fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 19 kvě 2024 01:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dočasné snížení výkonu
PříspěvekNapsal: 31 bře 2006 11:24 
Trochu jiný problém.
Start studeného motoru (ZETEC 1,6i, 16V) je úplně bez problémů, ale po zahřátí motoru (ukazatel na konci bílého pole s nízkou teplotou motoru, těsně před optimálem) auto na cca 15 - 30 vteřin přestane táhnout. Na volnoběhu se projeví nepravidelný chod. Za chvilku závada zase sama zmizí. Volnoběh je OK. Svíčky jsou funglovky - Motorcrafty platina. No a vícekrát se už neukáže. Až zase při startu s úplně studeným motorem. Má z vás někdo podobnou zkušenost? Co a kde asi hledat? Díky za radu. -radek-


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2006 12:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Myslím, že je to vcelku normální, pokud pokles výkonu není nějak velký. Já pozoroval dřív také v určitý moment mírný pokles výkonu (resp. tahu motoru) prakticky přesně při přechodu do pole NORMAL, ale už si toho nějak nevšímám.
Taky jsem si teď zvykl na standardní jízdu v trošku vyšších otáčkách než dřív, tedy 2500 - 3000 ot./min, dřív jsem to šolíchal těsně nad 2000 ot.

Co máš přesně na mysli tím nestabilním volnoběhem?

Při výměně svíček je nejlepší vyměnit i všechny kabely.

Co restart ŘJ a její "zaučení", udělal's ho po výměně svíček?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2006 13:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Zkus vyzkoušet jiný MAF. Mě klesal výkon v rozmezí otáček 3500 - 4000 a bylo to MAFem.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Něco víc o problému
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 10:57 
Ten výkon klesá skoro na 0.Jednou jsem i zastavil - no a už se nerozjel. Musel jsem počkat asi 2 minuty až vylazla teplota trochu vejš. Popsal bych to možná jako když dojde benzín. Zvláštní je, že motor běží, že nechcípne, proto to palivem není. Jakmile chci přidat plyn a nějaký výkon po motoru -ne na volnoběh,tak nejede. Auto musím mít tudíž vždy rozjeté, jet po rovině a modlit se ať už je konec. Stříkačkou to není.
"Prolouskal" jsem tuhle část fóra skoro celou.Vyčistit volnoběžný ventil určitě zkusím, ale asi to nepomůže :-(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 11:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, to je tedy hódně divný, fórum sleduju už přes rok a neuvědomuju si, že by někdo přesně toto řešil.
Co se tam v tom motoru může (jen) půl minuty dít? :smt102

Napadá mne snad jen nějaká nelinearita, resp. schod v charakteristice teplotního čidla pro ŘJ.
Objevuje se ta závada ještě před otevřením termostatu (drobným poklesem ručky budíku)?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 13:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
No mě to připadá jako typický projev vadných výfukových zdvihátek. Projevuje se vždy po vyjetí se studeným motorem a po chvíli jízdy. A také to, že motor nejde do otáček ztráci výkon a někdy zhasne za jízdy. Také to, že motor nejde hned nastartovat, ale musí se chvíli počkat než vyteče olej se zdvihátek. Jen mi chybí zhasínání motoru na první křižovatce. Čím je venkovní teplota nižší tím se pokles výkonu více projeví.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz