fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 19 kvě 2024 04:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nevyřešitelný problém
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 22:15 
Zdravim všechny forďáky a mám na vás dotaz.Přečetl jsem a udělal snad vše co se tu popisuje ale bez ůspěchu. problém je se studeným motorem: Nastartuji v pohodě tak dvě minuty běží motor uplně normálně pak otáčky klesnou na 500 a po chvili vyletí na 1500 a motor sebou dost cuká, když se rozjedu na 1 křižovatce chcipne a natočit jde v pohodě. A ještě docela pomalu padaj otáčky a dlouko se drží na 1500.
Co jsem udělal:
vyčistil volnoběžný venti a celé sání, vyčistil MAF, udělal charakteristiku potenciometru klapky, vyměnil ventil olejového čerpadla zkoušel stlačit zdvihatka, zmenšil odtrh na svíčkách, změřil tlaky motoru (15,5 15 15 15,5) vš v pohodě ale pořád to zlobí. V servisu si už s tím neví rady tak zkouším vás.Dík moc za radu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2006 01:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
vyměň palivovej filtr

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2006 10:01 
Palivovej filtr jsem měnil a nepomohlo to


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2006 10:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Mrkni do jiných témat na symptomy vadných hydraulických zdvihátek, jestli v tom své problémy nepoznáš...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2006 11:42 
na zdvihatka jsem se zde díval a radili zkusit je stlačit. ta jsem zkoušl ale zdvihatka drží tlak jak mají z žádným nešlo pumpovat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006 11:30 
Tak jsem se včera ještě jednou pustil do vyčištění sání. Vyzkoušel jsem na zdroji volnoběžnej ventil (chodil výborně) zkontroloval potenciometr škrtící klapky(vcelku lineární charakteristika) a kompletně jsem přetěsnil sání. Ještě jsem resetoval jednotku a udělal diagnostiku vše bez problému. Ale nic to nevyřešilo ale napadli mě ještě nějaké možnosti. Ze spodu na sání je ještě jedno čidlo, ventil odvětrání klikovky, a na nádržce s aktivním uhlím je také ještě jeden ventil. Nemůže to jedna z těchto věcí být ta pravá. Dík moc za odpovědi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006 11:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nevím, jaké čidlo na sání máš konkrétně na mysli.

Ventil odvětrávání klikovky se prý mění obvykle společně s volnoběžným ventilem, (to jsem se dočetl na jednom webu).
Ten ventil u nádobky s aktivním uhlím je solenoid - "ventil regulace vakua", více v tématu "Zápach benzínu". Může dělat problémy, ale to co to dělá tobě je krajně nepravděpodobné, podle mne.

Co zapalování, to je v pohodě? (svíčky, kabely...)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006 14:08 
Mam na mysli čidlo nasávaného vzduch (ACT) to by mohlo dělat neplechu ale zase si říkám že kdyby bylo špatný tak to zjistím na diagnostice. Svíčky mám nový a jsou krásně vypálený do běla. Kabely jsem proměřoval a taky v pohodě tak nevím.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006 15:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
ACT? Myslíš čidlo teploty nasávaného vzduchu?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006 19:51 
Jo myslim přesně to.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006 22:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pokud je špatné čidlo teploty vzduchu, tak jdou saze z výfuku.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2006 09:06 
Offline
Nováček

Registrován: 01 bře 2005 21:14
Příspěvky: 8
pro Pavel u : už jsi na něco přišel mám ten samej problém


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2006 16:03 
ja taky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2006 16:46 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
Pavel u píše:
Mam na mysli čidlo nasávaného vzduch (ACT) to by mohlo dělat neplechu ale zase si říkám že kdyby bylo špatný tak to zjistím na diagnostice. Svíčky mám nový a jsou krásně vypálený do běla. Kabely jsem proměřoval a taky v pohodě tak nevím.


S tou diagnostikou bych si byt tebou tak jisty nebyl! Pri diagnostice se jenom zjisti jestli hodnota kterou cidlo prave dava spada nekam do intervalu moznych. Priklad: pokud ma cidlo ve skutecnosti teplotu 30 st.C, ale hlasi treba 20 POD NULOU tak podle RJ jednotky je vse v poradku, protoze hodnota kterou cidlo dava je v povolenem intervalu.
To bylo jenom pro uplnost, aby nedoslo k nejakymu omylu. Jinak si myslim ze zrovna timhle to NEBUDE.
Jinak promerit ho neni problem staci, na to jakykoliv meracek odporu. Hodnoty tu na foru najdes. Staci zmerit pri dvou teplotach, napr. studeny motor (takze teplota cca okolniho vzduchu) a teply motor (samozrejme chcipnutej), cidlo se po chvili po zastaveni motoru ohreje teplem z motoru (pocitej neco mezi (50 - 80 st. C). Neni potreba zjistovat jestli to meri nejak presne, hlavne kdyz to reaguje na zmeny teploty a kdyz to nehlasi uplny chujoviny. :-)

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2006 12:28 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2006 18:19
Příspěvky: 2
Bydliště: Čestín - KH
pro Pavel u - už jsi to vyřešil? Mě podobné problémy dělala špatná lambda, pro ověření stačí odpojit.

_________________
Ford Escort combi 1.8 16V GHIA, 1997, bílý


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz