fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

zvuk výfuku na volnoběh
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=5138
Stránka 1 z 1

Autor:  M. Geleta [ 13 bře 2006 18:57 ]
Předmět příspěvku:  zvuk výfuku na volnoběh

Při volnoběhu mi jdou z výfuku plyny tak nějak v intervalech, je to takové jakoby "plckání". Ve vyšších otáčkách, cca 1500-2000, je to takové 10%ní subaru ale "neplcká". Tohle dělalo hned jak jsem ho v roce 2004 koupil ale na ten volnoběh asi ne,nevím. Tak se chci zeptat jestli už je výfuk na výměnu. Je tam originál ale vypadá celý jěště nádherně a bez rzi. Mám 1,6 Zetec a je zahnutý na konci dolů. Poraďte, dík

Autor:  Šíša [ 13 bře 2006 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Mno, asi tě nepotěším. Ty plyny ti jdou jakoby podtlakem přerušovaně? Když tam dáš ruku, tak je to jiné než u jiného auta, prostě né plynulé? Přesně tohle mi dělala 1.2 a byl to podpálenej výfukovej ventil(respektivé poté úplně v háji). Ale bylo to poznat i na výkonu, lehce smrděl benzín(z toho válce kde kvůli kompresy nehořelo) a zvuk byl taky trošku bublavější. Zkus si tedy proměřit kompresi a případně i podtlak, někde na foru to tu je - návod

Autor:  M. Geleta [ 14 bře 2006 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Pokles výkonu jsem nezaznamenal, po výměně svíček a kabelů spíš mírně vzrostl. Změřím ty tlaky a uvidím!

Autor:  Martin 1,6 [ 14 bře 2006 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Mám sice jiný motor, ale "plckání" mám taky. Je to jako u Wartburgu. Štve mě to už 30tisíc kilometrů. Vůbec se to nezhoršuje a výkonu dává motor dostatek. Sklidní se to, když odpojím čidlo teploty nasávaného vzduchu. Pak to běží klidně, ale spotřeba vystoupá k 10 litrům. Kdyby to měl na svědomí podpálený ventil, tak už by to dávno nejelo nebo ne?

Autor:  Šíša [ 14 bře 2006 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

To sice nevím, ale já mám tak 45koníků, takže tam je znát i trochu zasranej vzducháč. U vás s těma 105koníkama je sice nějaká rezerva. S podpáleným ventilem jsem najel asi necelejch 600km. Když byl pouze podpálenej, tak to plckalo z vejfuku a do kopce se tomu moc nechtělo. Po rovince to jelo normál, ale kopec byl tragickej. Pak ten ventil odešel úplně, takže na vonoběh se to klepalo, nejelo to ani po rovině a smrad z nespáleného benzínu.
Že jsem s tím jezdil mi bylo jedno, bo se mi doma válel "novej" katík a další věci, takže jsem to pak přehodil a teď to zas fičí, tak jak má...

Autor:  M. Geleta [ 14 bře 2006 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

No u mě je to už taky přes 10 tis. km, možná jěště víc, nevím přesně kdy to začalo dělat, možná už při koupi. Motor jede velice slušně. Kde je na Zetecu 1,6 to čidlo teploty nasávaného vzduch? Pokud tam nějaké je!

Autor:  Nagant [ 14 bře 2006 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

No, já sleduju něco obdobného. Nastartuju, motor jde v pohodě, ale řek bych že z výfuku jde málo kouře, nějak extrémně to ale "neplká". Když jsem ten výfuk zkusit přiucpat dlaní, ejhle, začlo to po uvolnění kouřit líp.
Když jsem tuhle zastavil, z výfuku, se ještě dobu mírně kouřilo, zajímavé je, že to šlo také někde zpod zadního tlumiče výfuku.

Než mi v servisu dali těsnění mezi sběrné potrubí a katalizátor, vždy po zastavení po delší jízdě jsem slyšel zpod kapoty šílené lupání, jako když někde něco chladne a kroutí se. To po opravě už nepozoruji.
Auto někdy jede jak drak a někdy se mi ždá, že víc řve než jede.

Chci někdy ten zadní tlumič vrtnout, zda v něm není nějaká voda. Zvenku je celý výfuk v pořádku, ale mám obavy že uvnitř už nějaká zrada je (výfuk mám stále původní).

Občas mám taky pocit, že to chce vyfukovat spíš pletencem za katalyzátorem než standardně koncem výfuku.

U mé jednaosmičky je čidlo teploty vzduchu na plastové rouře sání od airboxu, odhadem tak v půlce směrem k čelnímu sklu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/