fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Startovani a zvysene otacky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=691 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 25 zář 2004 08:07 ] |
Předmět příspěvku: | Startovani a zvysene otacky |
Potreboval bych radu, mate nekdo zkusenosti po nastartovani motoru vyskoci otacky na 2200 po chvilce spadnou na 1700 a dlouho se na teto hodnote drzi, kdyz se motor zahreje otacky se drzi kolem 1200 a pak pomalu klesaji na 900 nekdy 750! Memu znamemu ovsem po nastartovani jdou otacky max do 1700 a v podstate vzapeti klesnou na 1200 a pak pomalu klesaji na 850! Muze byt chyba napr. v lambda sonde??? Diky za odpoved! Ford escort 1.6 16v r.v. 9/99 128.000Km |
Autor: | mrazik [ 25 zář 2004 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomu známému to funguje správně. U tebe to může být více věcí. Zanesený volnoběžný ventil, zanesená klapka, lambda sonda, čidlo teploty vody. |
Autor: | Návštěvník [ 26 zář 2004 08:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
V první řadě, než začneš laborovat, zkus resetovat ŘJ a zkalibruj ji přesně podle návodu. Při té kalibraci totiž nastavuješ volnoběžné otáčky při studeném motoru... |
Autor: | Koci [ 28 zář 2004 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | volnobezne otacky |
No me to delalo problemy take, hlavne nejezdi do Fordu, ja tam byl a oni behem 20ti minut chteli 5000kc. Menili volnobezny ventil. Sranda je v tom, ze ten starej stacilo dat do benzinu a rozhejbat ho, jde to hodne tezce, zalezi na jeho stavu. Najdes ho za vstrikovacema vzadu, je primo na bloku asi 10 cm dlouha blbost, uvnitr valecek s pruzinou, jak se ten valecek zasekne je to v hajzlu. Jinak lambdu jsem zkusil odpojit pri zahratem motoru a otacky lehce klesly. Tak ji odzkousis. Mela by proste byt nejaka zmena v chodu motoru. Ten reset RJ je taky dobra vec. |
Autor: | Jarošu [ 29 bře 2007 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdarec, A ten reset RJ se provádí prosím jak? Vím jen, že se odpojí baterie, ale co dál a jak??? diky |
Autor: | enjoy [ 29 bře 2007 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jarošu píše: zdarec,
A ten reset RJ se provádí prosím jak? Vím jen, že se odpojí baterie, ale co dál a jak??? diky a to je vsechno.jenom odpojis - pol a pockas cca 20 minut nez to zase pripojis. |
Autor: | Jarošu [ 30 bře 2007 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže po 20 min. připojím a můžu nastartovat a jezdit. Nebo musím stát a nechat to na volnoběch. Tady jsem někde četl, že se auto prvních 10km chová divně. ale není mi jasné jestli mam jed až klesnou otáčky na normál nebo hned?? Mam strach abych to nenastavil na horší než to je. Díky. |
Autor: | enjoy [ 31 bře 2007 00:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jarošu píše: takže po 20 min. připojím a můžu nastartovat a jezdit. Nebo musím stát a nechat to na volnoběch. Tady jsem někde četl, že se auto prvních 10km chová divně. ale není mi jasné jestli mam jed až klesnou otáčky na normál nebo hned?? Mam strach abych to nenastavil na horší než to je. Díky.
mel bys nechat po nastartovani ustalit volnobeh a pak vyrazit.pokud neujedes potrebny kilometry,poznas to na tom,ze ti pri zastaveni a vyrazeni bude porad lehce blbnout volnobeh.ale ve zkratce,staci nastartovat a jet |
Autor: | dj.DEKL [ 31 bře 2007 07:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 minuty na volnoběh pak 3 minuty 1200 ot. a potom ujet cca 8-10km a tím bys měl docílit nastavení továrních hodnot. |
Autor: | Lucky [ 01 dub 2007 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
A behem tech 8 - 10 km se ma jet tak nejak normalne nebo tomu davat poradnej ceres? |
Autor: | otas.pe [ 01 dub 2007 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lucky píše: A behem tech 8 - 10 km se ma jet tak nejak normalne nebo tomu davat poradnej ceres?
..asi by se mělo normálně, ale já tomu vždycky dával řádnej kotel.. |
Autor: | Lucky [ 01 dub 2007 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jeste jedna otazka: Projevuje se styl jizdy pri uceni RJ na spotrebe? |
Autor: | otas.pe [ 01 dub 2007 12:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lucky píše: A jeste jedna otazka: Projevuje se styl jizdy pri uceni RJ na spotrebe?
to by mě taky zajímalo.. |
Autor: | mrazik [ 02 dub 2007 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle chytre knizky - nevim nakolik se ji ale da verit - se ridici jednotka prizpusobuje a dokonce ma dva rezimy. Pokud se urcity cas jede ,,sportovnejsim" stylem, ridici jednotka dava bohatsi smes. Docela dobre to jde poznat na indikatoru lambda sondy, aspon takovy jsem mel obcas pocit. |
Autor: | ody [ 03 dub 2007 12:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
¨Poradí mě nekdo jak zresetovat tu řídící jednotku a jak ji pak nastavit?mě to dělá u studeného motoru ze nastartuju a vyleti ot. na 2000 a pak 5 minut kolisaji 2000-1500-2000-1500a jak se to zahreje tak drzi stabylne 900ot. a nikdy nechcipne?Nebude to MAF?Dik |
Autor: | mrazik [ 03 dub 2007 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
V tajne sekci (hlavni stranka, pak menu Downloads a tam submenu Tajna sekce) je ke stazeni manual vcestine, kde je ucici rezim presne popsan |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |