fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zhoupnuti otacek pod 500
PříspěvekNapsal: 30 zář 2005 19:50 
Zdravim, jsem celkem novy majitel Ford Escort Combi 1.4 CVH a mam tento problem. Pri rychlejsim zastavovani napr. na krizovatce se mi otacky zhoupnou pod 500 a nekdy to motor uz neustoji a chcipne. Jinak se otacky drzi po zahrati na spravnych 900 ot./min. Svicky jsou nove, byla spatna lambda sonda (po vymene vyresen problem s cukanim pri jizde), zkousel jsem reset RJ, ale nemelo to zadny vliv na tento problem. Pripada mi to, jako kdyby se motor tezce prizpusoboval rychle zmene provozniho rezimu. Zadne jine potize pri jizde nepozoruji, auto slusne akceleruje, necuka, nedusi se, ale tohle me celkem s..e ;-). Nemate nekdo tip, co s tim? Diky za radu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2005 18:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
1.4 neznám, ale jestli je tam volnoběžný ventil a odvětrání klikovky jak na Zetecu, tak bych to doporučil vyčistit. Měl jsem podobný problém a byl tímto odstraněn.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 08:48 
Tak volnobezny ventil jsem vycistil, ale bez vetsiho ucinku. Zlepsilo se, ze to kolisani neni tak markantni, ale jeste by me zajimalo to odvetrani klikovky? Nevim kde presne je.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 19:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
detector píše:
Tak volnobezny ventil jsem vycistil, ale bez vetsiho ucinku. Zlepsilo se, ze to kolisani neni tak markantni, ale jeste by me zajimalo to odvetrani klikovky? Nevim kde presne je.


Zkus to pohledat tady na webu, tohle mi dělali v servisu, takže přesně nevím.

Další věc, co by bylo vhodné udělat je vyčistit okolí škrtící klapky od karbonu, taky tomu nepřidá, pokud tam je. Jo a hlavně - měla by se vymazat pamět ŘJ, jinak to čištění moc nepomůže. Udělal jsi to?

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 19:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Tak mám stejný problém. Když dojíždím třeba na křižovatku, tak se mi zhoupnou otáčky a někdy to i chcípne. Začalo to až teď při ochlazení počasí. Myslel jsem, že to dělá vadná lambda. Po jejím odpojení asi dva dny v poho a pak zase na novo. Svíčky jsou nový origo Motorcraft, kabely vypadaj v poho. Nevíte, co dál?

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2005 09:36 
RJ jsem vyresetoval. Zkousel jsem to uz nekolikrat, ale uz me nebavi znovu stelovat radio ;) Dnes jsem na zkousku odpojil vahu vzduchu, ale problem se nevyresil.
Jeste mam takovy dojem, ze motory 1.4 maji cidlo na kontrolu predehrivani vzduchu. Treba je to tim.
No jeste zkusim o vikendu se v tom postourat. Jeste zkusim vymenit baterku. Je tam jeste puvodni Motorcraft z roku 95. Napeti na svorkach je jen 12,38V. To uz je celkem malo.
Jinak mam takovy dojem, ze u Forda souvisi vsechno se vsim. Az me nebude svitit zarovka, asi zkontroluji svicky. :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2005 11:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Jaký máš odtrh na svíčkách? Jestli 1.3mm tak je zkus dát na 1mm.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2005 12:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Zkuste proměřit senzor škrtící klapky. Při otáčení musí být odporová změna tak nějak kontinuelní, nesmí tam být výkyvy.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2005 00:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Tak další pozorování: auto zdechává pouze než se zahřeje a když nastartuju, tak chvilku auto jakoby neví jestli zdechne, ale pak se otáčky vyhoupnou na 1000 a drží ( ovšem než šlápnu na plyn :cry: ). Už nevím a začíná mě to pěkně...

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2005 08:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Kupis tohle vzpada jak na cidlo teploty motoru. Jseš si jistý, že je v pořádku ?

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2005 13:52 
Souhlasim s Mrazikem, taky bych rekl, ze to souvisi s teplotnim cidlem. Ale ja mam naprosto opacny problem. Pri studenem motoru je to v pohode, zlobi me to pri zahratem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2005 16:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Detector, pak zkontroluj čidlo senzoru škrtící klapky, také jsem měl problém přiu teplém motoru a problém byl v kabeláži k tomuto čidlu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2005 19:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Tak jsem dneska vyměnil čidlo na teplotu motoru. Asi to předchozí bylo kaput, protože když jsem jel domu, tak se teploměr choval jinak než předtím. Ještě budu pozorovat. THX to Mrazik

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2005 09:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Čidlo teploty motoru do ŘJ, nemá nic společného s čidlem teploty do budíku teploty na palubce.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2005 10:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
A jseš si jistej, že i u mého staříčka? Kde tedy najdu to pro ŘJ? Dík

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2005 11:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Sory, prolítával jsem články rychle tak jsem si nevšim co máš za káru. Avšak ,že ti budík začal po výkěně čidla konečně měřit přesně teplotu , určitě neovlivnilo teplotu motoru.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2005 11:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
v poho...myslel jsem, že když RJ dostávala chybnou teplotu motoru, tak mohla přidávat málo směsi a auto zdechávalo.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2005 12:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
kupis: čidlo teploty pro ŘJ aspoň já mám pod sacím parožím zezadu na bloku motoru. Zhora není moc dobře vidět. Nevím jak u 1.4, zkus ho někde najít, má dvoupólovej konektor, je podobnej jako má teplotní spínač ventilátoru chladiče.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2005 12:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
A má teda můj motor dvě čidla na teplotu nebo jedno? Já jsem měnil to co je zepředu motoru, který má závit a na něj se nasazuje takovej kabel ( jako na svíčku). Dik

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2005 12:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To s tou fajfkou je čidlo jen pro budík na palubovce.
Čidlo pro ŘJ: koukal jsem do knížky, tam píšou "U motoru 1.4 je snímač umístěn v sacím kolenu, které je vyhřívané chladící kapalinou. Konektor je stejného typu jako u motoru o obsahu 1.6l"

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz