fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 08:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volnoběh 1.8TD
PříspěvekNapsal: 07 lis 2004 21:33 
Mám takový problém teklo mi čerpadlo tak jsem ho nechal přetěsnit (9500kč) a teť na volnoběh při studeném motoru je to v pořádku ale jak mile se zahřeje na provozní teplotu tak při volnoběžných otáčkách se jako přidusí nepravidelně tak na sekundu před opravou to nedělalo nevím jestli vstřik ,ale vstřiky jsou dělané před 2lety najeto tak 15000km jsou tam motorpal české. Potřebuji poradit od někoho kdo tomu rozumí dík moc .
mailto:martiniextradry@dwarf.rps.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 16:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A to ti dela pokazde co pustis plyn?Mas tam sestelovane to lanko co vede nad levy kolo?Nedavno jsem chtel ubrat volnobehu a zjistil jsem , ze to nejde.On ten volnobeh hlida rid.jedn. pres to lanko(za mrazu me to zvedne na 1100ot.) ,taky se tomu rika sytic, ale jmenuje se to jinak.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh TD v zimě
PříspěvekNapsal: 21 pro 2004 15:09 
Ahoj,
vysledoval jsem že volnoběžné otáčky po nastartování studeného motoru TD jak v zimě tak v létě jsou stále okolo 950 - navíc studené starty nic moc.
Četl jsem, že by řídící jednotka tyto otáčky měla u studeného motoru zvýšit asi na 1100 (něco jako sytič).
Nevíte čím by to mohlo být a zda to může mít vliv i na studené starty.

(žhaviče, startér, baterie - vše OK (kontrolováno ve více servisech)

Díky.


Escort 1.8 TD 51kW, r.v. 1996, najeto cca 150000


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2004 08:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Kazdej starsi dieslak ma zimni starty nic moc.Ja startuju takhle,zhavim a cekam nez vypne relatko a pak starter a pri druhem otoceni motoru prislapnu plyn a motor chytne (nic moc,jako by si rozmyslel jestli ma,ale chytne). Po ustaleni chodu(do 3-5 s)se zvednou otacky (tim lankem co vede od leveho podbehu)na 1000-1100 a motor nekouri(prizhavuje si) po asi (nestopoval jsem to) 3 min klesaji postupne na volnobeh (jak pises 900-950 ot.)Upozornuju ze vyjizdim asi po 3 min.On ten zvuk studenyho motoru je hruza pro usi a proto radim v co nejmensich otackach (asi 1500-1800)Na start ty zvyseny otacky nemaj vliv ,to as po startu.Me co nejvic pomohlo tak vymenenej ventil co drzi tlak od prepadu.Pri startu to cvrlikani to natlakuje(cerpadlo) a kdys to pres ten ventil utece, tak musis vic tocit starterem nez ti to chytne.Mimochodem o startovani Fordu(diesel) by se dal napsat roman.Vseobecne v zime startuji na ho..o!

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Mě můj ropák chytá docela dobře, na to jak je starej a kolik má nakrouceno (podle tachometru 154 000 km). Startuju úplně bez plynu, nažhavým, počkám až vypne relátko a pak startér. Chytne po několika otočeních a drží bey problémů. Jenom ty otáčky mám pořád stejný tj. těch asi 900.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2004 09:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A chytne ti naraz, jako v lete?Me jakoby na 3 valce, ale jen na 1 otoceni motoru,pak to chytne tak jak ma a zvednou se otacky.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 14:20 
No ono to ani v létě většinou nechytá na jedno otočení motoru/startéru.

Mám to auto 1,5 roku a na začátku to chytalo vůbec mizerně a tak mi v servisu rozdělali a promazali startér a vyměnili uhlíky - pak se to zlepšilo - startér točil daleko lépe. Několikrát mi kontrolovali žhavící svíčky a prý je vše v pořádku. Baterku mám novou což taky zlepšilo situaci - ta stará už byla špatná a moc dlouhé točení navydržela, takže jsem ji často zcela vybil.

V zimě (pokud je pod nulou) musím žhavit 2x-3x a pak to chytne tak na 4 otočení startéru. Pokud je v noci méně jak - 10 tak musím startovat i na 2x až 3x s tím že při dalším startování radši opět několikrát žhavím.
Zkoušel jsem žhavit pouze jednou ale je to horší trvá to déle - startér při startování zrychluje a pak už to skoro chytne, pokud točím dál tak poté otáčky startéru klesnou a opět zase začnou jakoby zrychlovat...

Jakmile nastartuji a motor se trochu ohřeje tak to potom chytne hned na první otočení.
Vypozoroval jsem ale a to i v létě, že jakmile i provozně ohřátý motor stojí déle než cca půl hodiny už to většinou na první otočení nechytí - za takovou dobu se asi moc neochladí, takže nejspíš bude problém v něčem jiném.


Ford Escort kombi 1.8TD (51kW) 1996 klima, 150000


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2004 09:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Spadne ti nafta .Dela to ventil(sroub) co drzi hadicku od prepadu od trysek zpet do cerpadla(vstrikovaciho).To cvrlikani pri startu to ma natlakovat a pokud ten ventil to neudrzi,tak to musis dotlakovat starterem(dyl tocis).Muze to samozrejme byt i necim jinym ,ale mel jsem stejne priznaky a me to pomohlo .Procti si starsi prispevky o TD atd.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2004 19:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Karel píše:
A chytne ti naraz, jako v lete?Me jakoby na 3 valce, ale jen na 1 otoceni motoru,pak to chytne tak jak ma a zvednou se otacky.


Chytne to naráz skoro jako v létě. Motor chytne normálně na všechny čtyři a jde pravidelně.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2005 22:40 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Já se startováním problémy nemám, ale trápí mě věc s tim volnoběhem. Po nastartování mi otáčky vůbec nestoupnou ale drží se jen kolem 950.
Neví někdo jak by se tento problém dal odstranit, popřípadě nemá s tím někdo lepší zkušenosti, třeba nastavení a tak.

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2005 13:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Michal-MS píše:
Já se startováním problémy nemám, ale trápí mě věc s tim volnoběhem. Po nastartování mi otáčky vůbec nestoupnou ale drží se jen kolem 950.
Neví někdo jak by se tento problém dal odstranit, popřípadě nemá s tím někdo lepší zkušenosti, třeba nastavení a tak.


I já mám po nastartování tak kolem 950 a nepřipadá mi to jako problém proč by mněly bejt větčí??

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2005 13:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
jak kdy. snažil sem se taky vysledovat proč mi jednou motor drží tech cca 900ot a někdy drží 1100. Ovšem žádnou souvislost sem nenašel

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 čer 2005 08:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 čer 2005 17:16
Příspěvky: 35
Bydliště: Trutnov, Dvůr Králové n/L
Mel jsem problem s nizkyma otackama a startem v zime-nefunkcni motorek, ktery ridi predvstrik- je nad nadrzkou ostrikovacu- vede k nemu lanko od cerpadla... Je to jedna z nemoci eskorta a mondea(kde je umisten jeste nestastneji dole tak, ze na nej litaj vsechny sr...y od kol)... :)
Radek

_________________
Ford Escort MK7 combi 1,8TD (66kW) Ghia r.v. 1998, klima,
paragliders expres


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:07 
Offline
Nováček

Registrován: 08 úno 2006 19:32
Příspěvky: 45
Bydliště: Libiš
Ahoj Forďáci. Jsem mezi váma nový, tak mi odpuste případné nejapné otázky. Když startuji studeného Escorta 1,8TD 66kW, nejde mi zvýšený volnoběh. Ten bazmek, který tahá za to lanko, prostě nefunguje. Můžete mi někdo poradit, jak vůbec funguje, co ho ovládá a pod.? Děkuju ahoj Kapr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006 21:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Už teď se těším,jak se do mě všichni pustí,ale já jsem ten věčně pojebanej bazmek předělal na růčo a od tý doby mám svatej klid
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4457

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006 21:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Už teď se těším,jak se do mě všichni pustí,ale já jsem ten věčně pojebanej bazmek předělal na růčo a od tý doby mám svatej klid
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4457

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006 21:37 
Offline
Nováček

Registrován: 08 úno 2006 19:32
Příspěvky: 45
Bydliště: Libiš
Díky, četl jsem tvůj příspěvek a moc se mi líbil. Taky jsem zastánce- když to jde mechanicky, proč to dělat jinak. Ale říkal jsem si, že to zkusim dat dohromady. Dík za odpověd, Kapr :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006 22:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Až to budeš hledat,tak nejjednodužší je,když pojedeš po lanku od čerpadla k ovládání a nemůžeš to minout :smt102

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006 22:07 
Offline
Nováček

Registrován: 08 úno 2006 19:32
Příspěvky: 45
Bydliště: Libiš
Já vím, kde to hledat. Sice jsem fodr analfabet, ale docela se vyznám(v některých věcech) hlaně v mechanice. Stací mi natáhnout nějaký bovden k páce, co dělá ten bazmek a je vyhráno. Díky za ochotu pomoct. Jsem dlužníkem za ten tvůj nápad a řešení! O vídendu to udělám, jak jsi popsal. Ahoj Kapr :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006 09:33 
Predchádzajúci majiteľ môjho auta to napojil na spiatočkové svetlo. Takže v zime štartujem so zaradenou spiatočkou. Je to celkom v pohode.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz