fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 23:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vysoké otáčky za studeného motoru
PříspěvekNapsal: 06 pro 2011 21:36 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
Zdravím, měl bych dotaz co může způsobovat když při velmi studeném motoru otáčky skočí na 1800 ? po cca 5-10 sekundách spadne na 1500 a pak az to drží normálně jak se to ohřeje mezi 900 a 1000 :) S autem není jediný problém co se týče startů vždy chytne na první krásně jak za studena tak za tepla a otáčky taky drží a nekolísají. Co to může způsobovat ? Nějaké teplotní čidlo ? Popřípadě kde ho najdu :) děkuji za odpovědi.

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2011 22:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5739
Bydliště: Praha
Myslím že je to vlastnost...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2011 22:11 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
fakt ? :D já myslel že je normální tak 1300 při studeném :) i kámoš u 1,6 má takový při studeném startu :) tak jsem si nebyl jistý

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 02:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 zář 2011 19:06
Příspěvky: 223
Bydliště: Strakonice
:D Spousta majitelů touží po tom, aby jim to takhle správně fungovalo :D

_________________
Escort Combi MkVII, r.v. 1998, 1.8/85kW, LPG, Ghia
Sierra 3dv. CLX, r.v. 1991, 2.0 DOHC/88kW, LPG - bývalá
Opel Meriva A, r.v. 2006, 1.6/74kW, ecotec


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 07:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5739
Bydliště: Praha
Znám dva lidi co to maj takto vysoký, je to nastavený v jednotce... já mám max. 1500ot.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 08:13 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
aha tak to s tím asi nemá cenu laborovat :) myslel jsem třeba taky že mi to přisává někde vzduch ale to by nechodilo pak tak dobře jak to chodí.. :) Ještě bych se teda optal k čemu slouží ten MAF a kde ho najdu a jak poznám že je špatný ? četl jsem něco o spotřebě

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 10:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
MAF je váha vzduchu a je to čidlo s plochým konektorem hned za krabicí se vzduchovým filtrem.
Doporučení: Pokud Ti to jede normálně,tak do toho nehrab.Jak se v tom začneš vrtat,většinou to začne zlobit. :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 11:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
1500 v tehle kose muze byt. Pokud by to bylo na teplem motoru, tak bych to resil, ale studene ...
Co funguje se zasadne neopravuje ! :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 14:48 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
1800 naskočí hned pak 1500 :) za teplého nejsou problémy.. jen jsem se ptal protože u předchozího auta byly menší :) jasně že do toho hrabat nebudu a jezdí mi to normálně :) jen mě to zajímalo protže jsem to zde pročítal :)

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 20:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5739
Bydliště: Praha
Pokud chceš, můžu ti to projet diagnostikou :wink:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 20:56 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
já tu možnost mám u známého tak to zkusím :) ale jak říkám problém s tím nemám žádný jak to pak spadne na 900-1000 tak paráda :) jen jsem si tak uvědomil že kdyz na místě otáčím kolama na velký rejd tak mi u toho houpou otáčky :) ale jen treba ze jdou na 850 a pak na 1050 ale houpou :) nesetkal se s tim nekdo ? Nemá to něco společného s posilovačem řízení ?

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 pro 2011 00:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
řídící jednotka si sama přidá,protože servo při otáčení ubírá motoru výkon(zvláště na místě).To samé je s klimou,nebo při zapnutí více spotřebičů........Co tam máš dál? :-D

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 pro 2011 15:56 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
takže to je normální jo ? :D to je vše :) díky

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2012 23:12 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
tak se mi po měsíci naskytl s volnoběhem problém.. no celkově s eskem mám furt samé radosti :D ale to nebudu ted rozebírat... Při studeném motoru jak jsem tu psal tak to držělo tech 1800.. pak spadlo na 1500 a po ohřatí už si to krásně drželo svý otáčky.. Poslední týden se mi ale stává že při studeným motoru (vyjíždím na těch 1500) se po přeřazení nevrací otáčky a zůstavají vyset.. třeba na 2000 nebo klidne i 3000.. a neklesnou do doby než zastavím.. Po ohřatí se chová volnoběh zase normálně a drží si svých 900-1000. Četl jsem tu cosi o volnoběžném ventilu, teplotním čidlu ŘJ a nikomu to prý nepomohlo.. tak se ptám co dál ? Mám zkusit volnoběžný ventil ? Nebo čekat na teplejší počasí a doufat že to přestane ? :D Brzo mě z toho auta jebne.. Díky za nápady

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2012 23:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5739
Bydliště: Praha
Vyčisti volnoběžňák a resetni jednotku...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2012 23:30 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
někdo psal že jak to vyčistil bylo to ještě horší.. ale co mi zbývá.. nemáte někdo foto kde ho najdu ? Moc by jste mi pomohli :-)

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2012 11:45 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Aspoň když to po vyčištění bude ještě horší, budeš vědět, že teď funguje jak má a máš jistotu, že je to něčím jiným :wink:
Jinak změřit ohmetrem teplotní čidlo při různých teplotách taky napoví, tím jsem u sebe hned eliminoval další možnost příčiny. Já měl opačný problém, mě to nechtělo padat na volnoběh po zahřátí.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2012 18:05 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
tak to zas přestalo tak nevím.. :/ nechápu to.. pár lidí s tím problémem jsem tu potkal ale nikdy nebylo odpovězeno :) tak nevím jestli čekat že to bude následovat.. pročistil jsem kontakt u MAF a teplotních čidel a přestalo.. ještě jsem četl o čidlu rychlosti na převodovce že by mohlo něco podobnýho dělat..

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz