fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 14:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 08:36 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2011 09:48
Příspěvky: 18
Chtěl bych vědět kolik otáček má mít správně volnoběh u Escortu, někdo říká že 1000, někdo že 800m tak kolik? děkuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 09:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Nevím JAKÉHO escorta máš na mysli :wink:
1,4 i 900+-50
1,6 16v 875+-50
1,8 16v 700+-30
1,8 TD 850
1,8 D 855+-15
2,0 N7A 900+-50
2,0 Cos. 900+-50

Tohle jsou hodnoty motoru zahřátého na provozní teplotu.U studeného to ovlivňuje spousta faktorů,které si přečteš v tématu VOLNOBĚH :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 09:11 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2011 09:48
Příspěvky: 18
Mám na mysli 1.6 16v chci si koupit escort a chci prave vedet kolik otáček ma mít cca při zahřátem motoru, sem se dival po videich a třeba tady je 1000 otáček při zahřátem motoru, není to nějak moc? když třeba felicie má kolem 650-700? díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 09:11 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2011 09:48
Příspěvky: 18
http://www.youtube.com/watch?v=8K_3Iyz0DfA čas 1:40


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 11:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Na videu je ručička něco pod 1000,takže dle mně v normě-875+-50
Taky záleží jak se vrátí otáčky po přidání plynu.Něco jiného to je za jízdy,kdy je volnoběh vyšší,aby motor utočil servo,altík,apod.

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 13:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jaký je, prosím, zdroj těch údajů? Pro 1.8i 16V se mi to zdá nějak málo.
(Na mém autě je volnoběh při zahřátém motoru řekněme 1000 +-50, lze-li věřit otáčkoměru.)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 15:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Přesně to zjistíš podle diagnostiky, ale pokud nemáš volnoběh 1200 tak to neřeš. Stačí aby to bylo pod 1000 a je to v pohodě.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 15:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Neřeším, jen se tomu podivuju.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 16:05 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2011 09:48
Příspěvky: 18
No ja sem právě měl Escort 1.8 16v 77kw ale jen chvíli a tam sem měl 1000 otáček ve volnoběhu tak se ptám kolik má teda být správně, jsem student a tak si ho chci zase koupit ale v 1.6 16v, zdá se mi to prostě moc, když třeba felicie 1.3 od kámoše má volnoběh kolem 700 cca. :shock:
No a ještě sem se divil jedné věci, třeba pří jízdě když jsem vyřadil do neutrálu a dojíždel jsem třeba křižovatku tak otáčky klesaly pomalu, a až sem skoro zastavil tak to spadlo na těch 1000, např ve feldě když sem vyřadil a dojíždel tak to hned kleslo na tech cca 700. Byla to závada? nebo to taky někomu děla? Nebo to je normální? děkuji :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 20:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
U Zetecu normalni.
Ford ma jednoduchy TPS s autokalibraci, VW ma blaznivou klapku ktera se musi kalibrovat + koncovy spinac, ...
VW ma totalne jiny motormanagement s uplne jinak resenym rizenim volnobehu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 20:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Já mám 860-880ot na Escortu...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 21:06 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2011 09:48
Příspěvky: 18
nezere to hodně když jsou tak vysoké otáčky ve volnobehu? takže pomalu klesající otáčky při vyřazení jsou normální? nejednalo se tedy o závadu jo? a jak je možné že někdo píše že má 860 a někdo že 1000 otáček ve volnobehu celkem se tomu divím. díky za odpovědi :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 22:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Nagant píše:
Jaký je, prosím, zdroj těch údajů? Pro 1.8i 16V se mi to zdá nějak málo.
(Na mém autě je volnoběh při zahřátém motoru řekněme 1000 +-50, lze-li věřit otáčkoměru.)


Takový chytrý prográmek jménem APM TEC. Mám ho od jednoho dobrého přítele. :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2011 22:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
jonki:záleží na kondici motoru,stavu volnoběžného ventilu,ventilu odvětrávání klikové skříně a dalších věcech.
Při jízdě si řídící jednotka drží vyšší volnoběh a to díky VSS čidlu.Pokud by bylo třeba prudčeji zatočit a při tom zabrzdit,tak by ten nižší volnoběh nemusel "utočit" servo a motor by mohl chcípnout.Vypadl by posilovač řízení a brzd,což v krizových situacích asi není moc OK.
1.8 77kw má psaný volnoběh 875+-50,takže ten 1000 je OK.
nevím,jestli "felicie od kámoše" má servo a podobné elektronické kraviny jak esco,ale tyhle auta asi ani srovnávat nejde.

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2011 06:47 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2011 09:48
Příspěvky: 18
Aha, no právě že má feldu 1.3 a posilovač řízení nemá... tak asi ten volnobeh pokud je v rozmezi 800-1000 tak je to vpohodě :) doufám ze nekoupim Escort a nebudu muset hned měnit volnoběžný ventil :-D kolik vyjde ta výměna ventilu cca? :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2011 10:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
... a já celou dobu co to čtu marně přemýšlím, proč tě tak hrozně zajímá, kolik má motor otáček při volnoběhu a jestli to nežere. To auto kupuješ na ježdění, nebo že s ním budeš někde stát nastartovaným na volnoběh a topit si? :lol: Myslím, že při koupi Escorta jsou mnohem důležitější věci, jejichž stav je třeba zkontrolovat, jako koroze, tekoucí servo, koroze, stav motoru, koroze, brzdy, tlumiče, výfuk, ložiska..... a hlavně zase a zase ta koroze. Volnoběžný ventil je to poslední a nejlevnější, čeho bych se bál. Jestli točí na volnoběh 850 nebo 950 ot. by mě asi vůbec nezajímalo. :wink:

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz