fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 18 kvě 2024 05:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 20:34 
Ahoj lidi, mám problém se servem. Když otočím kola na doraz, klesnou mi otáčky a motor má tendenci i chcípnout. Je to jev nějaké poruchy, nebo je to úplně normální? Mám Z(m)etec 1.6 16V. Díky za rady. PS: A ještě bych potřeboval vědět, jak vyměnit žárovičky na osvětlení knoflíků u topení.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 20:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
No otáčky by se měli naopak trochu zvýšit...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 21:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Bak: Mě to dělá to samý... Nevím, jestli to teď řeknu přesně, ale prý je to tím, že když dojede píst v posilovači nadoraz, tak potom hydraulický olej v něm teče přes přepouštěcí ventil, který klade větší odpor, než normaální chod pístu a tím se víc zatíží čerpadlo posilovače a než to řídící jednotka vyhodnotí, tak se zhoupnou otáčky motoru. Teď v zimě, kdy se navíc svítí, topí, odmražuje, atd..., je motor ještě víc zatíženej, tak i tento jev je asi markantnější.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 21:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Tohle je běžná věc, že po vytočení kol do rejtu se otáčky trochu propadnou, než si to elektronika upraví zpět na volnoběžné...otázkou je, jak moc. Mně se teď , jak se ochladilo, otáčky prohoupnou níž než v létě, ale nepřikládám tomu žádný význam. Pokud by to byl nějaký extrém, jako že by třeba hrozilo zdechnutí motoru, prý pomáhá výměna oleje v servu.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 21:10 
Nevím, jestli by mi to zdechlo úplně, ale měl jsem strach, aby se s tim něco nestalo, tak jsem raději volant povolil. Mám tohle auto teprve čtrnáct dní a tak se zatim jen poznáváme. Ale díky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 23:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Bak: Mně to akorát motor trochu přidusí a za chvilku se to srovná...

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2005 21:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Pokles otáček při otočením volantu na doraz je normální jev u servo řízení. I u jiných aut než Ford. Jen doporučuji vyhýbat se těmto stavům co nejvíce. Například při parkování a tak podobně. Ford nemá zrovna nejlepší kompresory (pumpy) které pohání olej do řízení a časem se stává velice hlučným při jakem koliv pootočení volantem a hluk se jen zvyšuje.Miluji ty kteří vyjíždí z řady zaparkovaných aut a drží volant v maximálním rejdu kompreor řve a doty čný se kouka jestli už může vyjet a pořád ho drží a stále nemůže jet protože se jeho výjez zrona protnul s dopravní špičkou. Kdyby ten kompresor něco mohl udělat nebo říct to by jste viděli věci.Radši nadvakrát a v klidu než to trápit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz