fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
VELMI VYSOKA SPOTREBA http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=5149 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 14 bře 2006 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | VELMI VYSOKA SPOTREBA |
Vlastnim ford eskort r.v 98 1,6 B a mam problem so spotrebou ktora je 14l/100.Pri studenom štarte sú otačky 2000/min.Po cca 5-8min klesnu na 900/min.Preradujem pri 2000-2500 otackach.prosim o radu. |
Autor: | vendiik [ 15 bře 2006 00:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
1) forum ma funkci hledat, ktera slouzi k tomu aby se clovek podival jestli uz nekdo nemel podobny problem, aby si zbytecne nemusel zakladat nove tema. 2) jako novacek je dobre se trosku nejdriv porozhlednout kdyz nekam prijdu , kdybys to udelal tak by ses docetl mozna docetl neco o cidle teploty motoru a dalsich vecech... ![]() |
Autor: | jan79 [ 17 bře 2006 07:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
okrem tych zavad, ktore tam s najvascou pravdepodobnostou budu, mi vrta hlalavou, ako mozes prerazdovat pri 2000-2500 ot/min. Akoze vtedy davas nizsi stupen ? (podradzujes) Pretoze ak je to prave naopak, tak ho skor dusis o teda nie je zrovna pre motor + spotrebu idealne. A co tyka tych zavad, skus preliezt foru, pouzi hladat, mam za to,ze sa tu prediskutovali uz vsetky (takmer) vsetky mozne problemy ktore sa u tychto aut vyskytli. Ja osobne by som najprv skusil skontrolovat mechanicke problemy (meranie tlakov) a potom hura do diagnostiky a merania. good luck jan |
Autor: | LeMans [ 22 bře 2006 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
za prvé opravdu stačí trošku pohledat a ne si zakládat nové téma a čekat kdo to tu už po stotisícáté napíše. A řadit na vyšší rychlostní stupen by se mělo při minimálně 3000 nevím, který chytrák ti poradil řadit už při 2000 - to je málo snad i na kamna. |
Autor: | Charlie [ 22 bře 2006 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
LeMans píše: za prvé opravdu stačí trošku pohledat a ne si zakládat nové téma a čekat kdo to tu už po stotisícáté napíše. A řadit na vyšší rychlostní stupen by se mělo při minimálně 3000 nevím, který chytrák ti poradil řadit už při 2000 - to je málo snad i na kamna.
ty jo já když jedu po městě tak často nedosáhnu ani těch 2000. |
Autor: | apromix [ 22 bře 2006 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Charlie píše: ty jo já když jedu po městě tak často nedosáhnu ani těch 2000.
Ja (ak ked na naftaku) tiez mozem v pohode radit pri 2000-2100. Po preradeni hore klesnu otacky daco nad 1500, a to je v pohode aj podla manualu (tabulka min. rychlosti a prevodovych stupnov). Ventile su v pohode aj pri pridani, ozvu sa iba pod 1500 .. |
Autor: | LeMans [ 22 bře 2006 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
no u toho dízla fakt nevím, to jsem napsal spíš obrazně... Charlie: no pokud máš benzín, tak ty 2000 je taková minimální hranice, protože jinak se prý za*írá volnoběžnej ventil a celkově to tomu autu asi moc neprospívá.. ale i tak je něco jiného jet s tím po městě téměř bez plynu něco málo pod 2000 a něco jiného je jezdit tak pořád a při 2000 už řadit.. |
Autor: | Pavel Handlovský [ 22 bře 2006 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
To MARAD: Presne tak nie je to dobre pretoze otacky 2000 su nizsie ako optimalne a ked preradis este na vyssi stupen tak otacky klesnu asi o 1000 a to je uz fakt malo iba sa ten motor trapi ked chces setrit tak aj v meste radit tak 3000 - 3500 ... ![]() |
Autor: | jan79 [ 10 čer 2006 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
@ Marad : tak ma napadlo...skus si zohnat palubny pocitac. Zapojit ho nie je problem, a ak ho budes mas stale za jazdy prepnuty na okamzitu spotrebu sam uvidis, v ktorych otackach/rezimoch je to naj z pohladu vykonu, spotreby a rovnomernosti jazdy. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |