fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 18 kvě 2024 02:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volnobeh Mondeo
PříspěvekNapsal: 21 pro 2005 17:20 
Offline
Nováček

Registrován: 21 pro 2005 15:59
Příspěvky: 28
Bydliště: Stredni cechy
Ahojky lidicky.
Jsem tu novy se starym autem(mondeo 16.16V 66KW 96ka rok) ktery je nejaky nemocny. Nastartuju, volnobeh vyleti na 2000, cca 3 sec se drzi, potom sleti na nejakych 400, motor skobrta a potom to lita v rozmezi 1500-400. Nezlepsi se to ani po 60Km jizdy. Teply-studeny furt je to stejny.Ve fordu me vymenili krokovy motorek na klapce, modul zapalovani, kabely+ svicky - cca15000 v cudu a dela to furt to same. Poradite me nekdo prosim????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2005 17:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Koukni v tyhle sekci na prispevky, pravdepodobne volnobezny ventil, ale nic za to nedas, pokud nastudujes vsechno u 16V, drive, nebo pozdeji se s tim pravdepodobne setkas.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 16:19 
Offline
Nováček

Registrován: 21 pro 2005 15:59
Příspěvky: 28
Bydliště: Stredni cechy
kde presne ten ventil najdu prosim?????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 16:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Nekde snad byly fotky, ale nevim uz kde. Kazdopadne bejva na sani, ty budes mit asi ventil nekde vzadu pod klapkou, ten stribrnej valecek, bude asi pekne blbe pristupnej, ale nevzdavej to, holt musis trosku odstrojit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 16:57 
Offline
Nováček

Registrován: 21 pro 2005 15:59
Příspěvky: 28
Bydliště: Stredni cechy
Nejlepsi bude vyndat celou klapku - uz sem na to koukal, je jenom na 4 sroubech.........jeste ze sem se podival - neslo me prepnout smer topeni - drzku sem mel spalenou a nohy zmrzly - foukalo to porad jen na okno. U skrtici klapky byla vypadla hadicka...........


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 12:16 
Offline
Nováček

Registrován: 21 pro 2005 15:59
Příspěvky: 28
Bydliště: Stredni cechy
Obrázek


Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 12:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 12:47 
Offline
Nováček

Registrován: 21 pro 2005 15:59
Příspěvky: 28
Bydliště: Stredni cechy
Diky moc - lip ho uz opravdu umistit nemohli :( . ten podtlak tam namontovany mam,ale kam by mela z nej vest ta hadicka, teda jestli tam ma byt


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 13:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Vlasto, na tvém druhém obrázku je EGR ventil, viz samostatné téma http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... hlight=egr

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 13:38 
Offline
Nováček

Registrován: 21 pro 2005 15:59
Příspěvky: 28
Bydliště: Stredni cechy
Aha - takze uz nekdo jeho odpojeni vyresil..........no jezdi to bez toho, tak to necham tak jak to je. Teda ten ventil volnobehu je strasne nepristupnej. Uz jsem ho vyndal, vycistil, ale rozebrat se jej nepovedlo - je to zalisovany - doufam ze jeho vycisteni vyresi ten problem s volnobehem. Vubec se netesim na jeho zpetnou montaz - to bude zazitecek. Pro jistotu jsem si z nej opsal cislo - to kdybych musel jit nedej boze koupit novy.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 13:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ten ventil se rozebrat neda, maximalne jen ten magnet z nej sundat, nechava se to namoceny v redidle nebo benzinu, muzes jeste potom jemnym sroubovackem hejbat uvnitr tou osickou. Bejt tebou, vytrel bych jeste celou klapku, odpojil baterku a potom naucil volnobeh. Melo by to makat potom.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 14:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A máš tu podtlakovou hadičku, odpojenou od EGR ventilu, zaslepenou? Může to tamtudy přisávat falešný vzduch.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 14:13 
Offline
Nováček

Registrován: 21 pro 2005 15:59
Příspěvky: 28
Bydliště: Stredni cechy
Mam, kutil prede mnou to zaslepil sroubkem :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz