fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

nestaly vonobeh
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=5447
Stránka 1 z 1

Autor:  matus [ 06 dub 2006 23:25 ]
Předmět příspěvku:  nestaly vonobeh

Zdravim. Mam problem s volnobehom, otacky klesaju, stalo sa mi ze to aj zhaslo na krizovatke, bez zavislosti na to ci je motor studeny alebo teply, robi to len niekedy. Volnobezny ventil som vycistil, dal ho tam a nemalo to ziadny vplyv, robilo to to iste. Cital som si viacere reakcie na tento problem, ale vsetci co s tym mali problem maju motory 1.6 ZETEC, ja mam 1.4 EFI. Boli tam viacere rady, ktore este zajtra vyskusam, ale neviem napriklad co je to "krabice s aktivným uhlím". Tiez by som rad vedel ci sa to tyka aj mojho motoru, ze za pravym svetlometom je umiestneni ten saci ventil? Diky . Zajtra sa este ozvem.

Autor:  Návštěvník [ 07 dub 2006 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

skus este vycistit skrtiacu klapku a resetnut RJ, popripade overit funkciu toho volnobezneho ventilu

Autor:  matus [ 07 dub 2006 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

a jak zistim ci je ten ventil spravny? skusil som ho pocas chodu motoru odpojit, ten konektor od volnobezneho ventilu a motor v tom momente zhasol,co to znamena? Vraj by mal motor zostat bezat aj ked ho odpojim... nie? Este sa chcem spytat jak vycistim skrtici klapku? Staci odpojit konektor a privod vzduchu a potom povolit tie styri sroby? moc diky.

Autor:  Mafo [ 08 dub 2006 07:57 ]
Předmět příspěvku: 

matus píše:
a jak zistim ci je ten ventil spravny? skusil som ho pocas chodu motoru odpojit, ten konektor od volnobezneho ventilu a motor v tom momente zhasol,co to znamena? Vraj by mal motor zostat bezat aj ked ho odpojim... nie? Este sa chcem spytat jak vycistim skrtici klapku? Staci odpojit konektor a privod vzduchu a potom povolit tie styri sroby? moc diky.


No ventil volnobehu : Je to aj solenoid cize elektromagneticky ventil.Ak ho odpojis musi zdochnut lebo sa zavrie. Je tam srobik ktorym nastavis volnobeh,mal by byt na pravej strane ventilu. Skus ho vybrat a pripoj na 12V ci cvakne,ci sa nahodou nezasekava. Palivovy filter si menil? Neupchava sa ti vstrekovanie? Skrtiaca klapka by nemala byt spinava ked menis pravidelne vzduchovy filter. Aktivne uhlie je v lavo pri vent. volnobehu je to velke asi 5x2 cm,cierny valcek na hadicke. Vela stastia.

Autor:  matus [ 08 dub 2006 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Mafo: Nech som hladal jak som hladal, ziadny srobik na tom volnobeznom ventile nemam, mas starsieho esca, mozno to mas ine. A este k tej skrtiacej klapke, vzduchovy filter menim pravidelne, ale mozno by mohla byt zasrata.Myslis ze to v domacich podmienkach rozoberem?

Autor:  Mafo [ 10 dub 2006 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

matus píše:
Mafo: Nech som hladal jak som hladal, ziadny srobik na tom volnobeznom ventile nemam, mas starsieho esca, mozno to mas ine. A este k tej skrtiacej klapke, vzduchovy filter menim pravidelne, ale mozno by mohla byt zasrata.Myslis ze to v domacich podmienkach rozoberem?


Pardon, ten je pri skrtiacej klapke, je na plochy srobovak. Nemal by to byt problem, ja riesim drvivu vacsinu problemov na parkovisku pred barakom. :-D :-D :-D Minule som sa je..al so starterom v -8C, ina pohoda. :lol: O.i.motor by si mal mat velmi podobny. Princip sa ani po 10 rokoch velmi nemenil.

Autor:  Wizzy [ 11 dub 2006 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

Na ja, ale ty máš mk5 a matus má mk7 a tam žádný šroubek není ;-)

Autor:  hameluk [ 12 dub 2006 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ano ano, mám stejný motor (kód F4B) a musím potvrdit, že tam žádný šroubek na štelování volnoběhu (obtokový) není :smt018

Autor:  Mafo [ 13 dub 2006 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

tak pardon. :oops: nemam prehlad o high version

Autor:  matus [ 18 dub 2006 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

s tou skrtiacou klapkou som nakoniec nic nerobil.len sme to na volnobehu povytacali asi 10minut a prestalo to.uz som spravil 500km a slape jak novy.ako je to mozne?myslite si ze sa ten problem moze po case vratit?

Autor:  hameluk [ 18 dub 2006 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě se to může vrátit! Neviděl bych žádnou souvislost mezi vytáčením motoru a spravením se volnoběhu...

Autor:  Wizzy [ 19 dub 2006 07:24 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš to vypadá, že se při tom vytáčení vycucnul z volnoběžného ventilu nějaký bordel a tenteď lépe funguje - asi se ti zadrhával. Každopádně se to může vrátit, chce to ten ventil vytáhnout, vyčistit a namazat. Taky se na to chystám, sice mi to ještě nijak moc nezlobí, ale jistota je kulomet. :smt070

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/