fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

teplý motor a padání otáček
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=4150
Stránka 1 z 1

Autor:  sukyn [ 02 pro 2005 00:35 ]
Předmět příspěvku:  teplý motor a padání otáček

Mám problém se Zetecem 1,6 16V r.v.97,u teplého motoru při rychlém puštění plynového pedálu (např.zastavení na křižovatce) motor zhasne,pokud pedál pustím s citem nebo ještě před tím než spadnout otáčky na nulu prošlápnu plyn,otáčky se ustálý na 900+- a drží.Studený motor to nedělá.Nesetkal se náhodou někdo s podobnou závadou,abych nemusel rozebrat pulku motoru,čidlo teploty vody je nový,vzduchu je v pořádku(teda aspoň podle ohmmetru) a baterku jsem měl odpojenou celou noc.Díky za každou radu. :wink:

Autor:  mrazik [ 02 pro 2005 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

A co oblíbený volnoběžný ventil ? Bude to dělat se směsí, která je chudší u teplého motoru.

Autor:  sukyn [ 02 pro 2005 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Taky se chystám,že se na něj podívám,ale u tohohle motoru je někde dole za motorem,takže hrozný přístup(skoro jako u všeho).Chtěl jsem vědět,jestli se náhodou někdo nesetkal s tou samou závadou a pokud možno u toho samýho motoru.Nejradši bych šel na jisto a ne rozebral všechno co může souviset s volnoběhem.A jen tak mimochodem,jak nejlíp poznám,že je ten volnoběžný ventil uplně v tahu nebo bude stačit jenom vyčistit? :roll:

Autor:  mrazik [ 05 pro 2005 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

Pročti v této sekci pár témat a dost se to opakuje.

Autor:  Návštěvník [ 05 pro 2005 14:33 ]
Předmět příspěvku: 

Navod na vycisteni volnobezneho ventilu je na Mondeo foru
http://mtw.fordclubs.org/article.php?ar ... 9&rubrik=1
Mam stejny motor, tzn. i umisteni ventilu, u tebe to bude asi trochu jinak, ale jako nakopnuti je to dostacujici.
Spravnou funkci volnobezneho ventilu jsem testoval pripojenim na regoluvatelny zdroj napeti 0-12 V. Ventil musi plynule zavirat/odvirat.

Autor:  sukyn [ 08 pro 2005 00:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už to funguje,vyčistil jsem volnoběžný ventil (drží na dvou šroubech,ale k jednomu se musí z pod auta) a klapku.Taky jsem vyměnil filtry,olej,kabely a svíčky(Motorcraft).Jo a ještě jsem měnil vodní pumpu,simering na klice,tím pádem i rozvodový řemen a kladky.Ale to s volnoběhem nemělo snad nic společnýho,i když u Fordu nikdy nevíš.

Autor:  bosh [ 12 říj 2006 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

Koukám, že to všichni svádí na volnoběžný ventil. Já dal funglovku za 3500 Kč a bylo to v pohodě asi 3 dny.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/