fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=4695 |
Stránka 7 z 8 |
Autor: | Standars [ 10 kvě 2011 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Nazdar!No to jsem si předčasně pískal.Chvíli byl pokoj a pak to začlo znova.A diagnostika stále mlčí... |
Autor: | Malfis [ 14 kvě 2011 22:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Koupil jsem nový volnoběžný ventil a odvětrávání a bohužel nic se nezměnilo jedině koupit i ty hadice k tomu ještě jinak nevím. Mám v prdeli i MAF .. na volnoběh při zahřátým motoru to má 0.80-83V což není dobře. Nevím no co dál kua. Se studeným motorem to má kolem 1700 ot. a na normálu to je tak po dvou minutách až... Edit: Dekl a nebo no... |
Autor: | dj.DEKL [ 14 kvě 2011 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Což nemusí bejt MAFem, ale spíš to saje někde falešnej vzduch... |
Autor: | tomin [ 14 kvě 2011 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Mam odzkouseno ze bez vzduchu z toho odsavaciho ventilu to jezdi taky, tak bych na zkousku tu hadicku od nej zaslepil primo u vstupu do sani (ne u toho ventilu) a chvili jezdil tak. Jedine co se pak deje je, ze se motor lehce tlakuje a trochu to pak prska olej pres viko ventilu do airboxu. Coz neni fajn, ale dva dny nejsou problem. Ja s tim takhle jezdil rok, nez jsem na to prisel. |
Autor: | dj.DEKL [ 14 kvě 2011 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Adaptace má po pár km |
Autor: | tomin [ 15 kvě 2011 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Tak tohle urcite nikde neprisava. To by na tech adapt. volnobehu bylo sakra videt a tyhle jsou vzorove. |
Autor: | Malfis [ 15 kvě 2011 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Ale to je po vyresetovaný jednotce... a ujeto asi 10 km. |
Autor: | tomin [ 15 kvě 2011 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Staci nechat motor bublat na volnobehu (! kdyz je teply !) 10-15 minut a volnobeh musi byt zadaptovany. |
Autor: | Standa [ 15 kvě 2011 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Standars píše: Tak chlapi,mě ta výměna ventilku odvětrávání klikovky nepomohla ani trošku.Otáčky po startu(jen studeným-horkej motor to nedělá)vyletí podle okolní teploty na 1700-3000 a klesnou po ujetí min.2-3km na cca 1300-900(ale jen při zastavení auta-stačí zastavit,ne vypnout motor) Když píšeš, že u teplého motoru to nedělá, tak to určitě nemáš problém s přisáváním vzduchu, za tepla by totiž otáčky šly nahoru ještě více. Mě se to spíš zdá na volnoběžný ventil, zkoušel jsi ho vyčistit a namazat? |
Autor: | Standars [ 16 kvě 2011 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
nazdar!Člověče zrovna jsem si říkal,že to ještě jednou zkusím.Už jsem to teda dělal několikrát.K tomu jsem byl nabádán hned jak jsem se tady o tom zmínil.A to už budou asi tři roky.A nic.Ještě tam budou zbytky mojí sedřený kůže:-)Ale dík za tip,že přisávání to nebude.Chystal jsem se na důkladnou prohlídku celýho sání. No jak říkám-teplej motor běží jak hodinky. |
Autor: | Standars [ 26 kvě 2011 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Tak jsem opět vyčistil a promazal volnoběžnej ventil a nic.Pořád stejný. |
Autor: | ČUČO [ 26 kvě 2011 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Vyčisti ho pořádně i tlak. vzduchem,když do něj naleješ např. benzín tak musí vytýct pod tím plechovým víčkem. |
Autor: | Standars [ 27 kvě 2011 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Myslíš tu kruhovou čepičku z boku?Tak to jsem si nevšiml.Ale prostříkával jsem to důkladně perchlorovým čističem. |
Autor: | ČUČO [ 27 kvě 2011 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Já to taky jen prostřík a nic neteklo, pak když sem to vzal vzduchem tak to tou čepičkou vyteklo. |
Autor: | Standars [ 27 kvě 2011 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
No tak až mi doroste sedřená kůže z rukou,tak to zkusím:-) |
Autor: | Standars [ 30 čer 2011 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Tak jsem to znova vyndal,propral silným kompresorem a je to porád stejný.Jen jsem přišel na jednu věc-když to po nastartování vyběhne na nějakých 1800-1900 ot.a neklesá to,tak po lehkým přitlačení plynu-asi o 100-150 ot,to pak zhoupne na nějakých 1700 ot a opakovaně to takhle dostanu během asi 20s na těch cca 900 ot(při stojícím autě).Tak by to asi tím volnoběžákem bejt mohlo. |
Autor: | anthAn [ 30 čer 2011 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
Nemáš nějakej bordel v klapce? |
Autor: | Standars [ 30 čer 2011 15:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
jestli myslíš "hardware"-teda jako svinstvo fyzický,tak snad ne-prostříkával jsem celej vstup origo čistidlem.A jestli myslíš "software"-teda elektroniku,tak to nevím ale diagnostika mlčí. |
Autor: | anthAn [ 30 čer 2011 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
máš nejlepší odšroubovat hadici sání a třeba i vyndat klapku, pak hadr a technickej benzín a tim z toho ten ošklivej materiál pokud tam nějakej je) vytřít |
Autor: | Standars [ 30 čer 2011 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak jsem vyzrál na volnoběh a chcípání motoru |
no pod klapku jsem se teď nedíval,když jsem sundaval sání kvůli vyndánítoho volnoběžáku ale od klapky nahoru je to čistý.Podívat se pod ní můžu. |
Stránka 7 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |