fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 18 kvě 2024 02:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zvuk výfuku na volnoběh
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 18:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Při volnoběhu mi jdou z výfuku plyny tak nějak v intervalech, je to takové jakoby "plckání". Ve vyšších otáčkách, cca 1500-2000, je to takové 10%ní subaru ale "neplcká". Tohle dělalo hned jak jsem ho v roce 2004 koupil ale na ten volnoběh asi ne,nevím. Tak se chci zeptat jestli už je výfuk na výměnu. Je tam originál ale vypadá celý jěště nádherně a bez rzi. Mám 1,6 Zetec a je zahnutý na konci dolů. Poraďte, dík

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 20:25 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Mno, asi tě nepotěším. Ty plyny ti jdou jakoby podtlakem přerušovaně? Když tam dáš ruku, tak je to jiné než u jiného auta, prostě né plynulé? Přesně tohle mi dělala 1.2 a byl to podpálenej výfukovej ventil(respektivé poté úplně v háji). Ale bylo to poznat i na výkonu, lehce smrděl benzín(z toho válce kde kvůli kompresy nehořelo) a zvuk byl taky trošku bublavější. Zkus si tedy proměřit kompresi a případně i podtlak, někde na foru to tu je - návod

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 16:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Pokles výkonu jsem nezaznamenal, po výměně svíček a kabelů spíš mírně vzrostl. Změřím ty tlaky a uvidím!

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 18:11 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Mám sice jiný motor, ale "plckání" mám taky. Je to jako u Wartburgu. Štve mě to už 30tisíc kilometrů. Vůbec se to nezhoršuje a výkonu dává motor dostatek. Sklidní se to, když odpojím čidlo teploty nasávaného vzduchu. Pak to běží klidně, ale spotřeba vystoupá k 10 litrům. Kdyby to měl na svědomí podpálený ventil, tak už by to dávno nejelo nebo ne?

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 19:46 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
To sice nevím, ale já mám tak 45koníků, takže tam je znát i trochu zasranej vzducháč. U vás s těma 105koníkama je sice nějaká rezerva. S podpáleným ventilem jsem najel asi necelejch 600km. Když byl pouze podpálenej, tak to plckalo z vejfuku a do kopce se tomu moc nechtělo. Po rovince to jelo normál, ale kopec byl tragickej. Pak ten ventil odešel úplně, takže na vonoběh se to klepalo, nejelo to ani po rovině a smrad z nespáleného benzínu.
Že jsem s tím jezdil mi bylo jedno, bo se mi doma válel "novej" katík a další věci, takže jsem to pak přehodil a teď to zas fičí, tak jak má...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 22:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
No u mě je to už taky přes 10 tis. km, možná jěště víc, nevím přesně kdy to začalo dělat, možná už při koupi. Motor jede velice slušně. Kde je na Zetecu 1,6 to čidlo teploty nasávaného vzduch? Pokud tam nějaké je!

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 23:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, já sleduju něco obdobného. Nastartuju, motor jde v pohodě, ale řek bych že z výfuku jde málo kouře, nějak extrémně to ale "neplká". Když jsem ten výfuk zkusit přiucpat dlaní, ejhle, začlo to po uvolnění kouřit líp.
Když jsem tuhle zastavil, z výfuku, se ještě dobu mírně kouřilo, zajímavé je, že to šlo také někde zpod zadního tlumiče výfuku.

Než mi v servisu dali těsnění mezi sběrné potrubí a katalizátor, vždy po zastavení po delší jízdě jsem slyšel zpod kapoty šílené lupání, jako když někde něco chladne a kroutí se. To po opravě už nepozoruji.
Auto někdy jede jak drak a někdy se mi ždá, že víc řve než jede.

Chci někdy ten zadní tlumič vrtnout, zda v něm není nějaká voda. Zvenku je celý výfuk v pořádku, ale mám obavy že uvnitř už nějaká zrada je (výfuk mám stále původní).

Občas mám taky pocit, že to chce vyfukovat spíš pletencem za katalyzátorem než standardně koncem výfuku.

U mé jednaosmičky je čidlo teploty vzduchu na plastové rouře sání od airboxu, odhadem tak v půlce směrem k čelnímu sklu.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz