fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

sytič
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=8463
Stránka 1 z 1

Autor:  bednarisko [ 02 led 2007 17:29 ]
Předmět příspěvku:  sytič

Chtěl jsem se zeptat které čidlo řídí sytič u escorta 1,6 16V-1994.
Problém je,že když je motor studený a já ho nastartuju nemá zvýšené obrátky a chcípne

Autor:  dj.DEKL [ 02 led 2007 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě teplotní čidlo pro ŘJ a taky asi MAF senzor...

Autor:  bednarisko [ 02 led 2007 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

Je to ten nad termostatem? Váhu vzduchu jsem měnil

Autor:  mrazik [ 02 led 2007 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

Ano ten na (možná nad) termostatem.

Autor:  dj.DEKL [ 02 led 2007 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo nad termostatem... pod je čidlo na budík teploty. Ještě taky může zlobit čidlo teploty nasávaného vzduchu... mezi MAFem a klapkou...

Autor:  Wizzy [ 02 led 2007 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

Při startování se bere v potaz pouze snímač otáček a čidlo teploty vody - na termostatu to horní. Pokud by byl v háji snímač otáček, nejelo by to vůbec, takže bych to viděl na to snímání teploty vody - je potřeba proměřit čidlo, pokud je OK, tak projít konektory a dráty - nejjednodušší je to čidlo změřit na konektoru řídící jednotky. No a taky může být na vině špatně fungující volnoběžný ventil - ale o něm je toho tu popsaného tuny.

Autor:  bednarisko [ 03 led 2007 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

Takže jsem byl dneska na diagnostice,vše je O.K. Ještě aby nebylo,mám vše nové. Čidlo teploty je taky v pořadku, váha vzduchu a čidlo otáček je taky O.K. Prý je závada mechanická. Ve foru jsem četl příspěvek o zdvihátkách ventilů a to bude asi můj problém nebo podpálený ventil. Co vy na to ? Kolik stojí ty zdvihátka a prý musím vyměnit všech 16 ks? Potom ještě čidlo tlaku oleje co je pod olej. filtrem, kolik stojí?

Autor:  Wizzy [ 03 led 2007 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

Než se pustíš do repase hlavy, jen bych tě chtěl upozornit, že diagnostika taky není všespasitelná, třeba zadřený volnoběžný ventil nemůže odhalit, neb v něm není žádné čidlo. <spekulace>EEC by asi poznala, pokud by volnoběžný ventil měl spálenou cívku elektromagnetu, ale pokud je cívka ve ventilu OK, akorát je zadřený pístek, jak to má EEC poznat?</spekulace> Ještě by mě zajímalo - jen ti přečetli chyby z EEC, nebo dělali i dynamický test? (diagnostika s nastartovaným motorem, šlapání na plyn, brzdu, kroucení volantem...?)
Samozřejmě netvrdím, že to není zdvihátky & ventily, ale nic se nemá uspěchat ;-) Když už se ti to podaří nastartovat, jaký to má zvuk? Připomíná to diesel? Pokud ano, zůstane tak rachotit pořád, nebo se po chvíli zklidní?

Autor:  futura [ 04 led 2007 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

O mechanickym problemu muze dost napovedet mereni komprese, dokonce i specifikace mista, hlava,nebo spodek se takhle da dost slusne udelat, tutove bych to zkusil.

Autor:  Wizzy [ 04 led 2007 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

futura má samozřejmě pravdu - změřit tlaky na válcích a budeš mít jasno.

Autor:  bednarisko [ 04 led 2007 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

Volnoběžný ventil mám nový, diagnostiku mi dělali i se zatížením,ventily to asi nebudou,ještě nechám změřit tlaky,ale výkon zahřátého motoru je O.K. Zítra jdu měnit olej za předepsaný 5W30. Mám tam 10W40 a ještě na spodní hranici a to může být problém proč se při studeném startu nepromažou a auto jede špatně.

Autor:  onysx [ 04 led 2007 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

moje zkušenost se startem studeného motoru je tahle.Potom co jsem opět vyčistil volnoběžný v. a astartoval abych ho zaučil tak od začátku lítal volnoběh než se motor ohřál.Dost mě to překvapilo ale když ventyl odpojím tak poklesnou otáčky a jinak pohoda.Jak teď přituhlo a místy bylo až -12 tak natočím-chytá dobře-otáčky jsou tak 1800 a pomalu klesají jak se ohřívá.Když klesnou pod 1300 tak najednou jak když do něj kopne a volnoběh začne lítat mezi 400 a 1700 než se motor ohřeje na provozní teplotu a přitom se postupně kolísání snižuje.Pořád pročítám co to může být a nějak se nemůžu dopídit.Poraďte forďáci.Prosím

Autor:  Wizzy [ 04 led 2007 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

A jak se chová zahřátý motor během jízdy? Necuká? Chce se mu za plynem?

Autor:  onysx [ 04 led 2007 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

zahřátej funguje úplně v pohodě.Táhne dobře jak za mlada :lol:

Autor:  Standa [ 05 led 2007 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

bednarisko píše:
Volnoběžný ventil mám nový, diagnostiku mi dělali i se zatížením,ventily to asi nebudou,ještě nechám změřit tlaky,ale výkon zahřátého motoru je O.K. Zítra jdu měnit olej za předepsaný 5W30. Mám tam 10W40 a ještě na spodní hranici a to může být problém proč se při studeném startu nepromažou a auto jede špatně.


Když výměna oleje nepomůže, tak klidně můžou být na vině zdvihátka, mení se pak 8 ks výfukových, sací jsou v pohodě, nejsou tolik namáhaná teplem. Jestli to jsou opravdu zdvihátka poznáš podle toho, že studený motor zhasíná a nejde do otáček (kolem 2500-3000ot. se dusí), jakmile se ale prohřeje tak není žádný problém. Jinak měřením kompresních tlaků se vada zdvihátek nezjistí, ale pouze stav ventilů a pístních kroužků.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/