fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 01:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2007 21:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Konečně jsem vyzrál na tzv. "chcípnutí studeného motoru na první křižovatce". Byla to netěsná (asi zteřelá) hadička u ventilu odvětrání klikovky. Po výměně hadičky je vše zdá se OK !

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 22:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 09:37
Příspěvky: 71
Bydliště: Brno, Wien
Prosim vas, ...mam s tim volnobeznym ventilem porad problem - jak ho vyndat. :( a jsem s toho jiz velmi smutny. Kdyby to bylo jak na tomto navodu - http://mondeo.fordclubs.org/clanky/volno_ventil.htm , tak je to ok. ALe ja mam esco rv 97 a plastove parohy a ten ventil je tam tak blbe zasitej jak to jen de , blbejsi misto snad ani neni. Shora sice clovek nejak odsroubuje ten horni sroubek, ... ale byl jsem tam ze spoda .. a na ten spodni se nedostanu ani nahodou :( .... a idkdybych si s tim pulhodiny hral a nejakym zazrakem ho vyndal.. mam strach ze ho tam uz nedam.. ... a tak se ponizene ptam,.. je tady nejaka dobra duse ktera by mi stim pomohla ? v Brne ci blizkem okoli, ktera to zna a vi jak na to ?



Musim ho vyndat, protoze on se opravdu chova tak ze kdyz ho odpojim a pripojim ..tak se naprosto nic nemeni.. a ten studenej start... to je hruza - otacky velmi nizke a chcipa.

_________________
Ford Escort MK7 1,6 16V Zetec, combi, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 22:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
jde to celkem dobře jenom to chce malou račnu s osmičkou ořechem a trochu trpělivosti a na třikrát si zlomit ruku :-D :-D :-D

brno je trochu z ruky jinak bych ti stím pomohl

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 23:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 21 črc 2006 16:25
Příspěvky: 1311
Bydliště: Havlíčkův Brod
Dobře no podle toho komu :-D :-D ten vrchní šroub v pohodě ,ale ten spodní to je peklo natáhnout se přes motor a narvat tam ruku vedle paroží a druhou rukou si přidržovat ráčnu aby táhla a do toho začne chcát tak to je fakt nádhera a k tomu ještě moje bolavý záda :twisted:

_________________
Minulost-Ford escort combi 1.6 r.99
Součastnost Renault Megane Grantour Limited combi 2014 1.6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 00:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
mi to šlo krásně jelikož jsem si sundal ještě vstřikovací lištu a vrazil jsem ruku se shora mezi parohy

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 00:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 09:37
Příspěvky: 71
Bydliště: Brno, Wien
to jde sdelat jednoduse ?? . a ty parohy s tam nechal ? me tam nejvic vadi ty parohy..

_________________
Ford Escort MK7 1,6 16V Zetec, combi, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 00:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
odpojíš přívod paliva a dráty od vstřikovačů a potom to drží jenom na třech šroubech a v parohách je mezi 2a3 válcem mezera kde se dá vklidu vrazit ruka

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 08:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
S malou ráčnou a osmičkou ořechem to je dole za pět minut bez jakékoli demontáže čehokoli dalšího. Měl jsem ho takhle venku už asi třikrát. Než jsem to poprvé zkusil, tak jsem z toho měl taky hrůzu, ale překvapilo mě, jak snadno to nakonec šlo.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 14:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 09:37
Příspěvky: 71
Bydliště: Brno, Wien
dik za rady, zkusim .. rad bych sdilel vas optimismus :) ... mozna az ho vyndam.. tak na to zmenim nazor..

_________________
Ford Escort MK7 1,6 16V Zetec, combi, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnoběh atd.
PříspěvekNapsal: 19 pro 2007 10:50 
Offline
Nováček

Registrován: 14 pro 2007 14:08
Příspěvky: 10
Bydliště: Meziboří okr.Most
Zdravim všechny.Taky se chystam ho vyndat a když to nepomůže chci skontrolovat V. odv. klikovky,čidlo polohy klapky,č. teploty motoru atd.Jen mě zajímá to RESETování ř.j. :shock: Je to nutný když jen vše vyndam a dam vyčištěný spátky?Asi jenom při výměně ne?A hlavně jak na to ,to sem tady ještě nehledal.Stačí odkaz,jestli to tu je,jakože asi je.Ďíkes. :wink:

_________________
Ford escort combi 1.6 16v,66kw,zetec,98,automat,tm. modrá,144tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Jak naučit ř.j.?
PříspěvekNapsal: 19 pro 2007 15:21 
Offline
Nováček

Registrován: 14 pro 2007 14:08
Příspěvky: 10
Bydliště: Meziboří okr.Most
:D Tak"ventilek"klikovky sem vyčistil,šel ven trochu ztuha ale šel.Byl dost zanešenej.Dvakrát co sem zatim jel to nechcípalo ani za velmi studena,snad to bude nějakej čas ok,ale tohle bych klidně dělal častějš.Kolínko ok.Zítra se chystam na ventil volnoběhu,ale nechápu to NAUČENÍ ř.j. Když odpojim baterku,tak se asi vyresetuje ne?A když pak po opravě zapojim,načte si aktuální údaje sama?Logicky by měla.Tak co jí mam naučit?Bojim se abych to nějak nepo.... !Před escortem sem měl akorát stodvácu a to je čistě mechanika,takže s elektronikou nemam žádný zkušenosti.Předem dík za pomoc. :wink:

_________________
Ford escort combi 1.6 16v,66kw,zetec,98,automat,tm. modrá,144tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2007 22:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 09:37
Příspěvky: 71
Bydliště: Brno, Wien
Zdravim, dotaz. Ten volnobeznej ventil a ventil odv.klikovky - je tu nekde psano ze se to ma proplachnout benzinem , pri cisteni. Muzu to udelat i redidlem ?

_________________
Ford Escort MK7 1,6 16V Zetec, combi, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2007 22:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 09:37
Příspěvky: 71
Bydliště: Brno, Wien
milhauzik666 -
je to tu nekde mockrat popsano. Podle me jde jen o to, ze po zapojeni baterky je vhodne aby se RJ tak nejak seznamila s aktualnim stavem - tj. jaky cidla ma k dispozici, a jake hodnoty vykazuji a obecne jak se to cely chova v nejruznejsich provoznich situacich. NO a bud muzes normalne zacit jezdit.. a jednotka se to bude ucit postupne casem-to ona zvlada, a nebo ji to naucis,.. tj. na miste budes tocit motor asi 2 minuty asi 3000 ot. (ted nevim presne..) a pak se s tim projedes asi 10km, a budes delat ruzny vsechny mozny veci...tj .prostridas vsechny mozne provozni situace - plny kotel,.. min.plynu, brzdeni motorem,... atd.

_________________
Ford Escort MK7 1,6 16V Zetec, combi, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2008 21:43 
Offline
Nováček

Registrován: 23 bře 2008 21:30
Příspěvky: 2
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Zdravím. Koukám, že jsem našel konečně spásu. Finančně na tom nejsem nejlíp a tak dobrá rada je vždycky to nej. Mám s volnoběhem problém témšř půl roku a servisy na mě bez velkých finančních investic kašlou. Vyzkouším ten ventil sání a snad se to konečně zlepší. Mám dva stavy poruchy. Buď kolísaj někde mezi 1500 a 200 a buď se udrží nebo chcípne a druhej stav, že když konečně udrží 900, tak když stojím dýl, tak se pak rozjedu a zase to naopak přetáčí i na 4000 a drží tak 20 sekund a pak chcípne.Napíchnutí na počítač nenašlo nic, tak mi řekli v servisu, že leda to tam nechat a kontrolovat čidlo po čidle, což za 650,- na hodinu nemusí být zrovna levný.

_________________
Escort 1.6, 16V ZETEC, 97 Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2008 18:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
raddyz píše:
Zdravím. Koukám, že jsem našel konečně spásu. Finančně na tom nejsem nejlíp a tak dobrá rada je vždycky to nej. Mám s volnoběhem problém témšř půl roku a servisy na mě bez velkých finančních investic kašlou. Vyzkouším ten ventil sání a snad se to konečně zlepší. Mám dva stavy poruchy. Buď kolísaj někde mezi 1500 a 200 a buď se udrží nebo chcípne a druhej stav, že když konečně udrží 900, tak když stojím dýl, tak se pak rozjedu a zase to naopak přetáčí i na 4000 a drží tak 20 sekund a pak chcípne.Napíchnutí na počítač nenašlo nic, tak mi řekli v servisu, že leda to tam nechat a kontrolovat čidlo po čidle, což za 650,- na hodinu nemusí být zrovna levný.
Pokud nejsi "levý" tak čidlo po čidle si můžeš zkontrolovat sám podle
http://www.fordfans.cz/download/manual/ford_cidla.pdf

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2008 21:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008 21:03
Příspěvky: 61
Bydliště: J.HRADEC
SKUSIM VYCISTIT VOLNOBEZ. VENTIL POKUD MI TO POMUZE TAK DIKES

_________________
ESCO r.v.98, 1,6 16V ZETEK 66KW KOMBI FIAL. METLA,ALU RONAL 14"-185X60,PODLOZKY 1,5CM,SPORT. FILTR GREEN,REZONÁTOR,LADÁK,FOLIE,SPORT TLUMICE KONI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2008 22:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
No já má sice jinej motor, ale neva. Mě taky autí chcípalo, a to dost často. Vyměnil jsem lambdu - ta byla KO. Jenže problémy se po cca 3000 km vrátili..tak jsem čistil v-ventil, moc to nepomáhalo. Až jsem čirou náhodou jen tak pročítal fórum, a našel jsem zde hooodně vzadu téma ohledně zařízení, které se jmenuje odlučovač olejových par, odlučovač oleje či takto nějako podobně... :-D

Po pokecu s futurou a mrazzíkem jsem dospěl k názoru, že by nebylo naškodu to prověřit.. tak jsem to prolil tech. benzínem a těch sra.ek co z toho vylezlo..ten můj odlučovač je snad ještě původní, jelikož mě praskl jeden vývod, druhý se pro jistotu urval celej.. :-D ale to je jiná historie...trocha lepidla to spravila.

Od té doby mi auto ani jednou nechcíplo, a to podotýkám ani jednou..předtím to chcípalo, později mělo tendenci chcípat a houpali otáčky takřka neustále. Tudíž se těším na 14., až zas půjdu pokecat za hlupákama od fordu. Doufám že si odtud odvezu to pro co pojedu.. :lol:

Sice mám teď 1100 volnoběh, občas se dostane na 900, ale spíš drží těch 1100 nebo 1500 ot..a to mi ukazuje na dosluhující, nebo mrtvej v-ventil či poťák škrt. klapky nebo rovnou celou klapku..spíš ale v-ventil. Čili ne všechny problémy s volnoběhem znamenají autamaticky v-ventil.. Zkuste prolejt ten odlučovač benzínem...mě to pomohlo :wink:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2008 20:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008 21:03
Příspěvky: 61
Bydliště: J.HRADEC
TAK JSEM HO VYCISTIL A JE TO OK MOC DIKES .

_________________
ESCO r.v.98, 1,6 16V ZETEK 66KW KOMBI FIAL. METLA,ALU RONAL 14"-185X60,PODLOZKY 1,5CM,SPORT. FILTR GREEN,REZONÁTOR,LADÁK,FOLIE,SPORT TLUMICE KONI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2008 14:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Zkuste mrknout sem třeba Vám to pomůže


Volnoběh

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 črc 2008 15:19 
Offline
Nováček

Registrován: 27 čer 2008 07:01
Příspěvky: 1
Bydliště: POPRAD
VYBRAL SOM VENT. ODVETRANIA KLUKOVKY. MOTOR ZLEPSIL SVOJE VLASTNOSTI ALE NA KRIZOVATKACH TO STALE SCIPALO. UMYL SOM VOLNOBEZNY VENTIL V TECH.BENZINE, VYBRAL SOM SKRTIACU KLAPKU,VYMYL SOM JU V TECH.BENZ. A ZATIAL MOTOR SLAPE AKO MA.SKUSIM TEN VENT.ODVETR.KLUKOVKY ESTE PREPLACHNUT TECHNICAKOM A UVIDIM,POPRIPADE KUPIM NOVY.

_________________
FORD ESCORT 1,4i 1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz