fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 18 kvě 2024 03:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomalé padání otáček
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 14:05 
Zdar chlapi potřeboval bych poradit. Ma escorta 1.6 16V zetec 97 a mam problem s padáním otáček. Včera jsem měnil zdvihatka na výfukovích ventilech. ti jsem odstranil chcípání motoru za studena ale pokud jedu a na křižovatce vyřadím dobu trvá něž spadnou otáčky na volnoběh. Volnoběžný venti jsem čistil i s celím sáním ale bez úspěchu. Kontroloval jsem i těsnost sání Vše ok. Ještě jedna věc co mě zarazila. pokud odpojim volnoběžný ventil za chodu motor chcípne ale kompresi má přitom na jedničku. Může mi někdo poradit co s tím dík moc.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 17:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
Někde se tady psalo, že zmetky po odpojení ventilu chcípaj. :D

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 09:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Skus sa popozerat po starsich prispevkoch, je tu toho v celku dost.

Strucne zosumarizujem to na co si spominam:
- u Zmetkov (Fordov) vo vseobecnosti padaju otacky benzinakov pomalsie

Caste ine priciny pomaleho padania: (ak nie je mechanicky problem)
- TPS (cidlo akceleratora - plynu) - "zodrate" / problem v kabloch
- ventil odvetravania klukovky / netesnost jeho hadice
- olej (idealne je pouzivat fakt 5w-30)

+
treba mat orig mororcraft sviecky, v poriadku svieckove kable, lambda sondu, odstranene chyby z ECC a kopec dalsich veci :-)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 10:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
Ještě poznámka:bacha na tu hadici odvětrávání kliky, na těsnost a taky jestli se nesplaskává - hlavně v tom ohybu - při podtlaku.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 22:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Zetek po odpojení ventylu nechcípá!Teda pokud je v pohodě :lol:

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2007 15:08 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Pavel 1.6 píše:
Ještě poznámka:bacha na tu hadici odvětrávání kliky, na těsnost a taky jestli se nesplaskává - hlavně v tom ohybu - při podtlaku.


Co myslíš tím, že se nesplaskává - to se jako splaskává při špatně fungujícím ventilu odvětrávání? Myslíš ten ohyb až u sání? Jaký to může mít vliv na padání otáček? Já mám tu hadici splasklou pořád a docela mastnou...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2007 18:12 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
George ma dost vyrazny vliv. Pokud splaskava, pak je spatna a je potreba ji vymenit. Dost lidi se o tom zminovalo¨a po vymene najednou vse v pohode.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnoběh
PříspěvekNapsal: 01 led 2007 19:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
to Pavel u: když ti při zahřátém motoru po odpojení napájení volnoběžného ventilu motor zhasne má to tak být a ventil je v pořádku, mrkni do sekce EFI - AKČNÍ ČLENY - zkouška volnoběžného ventilu a stálo by za to pročíst si i ČIDLA ve stajné sekci, možná tam najdeš něco z čeho pak můžeš vycházet, většinou je to však metoda pokus - omyl, ale mám podezření, že u Forda to dělají taky tak

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2007 20:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pepo mas a nemas pravdu. Nekomu to po vytazeni kontaktu od voln. vetilu zhasne a nekomu ne.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2007 21:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
taky mi to chcípá po vytažení konektoru a myslím že to tak má být

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 08:26 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
me taky chcipne, kdyz opojim volnobeznej ventil

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 08:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Me jako chcete rict, ze kdyz mi nechcipne, tak je neco spatne, me stvete.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 09:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nemusí chcípnout, i Etzold píše, že po odpojení otáčky pouze poklesnou. Záleží na mnoha faktorech, jak je motor zahřátý, jaká je teplota (=hustota) vzduchu, v jaké je motor kondici, jak je na tom výfuk atd... Ale to zrovna tobě vysvětlovat nemusím, že ne ;-)

Podle mých zkušeností - mám novější, dvoukomůrkový IAB - se po odpojení ventil neuzavře úplně, ale zůstane v jakési středové poloze, takže je vlastně napůl otevřený, zahřátý motor by tedy neměl chcípnout úplně.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 10:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Mě také nechcípá, ale je to tím , že mám nastavený doraz na škrtící klapce a studený motor mi točí asi 500 ot a teplý cca 800 ot. (s odpojeným konektorem na ventilu). Novější provedení s plastovým sáním už nemá na klapce stavitelný doraz a záleží na konkrétním sestavení klapky při výrobě, někomu proto motor zhasíná a někomu ne.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 14:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, Standa to asi vystihnul, ono fakt jde nastavenim dorazu nastavit chcipnuti i nechcipnuti, ale na druhou stranu muze to nechcipnuti znamenat i jiny otacky pri zahratym volnobewhu, pac potak klapky ma malickou vuli a zalezi, v jaky poloze je dotazenej. Aspon u mne, kdyz za chodu motoru povolim potak a hejbnu z dorazu na doraz, tak i kdyz je to vule minimalni, vzdycky se mi zmenej otacky. Predpokladam, ze ventil volnobehu ma urcity meze, ve kterych muze svou praci vykonavat, pokud mu to na otevreni klapky nabouram moc, nemusi to delat dobrotu.Proste u fordu vsechno souvisi se vsim a vyznej se v tom.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 15:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
mrazik píše:
Me jako chcete rict, ze kdyz mi nechcipne, tak je neco spatne, me stvete.


Možá je to hustým a nasyceným vzduchem v praze :smt044

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz