fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volnoběh a starty Éčka XR3i (1988)
PříspěvekNapsal: 10 črc 2006 09:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2006 12:03
Příspěvky: 5
Bydliště: Praha
Tak začnu motorem... Podle toho co jsem kde četl bych tam měl mít K-Jetronic 77kW. Ale v techničáku mám napsáno 66kW a podle mě je to Ke-Jetronic. Mám tam lambdu, spoustu kabelů vedoucích snad do všeho kromě vstřikovačů a v prostoru u stěračů bych řekl že na mě kouká ŘJ, tak nevím co mám za slátaninu. Ale teď k mému problému. Zde na fóru jsem u XR3i našel stejný problém, ale nenašel jsem u něj jeho odstranění. Špatně mi drží volnoběh někdy až tendence k chcípnutí, špatně startuje (musím s plynem a když chytne jsou za mnou oblaka a smrad paliva) a na 3 a 4 rychlostní stupeň (to je kdy to pociťuju nejvíce) když tak kolem 1500ot/min začnu přidávat plyn tak to cuká jako kdyby vynechával zážeh. Všechny závady se projevují celkem nepravidelně. Prosím poraďte po čem mám jít (nejlépe na jistotu) (svíčky, kabely, rozdělovač, předstih, vstřikovače). Předem vám moc děkuju.

_________________
Ford Escort XR3i, 1,6 66kW, motor L4B, r.v.1988.
Litá kola 195/50 R15, prahy z RS
Audi A3, 1.9TDi 81kW, r.v.2000,
Zatím bez úprav, vše původní


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 úno 2007 10:31 
Offline
Nováček

Registrován: 22 úno 2007 01:29
Příspěvky: 4
Bydliště: Ústí nad Labem
Máš elektronické vstřikování ale ne KE-Jetronic, ale jen K-Jetronic.
66Kw verzi XR3i můžeš mít a poznáš to hlavně podle toho, že máš katalyzátor(řízený třícestny - napsáno ve velkém TP, nebo koukni pod auto).
(XR3i z této modelové řady měli 2 druhy, 66Kw s Kat. a 77Kw bez katalizátoru.)
Sám nevím kam by se dostal výkon u 66Kw verze kdyby se katalizátor odstanil a nahradil třeba rezonátorem (možné to teoreticky je, protože lambda sonda je mimo katík).
Já měl tenhle problém když jsem mel rozpulené výfukové potrubí, tak mi otáčky klesali až na 400 a nekdy to chciplo a nekdy ne, i na neutál.
A filtry zkontrolované/vyměněné máš?
Předstihem to nebude, je řízen elektronicky.
Víc nevím.. (ale svíčky když vyčistíš nebo vyměníš tak to taky není taková velká položka a máš ze seznamu další věc pryč.)

_________________
Ford Escort XR3i red 66kw kat (2/89)
Ford Escort XR3i white 77kw (8/88)
Škoda Octavia RS white (3/2003)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz