fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Stále problém http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=4887 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 19 úno 2006 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | Stále problém |
Mohla by pojistková skříňka způsobit kolisání otáček a špatnou akceleraci??? Vše jsem vyměnil a problém mám stále. Teda kromě lmbda sondy,V servise mi řekli že už není moc dobrá, že má zpožděné reakce.Jak mohu vyzkoušet jestli je to ona.Já vím že je to určitě někde popsáno ale nenašel jsem to.Altík jsem zkoušel zakrýt nepomohlo.Logicky když nad tím přemýšlím tak by to mělo bejt jedno jestli sa a altík dostane voda, protože k vykrití těchto nežádoucích projevů slouží BATERIE.No abych to zhrnul.vymenil jsem: vaha vzduchu,svíčky,kabely k svíčkám,palivový filtr,olej v motoru,baterie,regulátor otáček starší vyčištěný je taký nová.alternátor dobíjí jak má.Za studena když nastartuju normálně naskočí a po 5s začne tarokovat a chcípne.pak jak nastartuji tak jediněpod plynem.Po úspěšném nastartování se konečně rozjedu cca po 1000m při zmáčknutí plynového pedálu mě to najednou chytí jako by za brdel a nechce to zrychlit až po promáčknutí hlouběji. tak fakt už nevím co stím.Spotřeba samozřejmě vysoká.Prosím poraďte vždyť určitě nejsem sám s tímto problémem.Děkuji |
Autor: | -petr- [ 19 úno 2006 10:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus odpojit lambda sondu, jestli se to nezlepší. Pokud ano, máš problém odhalený. Jak píšeš, "že tě to najednou chytí jako by za prdel", to je pro špatnou lambda sondu typické. Též jsem měl tu čest. |
Autor: | Charlie [ 19 úno 2006 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky sem měl tu čest.a nebo zkus váhy vzduchu.mě můj dvorní mechanik říkal že to taky může bejt tím.A navíc když je prej odpojíš tak si ŘJ přepne do nouzovýho režimu a při těchto problémech je tento režim lepší.Ale pozor spotřeba bude stejnak vysoká |
Autor: | mrazik [ 20 úno 2006 09:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Špatný MAF se u mě projevil poklesem výkonu mezi otáčkami 4300 - 4800. Prostě to přestalo táhnout a kolme 5000 otáček pak opět začlo. |
Autor: | Návštěvník [ 21 úno 2006 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dnes jedu vyměnit ještě jednou MAF,ale moc si od toho neslibuji.myslím si že to mepomůže.Pak dám vědět.Starší lambda sonda stojí kolem 1000Kč.Tak nevím jestli do toho jít nebo né a zkusit raději tu do feldy. |
Autor: | Nagant [ 21 úno 2006 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem teď zkušebně MAF odpojil, protože mi při akceleraci auto docela škubalo. Jede to docela dobře, ale na plynový pedál to reaguje pomaleji, asi má dobře fungující MAF přece jen podstatnou roli. Možná zkus ještě proměřit snímač polohy škrticí klapky. Co výfuk, nemáš někde vpředu nějakou netěsnost? (třeba před katalyzátorem). To pak dělá taky hrozné věci (motor má tendenci se dusit a volnoběžné otáčky po přídání plynu a uvolnění akcelerátoru padají pod 500 ot/min. a motor má co dělat, aby to ustál, taky velká hlučnost a spotřeba). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |