fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zhoupnuti otacek pod 500
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=3613
Stránka 1 z 3

Autor:  Návštěvník [ 30 zář 2005 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Zhoupnuti otacek pod 500

Zdravim, jsem celkem novy majitel Ford Escort Combi 1.4 CVH a mam tento problem. Pri rychlejsim zastavovani napr. na krizovatce se mi otacky zhoupnou pod 500 a nekdy to motor uz neustoji a chcipne. Jinak se otacky drzi po zahrati na spravnych 900 ot./min. Svicky jsou nove, byla spatna lambda sonda (po vymene vyresen problem s cukanim pri jizde), zkousel jsem reset RJ, ale nemelo to zadny vliv na tento problem. Pripada mi to, jako kdyby se motor tezce prizpusoboval rychle zmene provozniho rezimu. Zadne jine potize pri jizde nepozoruji, auto slusne akceleruje, necuka, nedusi se, ale tohle me celkem s..e ;-). Nemate nekdo tip, co s tim? Diky za radu.

Autor:  -petr- [ 01 říj 2005 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

1.4 neznám, ale jestli je tam volnoběžný ventil a odvětrání klikovky jak na Zetecu, tak bych to doporučil vyčistit. Měl jsem podobný problém a byl tímto odstraněn.

Autor:  Návštěvník [ 07 říj 2005 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak volnobezny ventil jsem vycistil, ale bez vetsiho ucinku. Zlepsilo se, ze to kolisani neni tak markantni, ale jeste by me zajimalo to odvetrani klikovky? Nevim kde presne je.

Autor:  -petr- [ 10 říj 2005 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

detector píše:
Tak volnobezny ventil jsem vycistil, ale bez vetsiho ucinku. Zlepsilo se, ze to kolisani neni tak markantni, ale jeste by me zajimalo to odvetrani klikovky? Nevim kde presne je.


Zkus to pohledat tady na webu, tohle mi dělali v servisu, takže přesně nevím.

Další věc, co by bylo vhodné udělat je vyčistit okolí škrtící klapky od karbonu, taky tomu nepřidá, pokud tam je. Jo a hlavně - měla by se vymazat pamět ŘJ, jinak to čištění moc nepomůže. Udělal jsi to?

Autor:  kupis [ 10 říj 2005 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám stejný problém. Když dojíždím třeba na křižovatku, tak se mi zhoupnou otáčky a někdy to i chcípne. Začalo to až teď při ochlazení počasí. Myslel jsem, že to dělá vadná lambda. Po jejím odpojení asi dva dny v poho a pak zase na novo. Svíčky jsou nový origo Motorcraft, kabely vypadaj v poho. Nevíte, co dál?

Autor:  Návštěvník [ 11 říj 2005 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

RJ jsem vyresetoval. Zkousel jsem to uz nekolikrat, ale uz me nebavi znovu stelovat radio ;) Dnes jsem na zkousku odpojil vahu vzduchu, ale problem se nevyresil.
Jeste mam takovy dojem, ze motory 1.4 maji cidlo na kontrolu predehrivani vzduchu. Treba je to tim.
No jeste zkusim o vikendu se v tom postourat. Jeste zkusim vymenit baterku. Je tam jeste puvodni Motorcraft z roku 95. Napeti na svorkach je jen 12,38V. To uz je celkem malo.
Jinak mam takovy dojem, ze u Forda souvisi vsechno se vsim. Az me nebude svitit zarovka, asi zkontroluji svicky. :-D

Autor:  balu [ 11 říj 2005 11:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jaký máš odtrh na svíčkách? Jestli 1.3mm tak je zkus dát na 1mm.

Autor:  mrazik [ 11 říj 2005 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Zkuste proměřit senzor škrtící klapky. Při otáčení musí být odporová změna tak nějak kontinuelní, nesmí tam být výkyvy.

Autor:  kupis [ 13 říj 2005 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tak další pozorování: auto zdechává pouze než se zahřeje a když nastartuju, tak chvilku auto jakoby neví jestli zdechne, ale pak se otáčky vyhoupnou na 1000 a drží ( ovšem než šlápnu na plyn :cry: ). Už nevím a začíná mě to pěkně...

Autor:  mrazik [ 13 říj 2005 08:44 ]
Předmět příspěvku: 

Kupis tohle vzpada jak na cidlo teploty motoru. Jseš si jistý, že je v pořádku ?

Autor:  Návštěvník [ 13 říj 2005 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasim s Mrazikem, taky bych rekl, ze to souvisi s teplotnim cidlem. Ale ja mam naprosto opacny problem. Pri studenem motoru je to v pohode, zlobi me to pri zahratem.

Autor:  mrazik [ 13 říj 2005 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

Detector, pak zkontroluj čidlo senzoru škrtící klapky, také jsem měl problém přiu teplém motoru a problém byl v kabeláži k tomuto čidlu.

Autor:  kupis [ 14 říj 2005 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem dneska vyměnil čidlo na teplotu motoru. Asi to předchozí bylo kaput, protože když jsem jel domu, tak se teploměr choval jinak než předtím. Ještě budu pozorovat. THX to Mrazik

Autor:  balu [ 15 říj 2005 09:41 ]
Předmět příspěvku: 

Čidlo teploty motoru do ŘJ, nemá nic společného s čidlem teploty do budíku teploty na palubce.

Autor:  kupis [ 15 říj 2005 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

A jseš si jistej, že i u mého staříčka? Kde tedy najdu to pro ŘJ? Dík

Autor:  balu [ 15 říj 2005 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

Sory, prolítával jsem články rychle tak jsem si nevšim co máš za káru. Avšak ,že ti budík začal po výkěně čidla konečně měřit přesně teplotu , určitě neovlivnilo teplotu motoru.

Autor:  kupis [ 15 říj 2005 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

v poho...myslel jsem, že když RJ dostávala chybnou teplotu motoru, tak mohla přidávat málo směsi a auto zdechávalo.

Autor:  MV [ 15 říj 2005 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

kupis: čidlo teploty pro ŘJ aspoň já mám pod sacím parožím zezadu na bloku motoru. Zhora není moc dobře vidět. Nevím jak u 1.4, zkus ho někde najít, má dvoupólovej konektor, je podobnej jako má teplotní spínač ventilátoru chladiče.

Autor:  kupis [ 15 říj 2005 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

A má teda můj motor dvě čidla na teplotu nebo jedno? Já jsem měnil to co je zepředu motoru, který má závit a na něj se nasazuje takovej kabel ( jako na svíčku). Dik

Autor:  MV [ 15 říj 2005 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

To s tou fajfkou je čidlo jen pro budík na palubovce.
Čidlo pro ŘJ: koukal jsem do knížky, tam píšou "U motoru 1.4 je snímač umístěn v sacím kolenu, které je vyhřívané chladící kapalinou. Konektor je stejného typu jako u motoru o obsahu 1.6l"

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/