fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 14:54 
Zdravím,mám eskorta 1,8i a občas se mi stane že zůstanou viset otáčky na 2500-3500ích.Vím ,že už se toho hodně napsalo o volnoběžném ventilu,ALE NEMŮŽE TO BÝT NĚČÍM JINÝM?Napadlo mě jestli to nemůže dělat plynové lanko,protože když jsem jel posledně a mel jsem zařazenou rychlost a sundal jsem nohu z pedálu,tak otáčky zůstaly viset na 1800-1900ích a auto si jelo jako by mělo tempomat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 15:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Mě se to stalo taky a než sem to začal řešit, provedl jsem výměnu svíček a je to OK, ale jestli to mělo souvislost :?:

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 15:55 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Plynovy lanko to sice delat muze, ale je to dost nepravdepodobny, konecne kouknout na to muzes hodne lehce. Tech pricin muze bejt fakt vic, ale vetsinou je to opravdu ten ventil, kdyz ho vycistis, nic se nestane, urco nebyl od vyroby cistenej. Pred novym nastartovanim bych doporucil reset RJ, at se nauci novy hodnoty. Kdyby tohle nepomohlo , teprve potom bych hledal dal a pripadne neco kupoval. Vyblikani chybovejch kodu by taky mohlo pomoct.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 20:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 lis 2004 18:14
Příspěvky: 25
Bydliště: Bechyně
Zkus taky hadicku ovetravani klikovy skrine.Muze byt vypadla nebo nevunkcni ventilek.

_________________
spetik
Ford Escort Combi (Ghia) 1997 1,8i 16V Zetec + LPG
85kW (115 koníků)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 19:41 
Jak si vyresil to to drzeni otacek...me to dela taky...dlouha setrvacnost...drzi otacky...nevim... :/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 20:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Doporučuji prověřit také senzor škrtící klapky, který v momentě, kdy dává špatné informace řídící jednotce, může mít vliv na rychlost padání otáček.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2005 20:57 
ok..mrknu na to...zaclo to delat po zime, kdy jsem s autem moc nejezdil... dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2005 09:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Já jsem s tím měl problémy loni, visely otáčky a rovněž kolísal volnoběh za studena. Loni na podzim jsem měnil volnoběžný ventil a ventil odvětrávání klikové hřídele.
Teď na konci zimy po výměně termostatu mi otáčky začaly znovu viset, ale dělalo to až se motor zahřál. Za studena bylo všechno OK. Tím jak se oteplovalo na konci zimy, tak to začalo dělat po kratší ujeté vzdálenosti. Uvědomil jsem si, že po výměně termostatu v únoru jsem neprovedl reset ŘJ. Tak jsem to napravil a zatím se zdá, že je to v pořádku. Asi si ŘJ pamatovala nějaký chybný stav před výměnou termostatu a po jeho výměně to zůstalo.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2005 11:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Já to mám úplně stejně jak Toko. Akorát sem ještě čistil váhu vzduchu, filtry, hadice, prostě všechno. Nedávno sem resetoval, a je to v klidu. Jen ty studené starty. To je problém. Ještě budu měnit svíčky a zteřelé zapalovací kabely. Včera sem jeden vyndal, ohnul do ostrého úhlu a přes tu zteřelou gumu na mě vykoukl měděný kabel. To bude určitě ten důvod. Kabely probíjí, a nejspiš i proto vždycky dostanu takovou šílenou elektrickou ránu když vylezu z auta a šáhnu na cokoliv kovového.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2005 20:43 
Tak ja vam nevim..mam ten motor fakt rozhadanej..ne jen ze maji setrvacnost otacky..ale jeste mi volnobeh beha na 1500...kurna to fakt nechapu..po vymene spojky se to cele nak s*** vubec si stim nevim rady...muze nekdo systematicky rici u ceho zacit? u toho termostatu??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2006 00:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 00:15
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
tento týden jak bylo teplo jsem normálně vyjel ven, ujel asi 10 km a zaparkoval.Po asi hodinovém stání jsem opět vyjel a volnoběh při zahřátém motoru držel přes 2000 ot..Prošlapoval jsem plyn, motor při akceleraci se trochu dusil, jako kdyby byla v benzínu voda.Zastavil jsem a znovu nastartoval a dobrý, ale mám pocit, že to není o.k., protože ten volnoběh je zase nízkej a trochu kolísá!! Volnoběžnej ventil jsem zatím nekuchal, protože vysoké otáčky auto zatím nemá, ale do budoucna si myslím, že to bude asi zlobit!!!na diagnostice jsem zatím nebyl, může to být víc věcí, co ovlivňuje volnoběh a tak jsem se zatím do ničeho nepouštěl. Mám auto 3 roky, najel jsem okolo 30 000 km, ale nikdy ani přes tuto krutou zimu jsem s tím žádné problémy neměl!!! Mám to začít řešit od ventilu volnoběhu anebo jet raději na diagnostiku, ať nedělám něco zbytečně?? Díky!!!

_________________
Ford Escort Kombi r.v.1992
motor 1.8 16v Zetec
výkon 77 kW-snad po úpravách víc
originál RS kit Ford, alu. kola,pneu 185*60 R14, nové bílé budíky,sportovní filtr sání, rezonátor
k vidění na "naše auta MK V"-Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2006 07:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pročisti ventil volnoběhu, skoukni odvětrání klikovky, pročisti klapku sání a proměř senzor škrtící klapky. Pokud to nepomůže, zkus tu diagnostiku, může napovědět.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2006 09:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 00:15
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
Provedu!!!! Díky moc, pak napíšu, čím to bylo, čau!!! ;-)

_________________
Ford Escort Kombi r.v.1992
motor 1.8 16v Zetec
výkon 77 kW-snad po úpravách víc
originál RS kit Ford, alu. kola,pneu 185*60 R14, nové bílé budíky,sportovní filtr sání, rezonátor
k vidění na "naše auta MK V"-Michal


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz