spadnou na těch 900, co to má mít. Nevíte jestli je tam taky nějaký volnoběžný ventil, když je to monovstřik..nebo čím by to mohlo být??
Díky chlapy..


Mam ten samej motor a drzel porad 2000, jen obcas kdyz sem ho poradne proslap tak to spadlo pod 1000. Zahejbal sem v motoru vsema kontaktama a je po problemu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2004 13:10 
Problém s volnoběhem u motoru 1.4 rok 95 jsem měl také. Po vždy bezproblémovém startu a naběhnutí motoru na cca 900 ot./min. docházelo po asi 1 min. ke kolísání volnob.otáček. Pro začátek vyřešeno odpojením přívodních kabelů k elektronice ovládání volnoběžné klapky(označení 92FB-12B579-BA), která je umístněna na hadici nasávacího potrubí - na kovové přírubě, vedle vzduchového filtru. Ze zvědavosti :shock: jsem odšrouboval toto čidko ( :x pozor 2x spec. šroub "hvězdička s čudlíkem" :x ) a kouknul co tam vlastně je. ( :!: opatrně vysunout a zase naopak i zasunout :!: ). Čidla na první pohled bez závad, ale k elektronice se dostat nedá. Je zatavená poloprůhledným plast. krytem. A tam bude asi něco v háji. No zkrátka tak jsem ten kabel co vede k elektronice odpojil a :P ejhle :wink: ono to šlape jako hodinky, až na drobný "detajl". Z výfuku je trochu cítit benzín. No ale už zháním nové čidlo. Tak po výměně napíšu. Ale znáte to. Pokud něco chodí, asi to tak rychle nebude. P.S:Sporřeba paliva asi o 0,7l na 100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2004 19:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Majkle to co jsi rozdělával je MAF - zjišťuje množství vzduchu, tzv. váha vzduchu a pokud jezdíš bez ní, pracuje motor v nouzovém režimu. Co nejdřív to sežeň, motoru to moc neprospívá. Tohle s volnoběhem tolik nesouvisí. Ono i těžko určit, zda je špatné. Raději bych jezdil s tím.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2004 22:25 
:oops: No tak Ti díky. A co když to tam :arrow: vrazím prozatím zpátky :?: :idea: Bude to pořád v nouzovém režimu :?: a nebo to bude jenom zase na volnoběhu cukat a chcípat :?: . Jak poznám, že jezdím v "NOUZOVÉM REŽIMU" :cry: Dá se udělat nějaká indikace třeba s vývodem na přístrojovku:?: :?: :?:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 16:12 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Majkl když to zastrčíš zpátky a MAF je dobrej, tak nebude pracovat v nouzovém režimu.
Nouzový režim poznáš tak, že dáš klíček do 2 polohy, uslyšíš jak sepne čerpadlo a mělo by po 3 - 5 s vypnout. Pokud nevypne a je spuštěné pořád, tak to je v nouzovce, pokud vypne, je to v pohodě.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 18:31 
:lol: :lol: :lol: Tak to bude asi dobrý :lol: :lol: :lol: , protože pokud dám klíček do polohy "2", tak to ve předu (v motoru) lehounce "zavrčí" a pak je naprosté ticho. To "zavrčení" jsem usuzoval, že jsou servomotorky od světel, které se dají pomocí ovládacího knoflíku štelovat. :?: :?: :?:
A nebo je tomu jinak :?: :idea: :?: . Přesto si hned zítra poslechnu to čerpadlo. Snad je najdu. Zatím moc díky. :) :) :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 21:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Čau!Vzhledem k tomu, že čerpadlo je v nádrži, tak bych to co Ti vrčí v motoru tipoval na servomotorek ovládání škrtící klapky..

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 09:09 
Tak to bude asi ono. Kouknul jsem do té černé škatilky co je za vzduchovým filtrem, ve které je elektronika (asi řízení dodávky vzduchu - vzduchová váha) s označením 92FB-12B579-BA (AFH 38-07A) a je to tam trochu opálené :evil: .
Takže to bude chtít vyměnit. Na vrakáči to maj za 800,- , ale záruku že to bude chodit nedostanu a zpátky už to nevezmou. Nemá to někdo tak do 400,- Kč :?: :oops: A ještě potřebuji vědět kam vede kabeláž od těch kontaktů s označením A B C D .... :?: Třeba bude problém také tam. Díky moc. Kontakt 736 654 066.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: volnobeh
PříspěvekNapsal: 24 zář 2005 15:40 
pri kazdem odpojeni baterie se vymazou data z ridici jednotky
a pak mi to skube cuka kolisa atd
data si pamatuje poslednich 40startu
v knize je doporuceno po odpojeni bat
nastartovat nechat 3 min volnobeh
potom 2min lehce seslapnout na 1200ot/min
drzet to cele 2min na 1200ot/min
potom min 8km skusebni jizda a pak je to o.k
NEPLATI PRO VSECNY ALE U MNE TO FUNGUJE
vychazim s kniky JAK NA TO :D :D


Naposledy upravil Návštěvník dne 05 říj 2005 00:56, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Tak to je dobrý
PříspěvekNapsal: 28 zář 2005 16:16 
A jak mám zjistit těch 2000 ot/min, když tam oráčkoměr nemám??? :roll:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz