fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

volnoběh 1.4 EFi
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=28580
Stránka 1 z 7

Autor:  Návštěvník [ 01 říj 2004 09:11 ]
Předmět příspěvku:  volnoběh 1.4 EFi

Tak tu čtu fórum ohledně volnoběžných otáček na 1,6 16V. Mám na CVHčku 1,4 podobný..vlastně stejný motor. Otáčky jsou po nastartování přes 2000 a padaj pomalu i když se motor zahřeje. Spadnou jen na nějakých 1500 a tam se drží dost dlouho než spadnou na těch 900, co to má mít. Nevíte jestli je tam taky nějaký volnoběžný ventil, když je to monovstřik..nebo čím by to mohlo být??
Díky chlapy..

Autor:  Návštěvník [ 01 říj 2004 09:13 ]
Předmět příspěvku:  1,4 CVH volnoběh

Jen jsem se chtěl opravit..mám stejný problém ne motor :D asi jsem po noční šichtě ještě mimo

Autor:  Návštěvník [ 29 říj 2004 14:28 ]
Předmět příspěvku:  Volnoběh

Mám problém s escortem 1,4 / 96 benzín. Při teplém motoru nedrží volnoběžné otáčky, např. dojíždím kolonu ( ke světlům ), vyřadím a on chcípne. Nechal jsem udělat rozvody, spojku, vyměnil jsem svíčky filtry atd. Prosím POMOC.

Autor:  Milan [ 29 říj 2004 14:48 ]
Předmět příspěvku: 

Postupoval bych následovně:
reset ŘJ, vyčištění volnoběžnýho ventilu, vyčištění klapky, odtrh svíček, proměřit kabely ke svíčkám,zkontrolovat tlak paliva (vyměnit palivový filtr), vzduchový filtr, změřit kompresní tlaky ve válcích (podpálený některý z ventilů), voda v benzínu, nesprávně nastavený rozvoďák, dobíjení, netěsný výfuk atd...
Jak se auto chová při jízdě? Je motor hlučnější, klepou při zatížení ventily?

Autor:  NTI [ 29 říj 2004 15:08 ]
Předmět příspěvku: 

Nepises jaky presne mas motor.
Mel jsem stejny problem, k tomu nevic obcas neslo nastartovat :(
Na aute bylo vic veci spatnych a nevim ktera presne s cim souvisela, ale po odstraneni uz je vse ok. Tkaze:
- stara barerka (uz se nedobijela)
- v servisu mi menili svicky i kabeli ale problem se startovanim pretrvaval, ale uz si nevibavim jestli to porad jeste chvipalo.
- rozflakany konekor snimece volnobeznych otacek 8), po oprave se uz zadna zavada nevyskytovala

Dofam ze ti to pomuze

Autor:  Návštěvník [ 30 říj 2004 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

To Milan:

Příznakem jaké závady je, když klepou při zatížení ventily?

Autor:  bibo [ 30 říj 2004 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

to:George V
podle mě je špatnej tlak oleje a nebo je tam málo zdvihátka se nestíhaj zvedat

Autor:  Návštěvník [ 30 říj 2004 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

Kde by mohl být problém? Olejové čerpadlo je takřka nerozbitné, takže jedině přetlakový ventil, jestli není zanesený...

Autor:  Plžík [ 05 lis 2004 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Volnoběžné otáčky jsem měl dost vysoko, občas téměř 1500ot/min. Pak jsem vyměnil vzduchový filtr a vyčistil jsem celé jeho pozdro od usazených mastnot a ony se pak samy usadily někde na 1000ot/min. To už jde, tak to nechám být...

Autor:  Návštěvník [ 13 lis 2004 21:13 ]
Předmět příspěvku:  volnobeh 1.4 cvh

po koupi escorta mi to delal take.stacilo vycistit svicky 1mm,novy vzduchovy filtr 170kc.vycisteni vstrikovani tj prostor pod bandaskou vzduchace poradne tech.benzinem a lihem az do hlinikoveho lesku.a po startu drzi max 1700ot.a az se hne teplomer ustalenejch 900-990 no proste pod 1000ot.tak to zkuste je to hodina prace

Autor:  Návštěvník [ 17 lis 2004 18:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,4 CVH volnoběh

Zdechlina píše:
Tak tu čtu fórum ohledně volnoběžných otáček na 1,6 16V. Mám na CVHčku 1,4 podobný..vlastně stejný motor. Otáčky jsou po nastartování přes 2000 a padaj pomalu i když se motor zahřeje. Spadnou jen na nějakých 1500 a tam se drží dost dlouho než spadnou na těch 900, co to má mít. Nevíte jestli je tam taky nějaký volnoběžný ventil, když je to monovstřik..nebo čím by to mohlo být??
Díky chlapy..


Mam ten samej motor a drzel porad 2000, jen obcas kdyz sem ho poradne proslap tak to spadlo pod 1000. Zahejbal sem v motoru vsema kontaktama a je po problemu.

Autor:  Návštěvník [ 26 pro 2004 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

Problém s volnoběhem u motoru 1.4 rok 95 jsem měl také. Po vždy bezproblémovém startu a naběhnutí motoru na cca 900 ot./min. docházelo po asi 1 min. ke kolísání volnob.otáček. Pro začátek vyřešeno odpojením přívodních kabelů k elektronice ovládání volnoběžné klapky(označení 92FB-12B579-BA), která je umístněna na hadici nasávacího potrubí - na kovové přírubě, vedle vzduchového filtru. Ze zvědavosti :shock: jsem odšrouboval toto čidko ( :x pozor 2x spec. šroub "hvězdička s čudlíkem" :x ) a kouknul co tam vlastně je. ( :!: opatrně vysunout a zase naopak i zasunout :!: ). Čidla na první pohled bez závad, ale k elektronice se dostat nedá. Je zatavená poloprůhledným plast. krytem. A tam bude asi něco v háji. No zkrátka tak jsem ten kabel co vede k elektronice odpojil a :P ejhle :wink: ono to šlape jako hodinky, až na drobný "detajl". Z výfuku je trochu cítit benzín. No ale už zháním nové čidlo. Tak po výměně napíšu. Ale znáte to. Pokud něco chodí, asi to tak rychle nebude. P.S:Sporřeba paliva asi o 0,7l na 100km

Autor:  mrazik [ 26 pro 2004 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Majkle to co jsi rozdělával je MAF - zjišťuje množství vzduchu, tzv. váha vzduchu a pokud jezdíš bez ní, pracuje motor v nouzovém režimu. Co nejdřív to sežeň, motoru to moc neprospívá. Tohle s volnoběhem tolik nesouvisí. Ono i těžko určit, zda je špatné. Raději bych jezdil s tím.

Autor:  Návštěvník [ 26 pro 2004 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

:oops: No tak Ti díky. A co když to tam :arrow: vrazím prozatím zpátky :?: :idea: Bude to pořád v nouzovém režimu :?: a nebo to bude jenom zase na volnoběhu cukat a chcípat :?: . Jak poznám, že jezdím v "NOUZOVÉM REŽIMU" :cry: Dá se udělat nějaká indikace třeba s vývodem na přístrojovku:?: :?: :?:

Autor:  mrazik [ 27 pro 2004 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

Majkl když to zastrčíš zpátky a MAF je dobrej, tak nebude pracovat v nouzovém režimu.
Nouzový režim poznáš tak, že dáš klíček do 2 polohy, uslyšíš jak sepne čerpadlo a mělo by po 3 - 5 s vypnout. Pokud nevypne a je spuštěné pořád, tak to je v nouzovce, pokud vypne, je to v pohodě.

Autor:  Návštěvník [ 27 pro 2004 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol: :lol: Tak to bude asi dobrý :lol: :lol: :lol: , protože pokud dám klíček do polohy "2", tak to ve předu (v motoru) lehounce "zavrčí" a pak je naprosté ticho. To "zavrčení" jsem usuzoval, že jsou servomotorky od světel, které se dají pomocí ovládacího knoflíku štelovat. :?: :?: :?:
A nebo je tomu jinak :?: :idea: :?: . Přesto si hned zítra poslechnu to čerpadlo. Snad je najdu. Zatím moc díky. :) :) :)

Autor:  Zdechlina [ 07 led 2005 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

Čau!Vzhledem k tomu, že čerpadlo je v nádrži, tak bych to co Ti vrčí v motoru tipoval na servomotorek ovládání škrtící klapky..

Autor:  Návštěvník [ 08 led 2005 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bude asi ono. Kouknul jsem do té černé škatilky co je za vzduchovým filtrem, ve které je elektronika (asi řízení dodávky vzduchu - vzduchová váha) s označením 92FB-12B579-BA (AFH 38-07A) a je to tam trochu opálené :evil: .
Takže to bude chtít vyměnit. Na vrakáči to maj za 800,- , ale záruku že to bude chodit nedostanu a zpátky už to nevezmou. Nemá to někdo tak do 400,- Kč :?: :oops: A ještě potřebuji vědět kam vede kabeláž od těch kontaktů s označením A B C D .... :?: Třeba bude problém také tam. Díky moc. Kontakt 736 654 066.

Autor:  Návštěvník [ 24 zář 2005 15:40 ]
Předmět příspěvku:  volnobeh

pri kazdem odpojeni baterie se vymazou data z ridici jednotky
a pak mi to skube cuka kolisa atd
data si pamatuje poslednich 40startu
v knize je doporuceno po odpojeni bat
nastartovat nechat 3 min volnobeh
potom 2min lehce seslapnout na 1200ot/min
drzet to cele 2min na 1200ot/min
potom min 8km skusebni jizda a pak je to o.k
NEPLATI PRO VSECNY ALE U MNE TO FUNGUJE
vychazim s kniky JAK NA TO :D :D

Autor:  Návštěvník [ 28 zář 2005 16:16 ]
Předmět příspěvku:  Tak to je dobrý

A jak mám zjistit těch 2000 ot/min, když tam oráčkoměr nemám??? :roll:

Stránka 1 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/