fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 kvě 2024 18:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2006 10:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
měřili jsme to obyč. manometrem takže žádný štítek nemám.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2006 12:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
M. Geleta píše:
takže jsem si vyblikal statický i dynamický test. Při statickém mi to z paměti vyblikalo 172 (HEGO - chudá směs) a při dynamickém to samé. Jen mě zajímá co to vlastně znamená HEGO - chudá směs? Znamená to, že lambda indikuje chudou směs a ŘJ ji následně obohacuje?

Jinak jsem si nechal po GO hlavy změřit tlaky a naměřili jsme na všech válcích kolem 16 atm :shock: (na jednom až skoro 17) což mi příjde jako blbost. Asi blbý měřák. Musím to vyzkoušet někde jinde

Mně to jeden čas taky vyblikávalo 172, po několika odpojeních baterie = reset ŘJ už to nepsalo, ani po delším časovém období v paměti 111.
Mám indikátor lambda sondy, funguje, vím, že to nemusí nutně ještě ale znamenat to, že je lambda 100% OK. Asi bude trošku možná divná :roll:

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2006 12:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Dodo píše:
Mně to jeden čas taky vyblikávalo 172, po několika odpojeních baterie = reset ŘJ už to nepsalo, ani po delším časovém období v paměti 111.
Mám indikátor lambda sondy, funguje, vím, že to nemusí nutně ještě ale znamenat to, že je lambda 100% OK. Asi bude trošku možná divná :roll:

To chce jednoznacne uz len osciloskop, tam uvidis to akej miery je uz "divna" (unavena). Ja to planujem skusit zmerat doma - len neviem kedy sa tam dostanem :?

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 12:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
JE NORMÁLNÍ KDYŽ ODPOJIM VOLNOBĚŽNY VENTIL A MOTOR MI DRŽÍ 900-1000OT. A NEZUSTÁVÁ VISET

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 12:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
IndyJones píše:
JE NORMÁLNÍ KDYŽ ODPOJIM VOLNOBĚŽNY VENTIL A MOTOR MI DRŽÍ 900-1000OT. A NEZUSTÁVÁ VISET

Podle mne by mel klesnou na otacky kolem 700 tusim. Nekudy ti tam jde moc vzduchu. Mne slo malo (chcipnul) tak jsem trochu pritocil červíkem na klapce. Ty možná budeš muset ubrat.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 13:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
TAK JSEM TO ZKUSIL A STÁHL HO NA 700OT. BEZ VENTILU A ZAPOJENY MA 900OT.A JDE ROVNOMĚRNĚ TAK HO JEŠTĚ PROJEDU A UVIDIM UŽ JSEM NA TOM MIMO PŘEVRTÁNÍ MOTORU DĚLAL VŠECHNO :smt093

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 13:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
IndyJones píše:
TAK JSEM TO ZKUSIL A STÁHL HO NA 700OT. BEZ VENTILU A ZAPOJENY MA 900OT.A JDE ROVNOMĚRNĚ TAK HO JEŠTĚ PROJEDU A UVIDIM UŽ JSEM NA TOM MIMO PŘEVRTÁNÍ MOTORU DĚLAL VŠECHNO :smt093

Po tomto zasahu (zmena nastaveni klapky) je potreba reset ŘJ

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 14:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
TAK JSEM ODPOJIL BATERKU A JEŠTĚ VYMĚNIL VENTIL ODVĚTRÁVÁNÍ KLIKOVKY TAK UVIDIME JINAK MĚ UŽ MRDNE Z TOHO PASKVILU MADE IN GERMENY
:smt067

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 14:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
IndyJones píše:
TAK JSEM ODPOJIL BATERKU A JEŠTĚ VYMĚNIL VENTIL ODVĚTRÁVÁNÍ KLIKOVKY TAK UVIDIME JINAK MĚ UŽ MRDNE Z TOHO PASKVILU MADE IN GERMENY
:smt067

O ventilu klikovky se tady vedly debaty... Mně zajímá, jak sji ho vytáhl. mám tam moc málo místa a je na to taková gumová hadice a vypadá, že drží pevně.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 14:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
ŠÁHNI TAM DLANÍ A VEM ZA TO KOLINKO A VYTÁHNEŠ HO JE TAM JEN NASAZENY JAK U HRAČEK PRO DĚCKA :smt084

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006 17:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
TAK JSEM VYMĚNIL VENTIL VOLNOBĚHU A JEDE JAK Z PRAKU :smt098 :smt072 :smt073

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006 18:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
IndyJones píše:
TAK JSEM VYMĚNIL VENTIL VOLNOBĚHU A JEDE JAK Z PRAKU :smt098 :smt072 :smt073

Kolik stoji novy ? Asi taky vymenim.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006 18:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
10 LET JSEM NEVIDĚL KÁMOŠE AŽ DNES A HNED MI OZNAMIL ŽE MÁ NA FORDY HALDU VĚCI TAK ZITRA ZJISTIM CO VŠE SE DA MIT ZA LEVNO A JINAK STOJI 3500,-

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006 18:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Jo ventil volnobehu, ja jsem si to spletl s ventilem odsavani klikovky. No jo, ten volnobezny je drahy, na to kaslu. Myslím že ten mi jede.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 15:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
musim se pripojit se svou zkusenosti..me pomohlo vymenit olej a jezdim ted na shell v-power a chcipani je fuc i kdyz prituhne... /teda az bude 15pod nulou tak fakt nevim.../ ale zatim je to v pohode kolem te nuly...driv to chcipalo uz pri 5ti nad...

klepani je stale akutni...ale co s tim :( nemam na to

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 22:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2006 21:46
Příspěvky: 502
Bydliště: Přelouč
Ahoj všichni! Ikdyž jsem u vás nováček tak už mám něco naježdíno.(s Fordem) Když jsem koupil Oriona 1,6 90 koní měl najeto 140 000. Asi po 2 měsících začal zmetek chcípat teplej po nastartování a hrozně žrát.Černý svíčky,vejfuk a byl cejtit po skažených vejcích.Opravář že prej špatný CO.Seřídil a po tejdnu porucha znovu. Že prej špatný vstřikování(KE jetronik)! Vyměnil a jako kdyby neměnil! Vyměnil i lambda sondu(to ty skažený vejce) a po 100 km závada znovu.Nikdo si s ním nevěděl rady.Jednou když jsem přijel domů po delší jízdě a znovu nastartoval tak to zase začalo chcípat.Auto po přidání zhasínalo a šlo jako traktor! Tak sem se naštval a auto PROŠLÁPL až k podlaze!!!! z vejfuku vyšel černej kouř ,do motoru jako když kopne a bylo po poruše!Já jsem ho nikdy moc nevytáčel a spíš vždycky jezdil na spotřebu. Tak byl zřejmě celej zakarbonovanej.Ono asi nejni na škodu ho pořádně prohnat a jak se řiká vyhnat pavouky.Co mě to stálo prachů a času a taková blbost! Myslíte si že je to pohádka? Zatím čau ČUČO. :roll: :roll: :shock:

_________________
Ford Escort sedan r.v.98 1,8 16v.85kw 115 k.
Orig. litá kola ,servo,abs,centrál na do.,přední el.okna ,klima,modrá metalíza.
Před ním Ford Orion 1,6i L4b.Super auto.
Jsem ujetej na auta s kufrem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 15:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Zdravím, tak už to začalo chípat i mě a to jsem měl takovou radost že mi to jede v poho.. Před pár dnama mi to chcíplo poprvý, včera už 2x za den, ještě pořád jsem tomu nějak nevěnoval pozornost a myslel si že to přejde.. Ale dneska už se mi to stalo 4x za jednu jízdu po městě, v podstatě v každý křižovatce..
Chcípe mi to nejčastěji při vyšlápnutí spojky při podřazení z trojky na dva. Není to moc příjemný v půlce odbočování když chcípne posilovač a přestane to skoro i brzdit..
Teď jsem zkusil zastavit na parkovišti, vytočit na neutrálu 3000ot. a pustit plyn, chcíplo to.. Dřív jsem mohl vytáčet klidně na 6000ot., kleslo to tak na 500, trochu se to oklepalo ale v poho se to vrátilo na volnoběžných 800 a běh motoru se udržel..
Čím myslíte že to je? Nechci zbytečně vyměňovat takovou spoustu dílů ale jen ty opravdu potřebný kerý tohle dělají, koupil jsem tohle auto před měsícem takže moc peněz teď zrovna nemám..

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 16:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
pivasek: zkus si vyčistit a promazat volnoběžný ventil

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 23:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Wizzy píše:
pivasek: zkus si vyčistit a promazat volnoběžný ventil


Tak jsem se nestačil divit když jsem ventil hledal, prvně jsem narazil na čidlo umístěný na přívodu vzduchu který drželo snad už jen na posledních třech závitech šroubků a pak jsem konečně našel i nálepku od výměny oleje.. Tam stálo že byl měněnej naposled v roce 03 pří 36k km, myslel jsem že to se mnou šlehne když jsem to viděl. Kupoval jsem to s 83K km, ujel jsem zatím tisícovku..
Jinak po zašroubování a dotáhnutí šroubů toho čidla už to nechcíplo, zítra vyměním olej s filtrama a uvidím jak to bude dál..

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 08:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Čidlo na sání, které je na šroubkách? A nebyl to náhodou ten volnoběžný ventil? Jak to vypadalo? Takhle nebo takhle? To první je čidlo teploty, ale to má vlastní závit na tělese, žádné šroubky, to druhé je právě volnoběžný ventil, pokud ten byl volný, tak je to jasné, bralo ti to kolem něj falešný vzduch a řídící jednotka se z toho mohla pokakat.

Olej a filtry určitě vyměnit, jestli je vše staré opravdu tak, jak to vypadá, tak z oleje bude pěkný hnůj, to nemají Zetecy vůbec rády a vzducháč bude taky pěkně zacpaný, jestli jo, s novým ti to půjde líp za plynem.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz