fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vysoké otáčky za studeného motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=34726
Stránka 1 z 1

Autor:  martin993 [ 06 pro 2011 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Vysoké otáčky za studeného motoru

Zdravím, měl bych dotaz co může způsobovat když při velmi studeném motoru otáčky skočí na 1800 ? po cca 5-10 sekundách spadne na 1500 a pak az to drží normálně jak se to ohřeje mezi 900 a 1000 :) S autem není jediný problém co se týče startů vždy chytne na první krásně jak za studena tak za tepla a otáčky taky drží a nekolísají. Co to může způsobovat ? Nějaké teplotní čidlo ? Popřípadě kde ho najdu :) děkuji za odpovědi.

Autor:  dj.DEKL [ 06 pro 2011 22:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

Myslím že je to vlastnost...

Autor:  martin993 [ 06 pro 2011 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

fakt ? :D já myslel že je normální tak 1300 při studeném :) i kámoš u 1,6 má takový při studeném startu :) tak jsem si nebyl jistý

Autor:  PAVIK [ 07 pro 2011 02:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

:D Spousta majitelů touží po tom, aby jim to takhle správně fungovalo :D

Autor:  dj.DEKL [ 07 pro 2011 07:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

Znám dva lidi co to maj takto vysoký, je to nastavený v jednotce... já mám max. 1500ot.

Autor:  martin993 [ 07 pro 2011 08:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

aha tak to s tím asi nemá cenu laborovat :) myslel jsem třeba taky že mi to přisává někde vzduch ale to by nechodilo pak tak dobře jak to chodí.. :) Ještě bych se teda optal k čemu slouží ten MAF a kde ho najdu a jak poznám že je špatný ? četl jsem něco o spotřebě

Autor:  miki21 [ 07 pro 2011 10:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

MAF je váha vzduchu a je to čidlo s plochým konektorem hned za krabicí se vzduchovým filtrem.
Doporučení: Pokud Ti to jede normálně,tak do toho nehrab.Jak se v tom začneš vrtat,většinou to začne zlobit. :smt006

Autor:  tomin [ 07 pro 2011 11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

1500 v tehle kose muze byt. Pokud by to bylo na teplem motoru, tak bych to resil, ale studene ...
Co funguje se zasadne neopravuje ! :-)

Autor:  martin993 [ 07 pro 2011 14:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

1800 naskočí hned pak 1500 :) za teplého nejsou problémy.. jen jsem se ptal protože u předchozího auta byly menší :) jasně že do toho hrabat nebudu a jezdí mi to normálně :) jen mě to zajímalo protže jsem to zde pročítal :)

Autor:  dj.DEKL [ 07 pro 2011 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

Pokud chceš, můžu ti to projet diagnostikou :wink:

Autor:  martin993 [ 07 pro 2011 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

já tu možnost mám u známého tak to zkusím :) ale jak říkám problém s tím nemám žádný jak to pak spadne na 900-1000 tak paráda :) jen jsem si tak uvědomil že kdyz na místě otáčím kolama na velký rejd tak mi u toho houpou otáčky :) ale jen treba ze jdou na 850 a pak na 1050 ale houpou :) nesetkal se s tim nekdo ? Nemá to něco společného s posilovačem řízení ?

Autor:  miki21 [ 08 pro 2011 00:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

řídící jednotka si sama přidá,protože servo při otáčení ubírá motoru výkon(zvláště na místě).To samé je s klimou,nebo při zapnutí více spotřebičů........Co tam máš dál? :-D

Autor:  martin993 [ 08 pro 2011 15:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

takže to je normální jo ? :D to je vše :) díky

Autor:  martin993 [ 12 led 2012 23:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

tak se mi po měsíci naskytl s volnoběhem problém.. no celkově s eskem mám furt samé radosti :D ale to nebudu ted rozebírat... Při studeném motoru jak jsem tu psal tak to držělo tech 1800.. pak spadlo na 1500 a po ohřatí už si to krásně drželo svý otáčky.. Poslední týden se mi ale stává že při studeným motoru (vyjíždím na těch 1500) se po přeřazení nevrací otáčky a zůstavají vyset.. třeba na 2000 nebo klidne i 3000.. a neklesnou do doby než zastavím.. Po ohřatí se chová volnoběh zase normálně a drží si svých 900-1000. Četl jsem tu cosi o volnoběžném ventilu, teplotním čidlu ŘJ a nikomu to prý nepomohlo.. tak se ptám co dál ? Mám zkusit volnoběžný ventil ? Nebo čekat na teplejší počasí a doufat že to přestane ? :D Brzo mě z toho auta jebne.. Díky za nápady

Autor:  dj.DEKL [ 12 led 2012 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

Vyčisti volnoběžňák a resetni jednotku...

Autor:  martin993 [ 12 led 2012 23:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

někdo psal že jak to vyčistil bylo to ještě horší.. ale co mi zbývá.. nemáte někdo foto kde ho najdu ? Moc by jste mi pomohli :-)

Autor:  Yeshterr [ 13 led 2012 11:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

Aspoň když to po vyčištění bude ještě horší, budeš vědět, že teď funguje jak má a máš jistotu, že je to něčím jiným :wink:
Jinak změřit ohmetrem teplotní čidlo při různých teplotách taky napoví, tím jsem u sebe hned eliminoval další možnost příčiny. Já měl opačný problém, mě to nechtělo padat na volnoběh po zahřátí.

Autor:  martin993 [ 13 led 2012 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoké otáčky za studeného motoru

tak to zas přestalo tak nevím.. :/ nechápu to.. pár lidí s tím problémem jsem tu potkal ale nikdy nebylo odpovězeno :) tak nevím jestli čekat že to bude následovat.. pročistil jsem kontakt u MAF a teplotních čidel a přestalo.. ještě jsem četl o čidlu rychlosti na převodovce že by mohlo něco podobnýho dělat..

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/