fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Dočasné snížení výkonu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=5362
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 31 bře 2006 11:24 ]
Předmět příspěvku:  Dočasné snížení výkonu

Trochu jiný problém.
Start studeného motoru (ZETEC 1,6i, 16V) je úplně bez problémů, ale po zahřátí motoru (ukazatel na konci bílého pole s nízkou teplotou motoru, těsně před optimálem) auto na cca 15 - 30 vteřin přestane táhnout. Na volnoběhu se projeví nepravidelný chod. Za chvilku závada zase sama zmizí. Volnoběh je OK. Svíčky jsou funglovky - Motorcrafty platina. No a vícekrát se už neukáže. Až zase při startu s úplně studeným motorem. Má z vás někdo podobnou zkušenost? Co a kde asi hledat? Díky za radu. -radek-

Autor:  Nagant [ 31 bře 2006 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že je to vcelku normální, pokud pokles výkonu není nějak velký. Já pozoroval dřív také v určitý moment mírný pokles výkonu (resp. tahu motoru) prakticky přesně při přechodu do pole NORMAL, ale už si toho nějak nevšímám.
Taky jsem si teď zvykl na standardní jízdu v trošku vyšších otáčkách než dřív, tedy 2500 - 3000 ot./min, dřív jsem to šolíchal těsně nad 2000 ot.

Co máš přesně na mysli tím nestabilním volnoběhem?

Při výměně svíček je nejlepší vyměnit i všechny kabely.

Co restart ŘJ a její "zaučení", udělal's ho po výměně svíček?

Autor:  mrazik [ 31 bře 2006 13:38 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus vyzkoušet jiný MAF. Mě klesal výkon v rozmezí otáček 3500 - 4000 a bylo to MAFem.

Autor:  Návštěvník [ 03 dub 2006 10:57 ]
Předmět příspěvku:  Něco víc o problému

Ten výkon klesá skoro na 0.Jednou jsem i zastavil - no a už se nerozjel. Musel jsem počkat asi 2 minuty až vylazla teplota trochu vejš. Popsal bych to možná jako když dojde benzín. Zvláštní je, že motor běží, že nechcípne, proto to palivem není. Jakmile chci přidat plyn a nějaký výkon po motoru -ne na volnoběh,tak nejede. Auto musím mít tudíž vždy rozjeté, jet po rovině a modlit se ať už je konec. Stříkačkou to není.
"Prolouskal" jsem tuhle část fóra skoro celou.Vyčistit volnoběžný ventil určitě zkusím, ale asi to nepomůže :-(

Autor:  Nagant [ 03 dub 2006 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

No, to je tedy hódně divný, fórum sleduju už přes rok a neuvědomuju si, že by někdo přesně toto řešil.
Co se tam v tom motoru může (jen) půl minuty dít? :smt102

Napadá mne snad jen nějaká nelinearita, resp. schod v charakteristice teplotního čidla pro ŘJ.
Objevuje se ta závada ještě před otevřením termostatu (drobným poklesem ručky budíku)?

Autor:  Standa [ 03 dub 2006 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

No mě to připadá jako typický projev vadných výfukových zdvihátek. Projevuje se vždy po vyjetí se studeným motorem a po chvíli jízdy. A také to, že motor nejde do otáček ztráci výkon a někdy zhasne za jízdy. Také to, že motor nejde hned nastartovat, ale musí se chvíli počkat než vyteče olej se zdvihátek. Jen mi chybí zhasínání motoru na první křižovatce. Čím je venkovní teplota nižší tím se pokles výkonu více projeví.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/