fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 19 kvě 2024 05:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Startovani a zvysene otacky
PříspěvekNapsal: 25 zář 2004 08:07 
Potreboval bych radu, mate nekdo zkusenosti po nastartovani motoru vyskoci otacky na 2200 po chvilce spadnou na 1700 a dlouho se na teto hodnote drzi, kdyz se motor zahreje otacky se drzi kolem 1200 a pak pomalu klesaji na 900 nekdy 750! Memu znamemu ovsem po nastartovani jdou otacky max do 1700 a v podstate vzapeti klesnou na 1200 a pak pomalu klesaji na 850! Muze byt chyba napr. v lambda sonde??? Diky za odpoved!

Ford escort 1.6 16v r.v. 9/99 128.000Km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2004 19:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Tomu známému to funguje správně. U tebe to může být více věcí. Zanesený volnoběžný ventil, zanesená klapka, lambda sonda, čidlo teploty vody.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2004 08:12 
V první řadě, než začneš laborovat, zkus resetovat ŘJ a zkalibruj ji přesně podle návodu. Při té kalibraci totiž nastavuješ volnoběžné otáčky při studeném motoru...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: volnobezne otacky
PříspěvekNapsal: 28 zář 2004 16:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 18:05
Příspěvky: 44
Bydliště: Šumperk
No me to delalo problemy take, hlavne nejezdi do Fordu, ja tam byl a oni behem 20ti minut chteli 5000kc. Menili volnobezny ventil. Sranda je v tom, ze ten starej stacilo dat do benzinu a rozhejbat ho, jde to hodne tezce, zalezi na jeho stavu. Najdes ho za vstrikovacema vzadu, je primo na bloku asi 10 cm dlouha blbost, uvnitr valecek s pruzinou, jak se ten valecek zasekne je to v hajzlu. Jinak lambdu jsem zkusil odpojit pri zahratem motoru a otacky lehce klesly. Tak ji odzkousis. Mela by proste byt nejaka zmena v chodu motoru. Ten reset RJ je taky dobra vec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2007 20:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2007 21:21
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovarsko - Sokolov
zdarec,
A ten reset RJ se provádí prosím jak? Vím jen, že se odpojí baterie, ale co dál a jak??? diky

_________________
Ford Escort kombi ghia,95 , 1,6 16V Zetec
dříve Fiesta 92 1,3i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2007 22:16 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
Jarošu píše:
zdarec,
A ten reset RJ se provádí prosím jak? Vím jen, že se odpojí baterie, ale co dál a jak??? diky

a to je vsechno.jenom odpojis - pol a pockas cca 20 minut nez to zase pripojis.

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2007 18:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2007 21:21
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovarsko - Sokolov
takže po 20 min. připojím a můžu nastartovat a jezdit. Nebo musím stát a nechat to na volnoběch. Tady jsem někde četl, že se auto prvních 10km chová divně. ale není mi jasné jestli mam jed až klesnou otáčky na normál nebo hned?? Mam strach abych to nenastavil na horší než to je. Díky.

_________________
Ford Escort kombi ghia,95 , 1,6 16V Zetec
dříve Fiesta 92 1,3i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2007 00:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
Jarošu píše:
takže po 20 min. připojím a můžu nastartovat a jezdit. Nebo musím stát a nechat to na volnoběch. Tady jsem někde četl, že se auto prvních 10km chová divně. ale není mi jasné jestli mam jed až klesnou otáčky na normál nebo hned?? Mam strach abych to nenastavil na horší než to je. Díky.


mel bys nechat po nastartovani ustalit volnobeh a pak vyrazit.pokud neujedes potrebny kilometry,poznas to na tom,ze ti pri zastaveni a vyrazeni bude porad lehce blbnout volnobeh.ale ve zkratce,staci nastartovat a jet :D

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2007 07:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
2 minuty na volnoběh pak 3 minuty 1200 ot. a potom ujet cca 8-10km a tím bys měl docílit nastavení továrních hodnot.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2007 11:45 
A behem tech 8 - 10 km se ma jet tak nejak normalne nebo tomu davat poradnej ceres?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2007 11:54 
Lucky píše:
A behem tech 8 - 10 km se ma jet tak nejak normalne nebo tomu davat poradnej ceres?


..asi by se mělo normálně, ale já tomu vždycky dával řádnej kotel..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2007 11:57 
A jeste jedna otazka: Projevuje se styl jizdy pri uceni RJ na spotrebe?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2007 12:08 
Lucky píše:
A jeste jedna otazka: Projevuje se styl jizdy pri uceni RJ na spotrebe?


to by mě taky zajímalo..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 15:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Podle chytre knizky - nevim nakolik se ji ale da verit - se ridici jednotka prizpusobuje a dokonce ma dva rezimy. Pokud se urcity cas jede ,,sportovnejsim" stylem, ridici jednotka dava bohatsi smes. Docela dobre to jde poznat na indikatoru lambda sondy, aspon takovy jsem mel obcas pocit.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 12:46 
Offline
Nováček

Registrován: 22 bře 2007 15:55
Příspěvky: 9
Bydliště: Voderady
¨Poradí mě nekdo jak zresetovat tu řídící jednotku a jak ji pak nastavit?mě to dělá u studeného motoru ze nastartuju a vyleti ot. na 2000 a pak 5 minut kolisaji 2000-1500-2000-1500a jak se to zahreje tak drzi stabylne 900ot. a nikdy nechcipne?Nebude to MAF?Dik

_________________
1.6 16V ZETEC Combi r.v.1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 13:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
V tajne sekci (hlavni stranka, pak menu Downloads a tam submenu Tajna sekce) je ke stazeni manual vcestine, kde je ucici rezim presne popsan

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz