fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

nevyřešitelný problém
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=5557
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 14 dub 2006 22:15 ]
Předmět příspěvku:  nevyřešitelný problém

Zdravim všechny forďáky a mám na vás dotaz.Přečetl jsem a udělal snad vše co se tu popisuje ale bez ůspěchu. problém je se studeným motorem: Nastartuji v pohodě tak dvě minuty běží motor uplně normálně pak otáčky klesnou na 500 a po chvili vyletí na 1500 a motor sebou dost cuká, když se rozjedu na 1 křižovatce chcipne a natočit jde v pohodě. A ještě docela pomalu padaj otáčky a dlouko se drží na 1500.
Co jsem udělal:
vyčistil volnoběžný venti a celé sání, vyčistil MAF, udělal charakteristiku potenciometru klapky, vyměnil ventil olejového čerpadla zkoušel stlačit zdvihatka, zmenšil odtrh na svíčkách, změřil tlaky motoru (15,5 15 15 15,5) vš v pohodě ale pořád to zlobí. V servisu si už s tím neví rady tak zkouším vás.Dík moc za radu.

Autor:  Eskláda [ 15 dub 2006 01:06 ]
Předmět příspěvku: 

vyměň palivovej filtr

Autor:  Návštěvník [ 15 dub 2006 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

Palivovej filtr jsem měnil a nepomohlo to

Autor:  Nagant [ 15 dub 2006 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni do jiných témat na symptomy vadných hydraulických zdvihátek, jestli v tom své problémy nepoznáš...

Autor:  Návštěvník [ 15 dub 2006 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

na zdvihatka jsem se zde díval a radili zkusit je stlačit. ta jsem zkoušl ale zdvihatka drží tlak jak mají z žádným nešlo pumpovat.

Autor:  Návštěvník [ 16 dub 2006 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se včera ještě jednou pustil do vyčištění sání. Vyzkoušel jsem na zdroji volnoběžnej ventil (chodil výborně) zkontroloval potenciometr škrtící klapky(vcelku lineární charakteristika) a kompletně jsem přetěsnil sání. Ještě jsem resetoval jednotku a udělal diagnostiku vše bez problému. Ale nic to nevyřešilo ale napadli mě ještě nějaké možnosti. Ze spodu na sání je ještě jedno čidlo, ventil odvětrání klikovky, a na nádržce s aktivním uhlím je také ještě jeden ventil. Nemůže to jedna z těchto věcí být ta pravá. Dík moc za odpovědi.

Autor:  Nagant [ 16 dub 2006 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím, jaké čidlo na sání máš konkrétně na mysli.

Ventil odvětrávání klikovky se prý mění obvykle společně s volnoběžným ventilem, (to jsem se dočetl na jednom webu).
Ten ventil u nádobky s aktivním uhlím je solenoid - "ventil regulace vakua", více v tématu "Zápach benzínu". Může dělat problémy, ale to co to dělá tobě je krajně nepravděpodobné, podle mne.

Co zapalování, to je v pohodě? (svíčky, kabely...)

Autor:  Návštěvník [ 16 dub 2006 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Mam na mysli čidlo nasávaného vzduch (ACT) to by mohlo dělat neplechu ale zase si říkám že kdyby bylo špatný tak to zjistím na diagnostice. Svíčky mám nový a jsou krásně vypálený do běla. Kabely jsem proměřoval a taky v pohodě tak nevím.

Autor:  Nagant [ 16 dub 2006 15:42 ]
Předmět příspěvku: 

ACT? Myslíš čidlo teploty nasávaného vzduchu?

Autor:  Návštěvník [ 16 dub 2006 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jo myslim přesně to.

Autor:  mrazik [ 16 dub 2006 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je špatné čidlo teploty vzduchu, tak jdou saze z výfuku.

Autor:  handlir [ 23 kvě 2006 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

pro Pavel u : už jsi na něco přišel mám ten samej problém

Autor:  Návštěvník [ 31 kvě 2006 16:03 ]
Předmět příspěvku: 

ja taky

Autor:  vendiik [ 01 čer 2006 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Pavel u píše:
Mam na mysli čidlo nasávaného vzduch (ACT) to by mohlo dělat neplechu ale zase si říkám že kdyby bylo špatný tak to zjistím na diagnostice. Svíčky mám nový a jsou krásně vypálený do běla. Kabely jsem proměřoval a taky v pohodě tak nevím.


S tou diagnostikou bych si byt tebou tak jisty nebyl! Pri diagnostice se jenom zjisti jestli hodnota kterou cidlo prave dava spada nekam do intervalu moznych. Priklad: pokud ma cidlo ve skutecnosti teplotu 30 st.C, ale hlasi treba 20 POD NULOU tak podle RJ jednotky je vse v poradku, protoze hodnota kterou cidlo dava je v povolenem intervalu.
To bylo jenom pro uplnost, aby nedoslo k nejakymu omylu. Jinak si myslim ze zrovna timhle to NEBUDE.
Jinak promerit ho neni problem staci, na to jakykoliv meracek odporu. Hodnoty tu na foru najdes. Staci zmerit pri dvou teplotach, napr. studeny motor (takze teplota cca okolniho vzduchu) a teply motor (samozrejme chcipnutej), cidlo se po chvili po zastaveni motoru ohreje teplem z motoru (pocitej neco mezi (50 - 80 st. C). Neni potreba zjistovat jestli to meri nejak presne, hlavne kdyz to reaguje na zmeny teploty a kdyz to nehlasi uplny chujoviny. :-)

Autor:  Pavka [ 14 srp 2006 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

pro Pavel u - už jsi to vyřešil? Mě podobné problémy dělala špatná lambda, pro ověření stačí odpojit.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/