fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: volnobeh...
PříspěvekNapsal: 12 črc 2004 15:36 
Prosim o radu... Mam 1,4 z 96 a vse bylo ok... (auto po bouracce, ale fungovalo...) dva dny mi stalo pred barakem a od ty doby nejede na volnobeh... jakmile trosku slapnu na plyn, vse jak driv, ale na volnobeh chcipne... stava se to i kdyz treba brzdim pred krizovatkou a sundam nohu z plynu... jakmile otacky klesnou, motor udela: CHCIP... prozatim sem to vyresil tak, ze sem o dva zavity vytah dorazovej sroubek na plynu u motoru, funguje, ale nejak se mi to takhle nelibi... jinak auto se chova uplne normalne, zadny divny zvuky, proste nic...
cim to je? mate s tim nejaky zkusenosti? to co pise RS 1400 je neo jinyho (asi) proto mi nenadavejte, ze to mam o dva radky niz... dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2004 17:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Hokus zkouěel jsi měřit napětí na volnoběžném ventilu ? Jestli není stále zavřený ? Nejlépe ho vymontovat a pustit na jeho svorky 12V - plus a mínus je na ventilu označeno. Uvidíš, zda reaguje. Pak změř při zapnutém klíčku, zda do něj jde proud.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2004 15:34 
mrazik píše:
Hokus zkouěel jsi měřit napětí na volnoběžném ventilu ? Jestli není stále zavřený ? Nejlépe ho vymontovat a pustit na jeho svorky 12V - plus a mínus je na ventilu označeno. Uvidíš, zda reaguje. Pak změř při zapnutém klíčku, zda do něj jde proud.

a volnobezny ventil najdu kde? :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2004 08:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Volnoběžný ventil je pod klapkou sání. Je uchycený na 3 šroubkách a vypadá takto :
Obrázek
Na levem konci je konektor, kde je zobrazeno + a -.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Mikinen
PříspěvekNapsal: 30 črc 2004 22:05 
KOLIK MA MIT NA VOLNOBEH OTACEK?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2004 06:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Motor Zetec 1,6 má mít při provozní teplotě 850 ot s tolerancí 50ot. Jinak informace ke všem motorům jsou uvedené v manuálu k autu. Manuál je ke stažení na http://www.fordfans.cz/index.htm

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 21:40 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2007 22:29
Příspěvky: 44
Bydliště: Louny
Prosím o radu,při startu ohřátého motoru otáčky dou nahoru asi 1500 pak sjedou na 450 a znova na 950 a znova na 450 aš ted zůstanou asi na 850-900.Dík za radu.

_________________
Ford ESCORT 1,6 16V r.v.1997 Zetec kombi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 09:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Mina1 píše:
Prosím o radu,při startu ohřátého motoru otáčky dou nahoru asi 1500 pak sjedou na 450 a znova na 950 a znova na 450 aš ted zůstanou asi na 850-900.Dík za radu.

Ak je s motorom vsetko OK, tak pod 850 by v podstate ist vobec nemali.
Akurat tak pri zapnuti klimy ked je motor na volnobeznych otackach.
Takze podla mna ten volnobezny ventil by bolo dobre minimalne vycistit.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 22:13 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2007 22:29
Příspěvky: 44
Bydliště: Louny
Je to tak,ten volnobezny ventil vycistim dík dám vědět jak to dopadlo

_________________
Ford ESCORT 1,6 16V r.v.1997 Zetec kombi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 22:16 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2007 22:29
Příspěvky: 44
Bydliště: Louny
Nemůže to dělat sonda jak jí to říkaj?

_________________
Ford ESCORT 1,6 16V r.v.1997 Zetec kombi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2007 20:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Je to většinou tak jak to píšou kluci volnoběžným ventilem.Taky mě to dělalo nejdřív jen při teplém motoru a později už i studený motor.A to ještě zůstávali otáčky viset na 2500 až 3000 a auto jelo jak s tempomatem.Takže buď vyčistit nebo vyměnit voln. ventil a zároveň vyčisti škrtící klapku.Věřím že na nějakou dobu budeš mít klid.Nezapomeň odpojit baterku a potom naučit auto nové hodnoty.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2007 23:13 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2007 22:29
Příspěvky: 44
Bydliště: Louny
Jak to nové hodnoty a proč obpojit baterku?

_________________
Ford ESCORT 1,6 16V r.v.1997 Zetec kombi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2007 20:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Když si pročteč téma volnoběh od začátku tak pochopíš proč.Výrobce píše v manuálu že po odpojení a znovupřipojení baterie po delší době 15 a více minut se nemáme divit že se auto bude několik desítek km chovat jinak jelikož se řídící jednotka bude učit znovu hodnoty ze všech čidel v různých režimech jízdy.Kluci tady píšou a mám to už taky vyskoušené že po připojení baterie nastartovat a nechat ohřát na volnoběh potom asi na 5 min mírně zvíšené otáčky a poto projet auto tak 10km v různých režimech a rychlostech.Já ještě přidal zapnutou klimu a pohoda.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2007 20:26 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Měl jsem stejné problémy. Dal jsem nový volnoběžný ventil, svíčky, lambda proměřená a ok, čidlo škrtící klapky také. Nakonec to celé dělalo čidlo teploty nasávaného vzduchu. Po víměně ok.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2007 20:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Jo a hned první věc kterou jsem našel že je v pr...když tohle dělal byla prdlá hadička odvětrávání klikovky.Syčelo to jak sviňa když jsem přidal plyn.Cena 330,-,následuje ventil odvětr.klikovky tam je cena něco kolem 800,- a samotnej volnoběžnej ventil 3990,-.Ten je na auta s plastovím sáním.Pokud nevěříš tak si nech proměřit sondu a potom pokračuj.Jsou to relativně kraviny ale auto žere jak tank.Mám ferdu rok a stále se učím od chlapů tady na foru.Hodně štěstí a dej vědět k čemu jsi dospěl

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2007 20:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
to bosh.myslíš to čidlo co je tak v půlce toho sání vzduchu mezi váhou vzduchu a škrtící klapkou?

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2007 20:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Jojo to je ono :wink:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2007 20:59 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
2onysx: To je přesně ono. Chtěl jsem ho koupit ve Fordu ale byla to pálka. Koupil jsem na vrakáči :oops: za 200 Kč, samozřejmě předem proměřil a od té doby v poho.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2007 21:03 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2007 22:29
Příspěvky: 44
Bydliště: Louny
Ahoj kluci tak jsem šel na ten volnoběžný vantil.Našel jsem ho ale špatnej přísup a pak jsem si všiml upadlej drátek u čidla na přívodu vzdochu napojil jsem ho.Kolísání to tam.Dík za radu kluci.

_________________
Ford ESCORT 1,6 16V r.v.1997 Zetec kombi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2007 20:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2007 21:21
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovarsko - Sokolov
Zdarec,
kolísání otáček jsem zažil u fiesty r.v.92 1,3. Udělal jsem na ni snad vše a pořád nic. Chvilku pokoj a pak zase to samé. Nakonec to byla zásuvka na senzor škrtící klapky nebo jak se to píše. přišel jsem na to po radě známého prý mam vyzkoušet všechny zásuvky chytnout a zkusit kabely. Mírně zatánout zatlačit a sledovat co dělá motor. A vyšlo to :D Je to kravina ale možná to někomu pomůže.

_________________
Ford Escort kombi ghia,95 , 1,6 16V Zetec
dříve Fiesta 92 1,3i


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz