fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
volnobeh... http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=450 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 12 črc 2004 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | volnobeh... |
Prosim o radu... Mam 1,4 z 96 a vse bylo ok... (auto po bouracce, ale fungovalo...) dva dny mi stalo pred barakem a od ty doby nejede na volnobeh... jakmile trosku slapnu na plyn, vse jak driv, ale na volnobeh chcipne... stava se to i kdyz treba brzdim pred krizovatkou a sundam nohu z plynu... jakmile otacky klesnou, motor udela: CHCIP... prozatim sem to vyresil tak, ze sem o dva zavity vytah dorazovej sroubek na plynu u motoru, funguje, ale nejak se mi to takhle nelibi... jinak auto se chova uplne normalne, zadny divny zvuky, proste nic... cim to je? mate s tim nejaky zkusenosti? to co pise RS 1400 je neo jinyho (asi) proto mi nenadavejte, ze to mam o dva radky niz... dik |
Autor: | mrazik [ 12 črc 2004 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hokus zkouěel jsi měřit napětí na volnoběžném ventilu ? Jestli není stále zavřený ? Nejlépe ho vymontovat a pustit na jeho svorky 12V - plus a mínus je na ventilu označeno. Uvidíš, zda reaguje. Pak změř při zapnutém klíčku, zda do něj jde proud. |
Autor: | Návštěvník [ 13 črc 2004 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: Hokus zkouěel jsi měřit napětí na volnoběžném ventilu ? Jestli není stále zavřený ? Nejlépe ho vymontovat a pustit na jeho svorky 12V - plus a mínus je na ventilu označeno. Uvidíš, zda reaguje. Pak změř při zapnutém klíčku, zda do něj jde proud.
a volnobezny ventil najdu kde? |
Autor: | mrazik [ 14 črc 2004 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Volnoběžný ventil je pod klapkou sání. Je uchycený na 3 šroubkách a vypadá takto : Na levem konci je konektor, kde je zobrazeno + a -. |
Autor: | Návštěvník [ 30 črc 2004 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | Mikinen |
KOLIK MA MIT NA VOLNOBEH OTACEK? |
Autor: | Standa [ 02 srp 2004 06:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motor Zetec 1,6 má mít při provozní teplotě 850 ot s tolerancí 50ot. Jinak informace ke všem motorům jsou uvedené v manuálu k autu. Manuál je ke stažení na http://www.fordfans.cz/index.htm |
Autor: | Mina1 [ 06 bře 2007 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prosím o radu,při startu ohřátého motoru otáčky dou nahoru asi 1500 pak sjedou na 450 a znova na 950 a znova na 450 aš ted zůstanou asi na 850-900.Dík za radu. |
Autor: | jan79 [ 07 bře 2007 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mina1 píše: Prosím o radu,při startu ohřátého motoru otáčky dou nahoru asi 1500 pak sjedou na 450 a znova na 950 a znova na 450 aš ted zůstanou asi na 850-900.Dík za radu.
Ak je s motorom vsetko OK, tak pod 850 by v podstate ist vobec nemali. Akurat tak pri zapnuti klimy ked je motor na volnobeznych otackach. Takze podla mna ten volnobezny ventil by bolo dobre minimalne vycistit. |
Autor: | Mina1 [ 07 bře 2007 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to tak,ten volnobezny ventil vycistim dík dám vědět jak to dopadlo |
Autor: | Mina1 [ 07 bře 2007 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemůže to dělat sonda jak jí to říkaj? |
Autor: | onysx [ 09 bře 2007 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to většinou tak jak to píšou kluci volnoběžným ventilem.Taky mě to dělalo nejdřív jen při teplém motoru a později už i studený motor.A to ještě zůstávali otáčky viset na 2500 až 3000 a auto jelo jak s tempomatem.Takže buď vyčistit nebo vyměnit voln. ventil a zároveň vyčisti škrtící klapku.Věřím že na nějakou dobu budeš mít klid.Nezapomeň odpojit baterku a potom naučit auto nové hodnoty. |
Autor: | Mina1 [ 11 bře 2007 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak to nové hodnoty a proč obpojit baterku? |
Autor: | onysx [ 12 bře 2007 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když si pročteč téma volnoběh od začátku tak pochopíš proč.Výrobce píše v manuálu že po odpojení a znovupřipojení baterie po delší době 15 a více minut se nemáme divit že se auto bude několik desítek km chovat jinak jelikož se řídící jednotka bude učit znovu hodnoty ze všech čidel v různých režimech jízdy.Kluci tady píšou a mám to už taky vyskoušené že po připojení baterie nastartovat a nechat ohřát na volnoběh potom asi na 5 min mírně zvíšené otáčky a poto projet auto tak 10km v různých režimech a rychlostech.Já ještě přidal zapnutou klimu a pohoda. |
Autor: | bosh [ 12 bře 2007 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měl jsem stejné problémy. Dal jsem nový volnoběžný ventil, svíčky, lambda proměřená a ok, čidlo škrtící klapky také. Nakonec to celé dělalo čidlo teploty nasávaného vzduchu. Po víměně ok. |
Autor: | onysx [ 12 bře 2007 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo a hned první věc kterou jsem našel že je v pr...když tohle dělal byla prdlá hadička odvětrávání klikovky.Syčelo to jak sviňa když jsem přidal plyn.Cena 330,-,následuje ventil odvětr.klikovky tam je cena něco kolem 800,- a samotnej volnoběžnej ventil 3990,-.Ten je na auta s plastovím sáním.Pokud nevěříš tak si nech proměřit sondu a potom pokračuj.Jsou to relativně kraviny ale auto žere jak tank.Mám ferdu rok a stále se učím od chlapů tady na foru.Hodně štěstí a dej vědět k čemu jsi dospěl |
Autor: | onysx [ 12 bře 2007 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
to bosh.myslíš to čidlo co je tak v půlce toho sání vzduchu mezi váhou vzduchu a škrtící klapkou? |
Autor: | dj.DEKL [ 12 bře 2007 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo to je ono |
Autor: | bosh [ 12 bře 2007 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
2onysx: To je přesně ono. Chtěl jsem ho koupit ve Fordu ale byla to pálka. Koupil jsem na vrakáči za 200 Kč, samozřejmě předem proměřil a od té doby v poho. |
Autor: | Mina1 [ 13 bře 2007 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj kluci tak jsem šel na ten volnoběžný vantil.Našel jsem ho ale špatnej přísup a pak jsem si všiml upadlej drátek u čidla na přívodu vzdochu napojil jsem ho.Kolísání to tam.Dík za radu kluci. |
Autor: | Jarošu [ 29 bře 2007 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdarec, kolísání otáček jsem zažil u fiesty r.v.92 1,3. Udělal jsem na ni snad vše a pořád nic. Chvilku pokoj a pak zase to samé. Nakonec to byla zásuvka na senzor škrtící klapky nebo jak se to píše. přišel jsem na to po radě známého prý mam vyzkoušet všechny zásuvky chytnout a zkusit kabely. Mírně zatánout zatlačit a sledovat co dělá motor. A vyšlo to Je to kravina ale možná to někomu pomůže. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |