fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 kvě 2024 17:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volnoběh až 3800 ot - po restartu OK
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 12:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Doufám, že nejsem slepý, ale tenhle problém jsem tu nenašel :smt102

Zůstává mi viset volnoběh - skoro to vypadá, jakoby zůstal zaseknutý plynový pedál, ale ten je samozřejmě v pořádku. Otáčky bývají hodně vysoké - 3800 ot/min a je jedno, jestli stojím, nebo jedu na neutrál. Až potud bych to bral (přece jen je to Escort, že? :evil: ) a začal bych čistit volnoběžný ventil (což jsem dělal tři měsíce dozadu), odlučovač olejových par (také jsem ho komplet pral před třemi měsíci), proměřoval kde co, ale... Když zastavím a vypnu motor a potom ho hned zase nastartuju je po problému! Otáčky padají krásně jak mají na 900 při volnoběhu a kolem 1100 při neutrálu za jízdy. V sobotu jsem tohle udělal a ujel s tím přes 60 km a pořád to bylo dobré. Když jsem ale potom znovu nasedl do auta, problém byl zase zpět - zase 3800 ot/min. Znovu jsem zastavil, vypnul motor, nastartoval a dojel jsem dalších 60 km domů bez problémů! Včera jsem odpojil baterku (resetoval ŘJ), pokusil se ji znovu "naprogramovat" (zahřáty motor, 1800 ot po dobu dvou minut, 10 km jízdy různými styly) a vše se zdálo být ideální. otáčky jak z knížky! Ale dnes jsem ráno nastartoval, vyrazil do práce a vše je zase ve starých kolejích :cry:

Omlouvám se za tu délku, ale chtěl jsem to popsat podrobně, třeba vás někoho napadne, co by to mohlo být.

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 22:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Nikdo žádný nápad? :cry:

Pozoroval jsem svůj motor dál a všiml jsem si, že se mi také občas otáčky propadnou na cca 450 a ne a ne se zvednout. Začal jsem tedy u klasiky - volnoběžného ventilu. Vyndal jsem ho, rozdělal (tu cívku od pístku) a řádně omyl benzínem a hle! - zdá se, že volnoběžný ventil přestal fungovat! Horko těžko jsem nastartoval (musel jsem s plynem) a když jsem pomalu plyn pustil, otáčky spadly na cca 450. Výš už prostě nevylezou. Zkusil jsem za běhu motoru ventil odpojit, ale vůbec nic se nestalo, absolutně žádná změna. Změřil jsem napětí v tom konektoru a bylo při těch 450 ot 15,56V a při zvýšených 15.48V. Změna nic moc, ale vysvětluju si to tím, že ten pístek volnoběžného ventilu stál a tudíž se v motoru nedělo to, co by asi mělo, nevím. Z toho všeho se mi zdá, že je ten volnoběžný ventil mrtvý a měl bych koupit jiný.

Nedalo mi to a znovu jsem ho vymontoval a ohmmetrem proměřil - zjistil jsem, že mezi kontakty je nulový odpor :!: Usoudil jsem, že by tam nějaký odpor měl být, přeci je v něm cívka, ne :?: Napadlo mě, jestli není proražená dioda, jejíž obrázek je na konektoru namalovaný a tak jsem se pokusil ten ventil rozebrat. Bylo to marné :cry: Zjistil jsem, že pod plechovým pláštěm ventilu (přesněji té cívky) je z jednoho kusu vylitý celý elektromagnet. Ach jo, takže mi nezbyde než koupit nový. Straší mě ale ta cena - 3500 :cry: Nevíte někdo prosím o levnějším?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 07:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jen takový zvědavý dotaz malinko mimo: 15,5V - není to už trochu moc? :smt017 Měl jsem za to, že po nastartování je v autě tak kolem 14V... (kamarád měl jeden čas od servisu dodrbanou elektriku v autě, přebíjelo mu to akumulátor a ten mu pak vybouchl)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 07:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
1 - Za normalnych podmienok, teda ak su vsetky el.suciastky v pohode, je 14 fakt to maximum. Ja som uz tiez videl vybuchnuty akumulator kvoli prebijaniu.V dosahu som si nechal bundu a ono to tresklo ked som bol prec. Zostali v nej diery ako po rane z brokovnice. Mal som stastie :!:
A cim si to meral? Myslim tych vyse 15V. Lebo ak mas nejaky meraci pristroj od "vietnamcov a spol", tak ten udaj o napati nemusi realny.

2 - Ad volnob. ventil : no za menej penazi jedine pouzity (to je ale dost risk) alebo nekupit v CZ, ale inde. Udajne v PL to vyjde menej. Ktosi to tu naposledy pisal, skus si prezriet sekciu CENY. (sorry, ale takto z rana som nejaky lenivy to hladat, alebo nie to nejak stara tema/prispevok.)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 08:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Omlouvám se, těch 15V je (naštěstí) překlep, místo 15 tam má být 13 :oops:

Jinak co se týče cen v Polsku, tak např. na http://www.ford.sklep.pl (díky Nagante) je originál (http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,21934116,80947969628415,03,,pl-pln,190249,0.html) za 575 Zl, což je asi 4200 Kč anebo od Helly (http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,21934116,80947969628415,03,,pl-pln,190251,0.html) za 467 Zl (3400 Kč). Takže ceny nic moc :cry:

Jaký máte názor na volnoběžný ventil - koupit nový nebo byste scháněli použitý :?:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 08:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Vzhledem k tomu, že volnoběžný ventil je takové slabší místo, tak bych asi uvažoval o novém. Ale je to palba :-(

Nejdřív ještě raději proměř dráty, kontakty a podobné legrace. A vyzkoušej ventil na nějakém regulovaném zdroji (určitě by ti mohli vyjít vstříc ve fyzikální učebně místní základky nebo nějaké střední školy poblíž, takové bazmeky tam mívají, teda aspoň my jsme měli). Případně pokud ti nějaký dobrák z okolí půjčí svůj ventil, můžeš ho vyzkoušet v autě. Koupit nový umí každý trouba, ale nemusí to být to správné řešení ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Naposledy upravil Wizzy dne 26 dub 2006 10:46, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 08:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
hameluk píše:
Omlouvám se, těch 15V je (naštěstí) překlep, místo 15 tam má být 13 :oops:

Jinak co se týče cen v Polsku, tak např. na http://www.ford.sklep.pl (díky Nagante) je originál (http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,21934116,80947969628415,03,,pl-pln,190249,0.html) za 575 Zl, což je asi 4200 Kč anebo od Helly (http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,21934116,80947969628415,03,,pl-pln,190251,0.html) za 467 Zl (3400 Kč). Takže ceny nic moc :cry:

Jaký máte názor na volnoběžný ventil - koupit nový nebo byste scháněli použitý :?:

V poho za ten preklep, ale to mi zase pride pri nastartovanom motore malo :)
Skus si zohnat taku indikator s 3 LED, ktory jednoducho monitoruje stav dobijania aj za jazdy, alebo proste nieco. Pretoze ak je tam fakt presne 13V, tak je to podla mna malo. ( 13.5-13.8 by volo super)

Co sa tyka toho ventilu, tak ja som zanho vysolil tiez nieco cez 4000 kc.
Ale neskusal som ten stary napr cistit, mechanik rovno kupil novy. (stary mam kdesi doma, ak budem mat naladu s nim laborovat, tak ho skusim)
Vraj na vrakoviska je v cena od 1500kc - 2000 kc. Je to vsak o tom, ake stastie budes mat. Mozes totiz kupit nejaky v dobrom stave, kroty bude drzat roky ale na druhu stranu taky, ktory sa coskoro odporouci.
(je to to same ako s nakupom pouzitej lambdy)
Keby ho vyrobili tak,ze by to slo poskladat z viacerych pouzitych, tak by som si viac dovolil skusit kupit pouzity nez takto.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 08:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Je fakt, že zrovna na Tvůj motor je to nějak extra drahý, na Zetec-E je to tam za 315 PZL, resp. možná za 289,50 PZL (čert se v těch ventilech vyznej).

Co se týče měření toho napětí, opravdu se nedá moc těm digitálním měřákům věřit. Já taky jedním naměřím 13,8 V a druhým 14,8V (a věřím tedy spíš tomu prvnímu). Možná to změřit nějakým "poctivým" starším analogovým voltmetrem.

Taky jsem někde četl, že někdo objevil problémovost nějakých multimetrů se světlým - žlutým či oranžovým krytem. Procházející světlo ovlivní nějaký optočlen a změřené napětí není správné, ten samý multimetr v hnědém či černém krytu uvedenou nectnost neměl.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 10:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2005 22:54
Příspěvky: 48
Bydliště: Praha
Ty jo 4000 za ventil, to je docela, dost. Kup od někoho kdo prodává auto na díly, když budeš hledat někdo ho za 500 nechá a klidně si ho tam budeš moct i vyzkoušet a je po hehe :-)

_________________
Ford Escort 1.6 16V r.v.94 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 10:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Ja by som to povedal asi takto:
- ak si chces auto este dlho nechat, a mat aspon s tymto relativny pokoj tak si kup novy
- ak chces auto predat a teda len zabezpacit aby chvilu bolo vsetko v poho, tak kup z vrakace / od niekoho.

(je to sice tak trochu prasarna, ale tak to chodi....bohuzial)
(mam pocit,ze sam so stal obetou tohto principu...)
Problem v tom ventilu je v tom, ze ak ho clovek prekupi, zalozi a pojde mu 2 tyzdne,tak ma smolu, pochybujem ze mu niekto da na stary vemtil zaruku 2 roky :)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 11:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
To Nagant: Měřák je sice nějaký mrňavý "šupák" od Solidu, ale je černý :)

Jinak jsem volal do Detaxu HK, ten pán mi bez nějakého přemýšlení řekl 3500 jen ho budou mít až příští týden. Tady u nás v našem městečku u Poláka (pro neznalé - bydlím v pohraničí a má tu obchod Polák) bych ho mohl mít zítra také za 3500. Asi už nebudu přemýšlet, levněji to asi nepůjde. Akorát že u Poláka je Hella (defacto http://www.ford.sklep.pl/sklep,1502,21934116,80947969628415,03,,pl-pln,190251,0.html), ale on mi tvrdí, že je to naprosto stejný výrobek ze stejné fabriky jako originál, akorát je na tom jiná nálepka. Mám mu věřit :?: Je pravda, že od Helly mám už rok váhu vzduchu a problémy s ní nejsou...

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 11:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
S určitou rezervou bych tomu i věřil (tedy, že to sice nemusí být z té samé fabriky, ale fungovat naprosto stejně spolehlivě).

Je fakt, že ztrácet s tím hledáním nižší ceny zbytečně moc času a provolat spoustu peněz nemá smysl, to jsem si ověřil na při shánění spínače světel zpátečky.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 14:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Jestli máš ventil se dvou dílů a odešel pouze ovládací magnet, tak bych klidně zašel na šrotiště jen pro ten magnet. Jinak můžeš ventil klidně připojit na akumulátor a ověřit jeho funkčnost, tedy zda se pod napětím plně otevře. Za provozu ventil dostává od ŘJ neustálé impulzy, není tedy pod stálým napětím.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 15:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Standa píše:
Jestli máš ventil se dvou dílů a odešel pouze ovládací magnet, tak bych klidně zašel na šrotiště jen pro ten magnet. Jinak můžeš ventil klidně připojit na akumulátor a ověřit jeho funkčnost, tedy zda se pod napětím plně otevře. Za provozu ventil dostává od ŘJ neustálé impulzy, není tedy pod stálým napětím.


Ze dvou dílů opravdu je, ale v okolí žádný vrakáč bohužel nemám. A protože potřebuju jezdit, nenašel jsem jiné řešení než objednat nový. Alespoň budu mít jistotu, že bude nový i ten samotný ventil (taková ta manžetka uvnitř). Budu informovat, jak jsem spokojen s Hellou, zítra bych ji měl mít.

Jo a připojit na akumulátor jsem ho zkoušel - baterka šla očividně do zkratu (soudím podle blesků, které od toho létaly). Podle naměřeného nulového odporu soudím, že je opravdu špatný (jak jsem psal výše).

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 09:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Přátelé, kamarádi - je opraveno :-D Včera jsem zamontoval nový volnoběžný ventil a otáčky teď mám jak z knížky :) Děkuju za pomoc a za názory.

A jen tak mimochodem - za ventil jsem dal 3500,- Kč. Na té cívce, na které na originále nic není, je nálepka Hella. A na tom samotném pístku, na kterém je na originále modrá nálepka Ford s číslem dílu je na tom novém zbytek po lepidle přesně stejných rozměrů, jako je ta samolepka! Zdá se tedy, že je to opravdu originální díl, přelepený jinou nálepku :)

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: A zase ten volnoběh
PříspěvekNapsal: 07 črc 2006 11:12 
Offline
Nováček

Registrován: 01 bře 2005 21:14
Příspěvky: 8
Čtu celý fórum jak divej ale zatím jsem nenašel můj problém s volnoběhem mám Esco 1995 1,4i, můj problém se projevuje takto:motor normálně běží na 900 ot/min, pak najednou jako kdyby něco seplo ( ne ventilátor ten pokles znám) otáčky se zhoupnou k 500 ot/min a motor začne houpat a ustálí se otáčky někde kolem 850-900 za min, ale ten běh je nepravidelnej.Potom dvakrát třikrát přidám plyn a je to zase OK. Nechám ho zase běžet a po chvilce to je nanovo. Mám pocit, že to má něco společnýho s otvíráním termostatu a tedy změnou teploty vody??????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh
PříspěvekNapsal: 10 črc 2006 19:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2005 17:14
Příspěvky: 53
Bydliště: Brno
zkusil bych dát měřák vedle sebe a měřit napětí v síti, možná ti odchází regulace dobíjení nebo něco v alternátoru... čert ví...Vzhledem k tomu, že vše v autě je elektrické, má výkyv napětí vliv naprosto na všechno...

_________________
nyní: Escort 1999 1.6 16V, combi,
dříve: Escort 9/92, 1.8 EFI, 16V, 77kW, výbava Ghia, 195/50 R15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2006 23:07 
Zdravím, mám taky escorta 1,4 a mám naprosto stejný problém s volnoběhem. Už celkem 3 krát jsem byl na diagnostice na různých místech a vždy byl výsledek "bez závad". Nějak mně to neuspokojuje a tak se pokouším radit a domlouvat s různýma frajerama co tomu rozumí. Zatím bez výsledku. Nevím jestli se Vám už povedlo závadu odstranit, ale jestli jo tak poraďte co to dělá. Další příznaky u mého auta jsou: hlučné zdvihátka ventilu a asi nedokonalá těsnost výfuku. Nevím jestli to může mít nějaký vliv na volnoběh, ale myslím, že asi ne.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2006 12:35 
Offline
Nováček

Registrován: 01 bře 2005 21:14
Příspěvky: 8
No zatím nic, ale byl jsem teď v servisu a když jsem jim nastolil ten problém první jejich otázka byla kdy jsem naposled měnil palivový filtr.Tak mi ho vyměnili byl úplně neprůchodnej a ještě mi vyčistili vstřiky no a zatím se zdá že je to o 50% lepší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh na 1.4
PříspěvekNapsal: 30 říj 2006 17:22 
Offline
Nováček

Registrován: 29 říj 2006 18:14
Příspěvky: 6
Bydliště: Liberec
Ahoj všichni
Vím že na téma volnoběh tady máte spoustu dobrých rad,ale přece jenom bych chtěl slyšet Váš názor.
Mám už dlouho problémy s volnoběhem na 1.4 a už nevím jak dál.Při jízdě z kopce na neutál se mi otáčky motoru pohybují v rozmezí 1.500 až 1.800ot/min,jakmile zastavím tak klesnou na 900ot/min a po té začnou houpat mezi 900 a 500ot/min.Stačí aby se mi kola jen protočily a mám zase ten vysokej volnoběh.
Prosím poradte co stím,každá rada dobrá. :(
Jinak stránky Fordfans jsou SUPER!!!!
Předem dík Bílis

_________________
Ford Escort,r.v.03/95,motor 1.4,3dveřový,


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz