fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Kolísání volnoběhu při otočení kol nadoraz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=3976 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 12 lis 2005 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | Kolísání volnoběhu při otočení kol nadoraz |
Ahoj lidi, mám problém se servem. Když otočím kola na doraz, klesnou mi otáčky a motor má tendenci i chcípnout. Je to jev nějaké poruchy, nebo je to úplně normální? Mám Z(m)etec 1.6 16V. Díky za rady. PS: A ještě bych potřeboval vědět, jak vyměnit žárovičky na osvětlení knoflíků u topení. |
Autor: | dj.DEKL [ 12 lis 2005 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
No otáčky by se měli naopak trochu zvýšit... |
Autor: | Wizzy [ 12 lis 2005 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bak: Mě to dělá to samý... Nevím, jestli to teď řeknu přesně, ale prý je to tím, že když dojede píst v posilovači nadoraz, tak potom hydraulický olej v něm teče přes přepouštěcí ventil, který klade větší odpor, než normaální chod pístu a tím se víc zatíží čerpadlo posilovače a než to řídící jednotka vyhodnotí, tak se zhoupnou otáčky motoru. Teď v zimě, kdy se navíc svítí, topí, odmražuje, atd..., je motor ještě víc zatíženej, tak i tento jev je asi markantnější. |
Autor: | -petr- [ 12 lis 2005 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle je běžná věc, že po vytočení kol do rejtu se otáčky trochu propadnou, než si to elektronika upraví zpět na volnoběžné...otázkou je, jak moc. Mně se teď , jak se ochladilo, otáčky prohoupnou níž než v létě, ale nepřikládám tomu žádný význam. Pokud by to byl nějaký extrém, jako že by třeba hrozilo zdechnutí motoru, prý pomáhá výměna oleje v servu. |
Autor: | Návštěvník [ 12 lis 2005 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím, jestli by mi to zdechlo úplně, ale měl jsem strach, aby se s tim něco nestalo, tak jsem raději volant povolil. Mám tohle auto teprve čtrnáct dní a tak se zatim jen poznáváme. Ale díky. |
Autor: | -petr- [ 12 lis 2005 23:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bak: Mně to akorát motor trochu přidusí a za chvilku se to srovná... |
Autor: | Bery [ 15 lis 2005 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokles otáček při otočením volantu na doraz je normální jev u servo řízení. I u jiných aut než Ford. Jen doporučuji vyhýbat se těmto stavům co nejvíce. Například při parkování a tak podobně. Ford nemá zrovna nejlepší kompresory (pumpy) které pohání olej do řízení a časem se stává velice hlučným při jakem koliv pootočení volantem a hluk se jen zvyšuje.Miluji ty kteří vyjíždí z řady zaparkovaných aut a drží volant v maximálním rejdu kompreor řve a doty čný se kouka jestli už může vyjet a pořád ho drží a stále nemůže jet protože se jeho výjez zrona protnul s dopravní špičkou. Kdyby ten kompresor něco mohl udělat nebo říct to by jste viděli věci.Radši nadvakrát a v klidu než to trápit. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |