fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 17:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 13:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Cistil jsem na svem N7A klapku a vsiml jsi ze v sacim potrubi za ni je jakoby smir.... kdyz tam strcim prst a otru tak je uplne cernej.. coz asi neni moc dobre ne?

Do priruby klapky vede jeste hadicka od filtru s aktivni uhlim kterej nemam pripojenej k elektrice... muze bejt problem tam ze to prska vse do sani nebo je to normalni?

Jinak stale me motor drzi 1000-1100 na volnobeh... obtokovy sroub na klapce jsem nasel ale nejde vubec povolit ani utahnout... jak po promazani tak po zahrati...

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 14:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
RS ma opravdu obtokovy sroub kolem klapky ? Nemyslis jen dorazovy ?
N9C mela obtokovy cervik, ale ten skoro nic nedela, tim se jen lehce meni bohatost smesi na volnobeh.
Klapka by mela tesne dosednou ke stranam, ale nesmi se uz zarezavat.
Pokud ti sedi, tak s ni nehybej. Problem bude jinde.
Bordel v sani nijak moc neresim. Kdyz tam nejsou super vrstvy ...

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 15:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Doraz je pevny s tim nic delat nejde.... tohle by mel byt obtok je to na plochy sroubovak.. ale jak rikam... je to jak zavarene :)

Jinak klapka je v pohode, ta dolejha jak ma..

Volnobeznak vycistenej, filtrik od kliky byl taky cistej kdyz sem ho tam daval.... (byl nazinkovanej)

Kdyz dam jinej objemovej meric vzduchu (MAP) tak porad to same....

Tak a ted babo rad :-D

EDIT: heh paradox je ze majitel predemnou mel problem ze mu volnobeh lital a auto za studena chcipalo.... a me zase vse drzi ale volnobeh je zvysenej :D

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 15:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Napadaj me dve veci:
- cidlo teploty vody - jelo by to jako studene se zvysenym volnobehem (ale zralo by to)
- nekde prisavani vzduchu

Co se stane kdyz odpojis volnoventil ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 18:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
chcipe to takze netesnost nikde neni... kdyz odpojim treba podtlak z toho filtru s uhlim a pak ventil tak se nic nedeje....

takze tesnost by tam vsude mela byt. Cidlo na teplotu vzduchu sem taky dal jiny.....
Jinak nevim no ale budik ukazuje jak ma tak by to cidlo mohlo bejt v poradku ne? Jinak kdyz je auto studene tak volnobeh je samozrejme vyssi a jak se ohreje tak tech 1000-1100

Napada me jestli nedelal neco s tou klapkou majitel predemnou... jak mu to porad chcipalo a houpalo tak jestli nedelal nejakej stelung :)

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 18:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5739
Bydliště: Praha
RSo má taky dvě čidla ne? (ŘJ a budík)

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 19:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Cece to ted nevim :D nejak si nemuzu vzpomenout jestli tam jsou 3 cidla nebo 2 na tom domku...

Jedno sahara, jedno budik a treti nevim jestli tam je :D ale mozno to je

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2010 22:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Asi takhle - pokud muzes vyloucit prisavani bokem, tak zbyva jen tesnost klapky a volno.ventil.
Bez dostatku vzduchu se ten motor vic tocit proste nebude. :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2010 20:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Klapka tesni.. jinak na tom domku jsou 3 cidla takze to jedno bude pro RJ....

napadlo me ze by mohl byt taky treba v riiti snimac polohy klapky ne?

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2010 20:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5739
Bydliště: Praha
Co ten slavnej ventil odvětrání klikovky?

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2010 21:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Skoda ze RS nekomunikuje. Byla by to sranda nalezt.
TPS by to mohl delat jedine kdyz by si jednotka myslela ze neni klapka zavrena.
Zmer napeti co z nej leze (prostredni vyvod) - melo by tam byt tusim neco pod 1V.
Na tohle by ti melo pomoct provest KOEO test. Ten by to odhalil.

Ventil odvetrani kupodivu dela vetsinou chudou smes a tak jde volnobeh POD spravne otacky.
Ale zase - moje zkusenosti jsou ciste od Zetecu, coz jsou systemy s MAFem
a RS je system s MAPem.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 čer 2010 09:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 pro 2009 18:36
Příspěvky: 34
zdarec, nechci vám tady do toho kecat, ale moje rs mělo dost stejnej problém vyzkoušel jsem všechno...

nakonec jsem skončil u podpálených sacich ventilů, tuhle zkušenost mám nejen z rs, ale i ze zeteku...
už několik takových motorů mi došlo pod kuku a když jsem sundal hlavu, tak pokaždé podpálené sací ventily...

v souvislosti s ventily to auto na volnoběh tak trošku jako by kope, ve fýfuku je slýšet taková díra ve zvuku a zeslábnou brzdy, nejvíc zadní protože je špatnej podtlak na brzdy....

já vyzkoušel všechno okolo, pak jsem udělal hlavu a mám svatej klid

_________________
dříve-Escort 93 1.6 16V stavitelný podvozek, alu 17,najeto 500 000km.... nikdy nezklamal, než jsem ho půjčil švagrovi.....
aktualně-Escort 94 1.8 16v ghiasi ........ na cesty do práce....
aktualně-Escort RS2000 4x4 sauber mkVII...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 srp 2010 18:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Dneska jsme menily gufera na ventilky, Ty puvodni vymyslel opravdu inteligent :D nebot jak to trochu ztvrdlo tak gufero chodilo s ventilem a vubec netesnilo, nove gufera maji uz udelane lepe. Ale museli jsme sundat skrtici klapku a zjistilo se, ze doraz je trochu upackany a ze klapka je uplne zavrena. A melo by jit pres ni trosku vzduchu. Takze pokud nepomuze cisteni volnobezaku, doporucoval bych se podivat na tu klapku. ta moje uz dokonce omackava doraz, ktery je vevnitr. Jeste to neni uplne slozene, takze nemuzu odzkouset, ale delavalo to propad otacek az na 300-400 a pak se zbrachal. Snad to pomuze.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2011 12:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 črc 2010 21:25
Příspěvky: 163
Bydliště: Ústí nad Labem
:-P Vyzrál sem tím že sem sehnal nový ventil odvětrávání klikové skříně u Forda 836Kč po výměně otáčky v naprostém luxusním stavu ... 1300ot/min zhruba do 6 vteřin ... a poté klesající na pevných 900 i se zapnutou klimatizací ... :-D

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V ZETEC LH1 66Kw 90 Ps,1997...

Ten kdo nikdy neměl Eskorta Combi,nikdy nepozná jak je rozmanity celý svět ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2011 14:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Squirtl píše:
:-P Vyzrál sem tím že sem sehnal nový ventil odvětrávání klikové skříně u Forda 836Kč po výměně otáčky v naprostém luxusním stavu ... 1300ot/min zhruba do 6 vteřin ... a poté klesající na pevných 900 i se zapnutou klimatizací ... :-D


Se studeným motorem?

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2011 21:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 črc 2010 21:25
Příspěvky: 163
Bydliště: Ústí nad Labem
Malfis píše:
Squirtl píše:
:-P Vyzrál sem tím že sem sehnal nový ventil odvětrávání klikové skříně u Forda 836Kč po výměně otáčky v naprostém luxusním stavu ... 1300ot/min zhruba do 6 vteřin ... a poté klesající na pevných 900 i se zapnutou klimatizací ... :-D


Se studeným motorem?


ano se studeným motorem ..

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V ZETEC LH1 66Kw 90 Ps,1997...

Ten kdo nikdy neměl Eskorta Combi,nikdy nepozná jak je rozmanity celý svět ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2011 23:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Aha, tak to abych udělal to samé. Za studena mám otáčky cca 1800 a pomalu to klesá... těch 900 až tak po 3 minutách :D

Někdy i 2200....

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Naposledy upravil Malfis dne 03 dub 2011 15:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 08:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 črc 2010 21:25
Příspěvky: 163
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím ...

jestli mužu zde všem doporučit zaměřte se na ten ventil odvětrávání klikové hřídele ... co sem se bavil s mechanikem od Forda je tohle nemoc Escortu ... osobně sem měl otáčky v houpajícím se brutálně ve volnoběhu řádem 1600 otáček ... vyměnil sem ventil odvětrání klikové hřídele a mužu říct je vše v naprostém pořádku !!! ani to není znát dyž zapnu klimatizaci ... otačky stale v klidu po nastartování 1300 ... zhruba do 10-15 vteřin ... a sou na 900 a držej což je hlavní ... :)

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V ZETEC LH1 66Kw 90 Ps,1997...

Ten kdo nikdy neměl Eskorta Combi,nikdy nepozná jak je rozmanity celý svět ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2011 20:41 
Offline
Forďák

Registrován: 21 pro 2007 19:40
Příspěvky: 65
Bydliště: Bílina
Tak chlapi,mě ta výměna ventilku odvětrávání klikovky nepomohla ani trošku.Otáčky po startu(jen studeným-horkej motor to nedělá)vyletí podle okolní teploty na 1700-3000 a klesnou po ujetí min.2-3km na cca 1300-900(ale jen při zastavení auta-stačí zastavit,ne vypnout motor).Po delší jízdě bez zastavení(třeba 5-10km)otáčky klesnou na cca 1300 a úplně spadnou až po zastavení.Už jsem vyzkoušel spoustu triků z fóra,nacpal do toho nějaký prachy a všechno k ničemu.A už na to seru!!Kdybych s tou károu jinak nebyl spokojenej,tak už dávno šla do světa.

_________________
Ford Escort combi 1,6 16V ZETEC 66kW r.v.1998.černá metla,elektrika,klima,airbagy,..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2011 20:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Bud nesedi klapka tak jak ma, nebo ti to nekde prisava. (pokud si tedy zkousel volnoventil)

A co ma znamenat tohle ? :-)
Předmět: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Standars píše:
nazdar forďáci!
Jestli můžu přidat něco tady do toho guláše postřehů a zkušeností- moje dlouhodobý problémy:po nastartování studenýho motoru vysoký otáčky až 2400,který spadly až po ujetí cca kiláku a úplnýho zastavení auta,jsem vyřešil až výměnou váhy vzduchu!Lidi tady na stejný problémy radili všechno možný od vyčištění ventilu odvětrávání klikovky až po vyčištění(výměnu)volnoběžnýho ventilu.Problémy jsou asi podobný a na každej je jiná medicína.Ty různý vyčištění rozhodně nejsou na škodu.Jen mě zaráží,že tu váhu nepsala ani diagnostika.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz