Karel píše:
Predvstrik je podle me blbost,pokud ti to nedelalo a nikdo ti do neho nerypal.Rano natlakuj rukou jestli to dela.A startuj s pul plynem.A otacky,zkus to lanko a udelej to(4000ot.) rukou na stojicim motoru, jestli ti ten motorek(na l.podbehu) to dlouho nedrzi.Delalo ti to i driv?Mozna je to k vuli turbu,aby se mazalo(chladilo)po delsi jizde v ot.tak to ten motorek drzi a pak to teprve pusti na volnobeh.Ono se to lanko steluje, aby otacky spadly az za urcitou dobu.Myslim ze Etzold o tom taky pise.mam stejnej motor(i rok)a myslim ze tak dlouho mu to netrva,to spadnuti na volnobeh.
jelikož mi to zvýšení otáček po studeném startu nejde, tak si myslím, že ten motorek na to nebude mít vliv. Dříve mi to nedělalo. Ale jak říkám po studeném startu to běží 4-5 sekund tak všelijak ale klepnu po plynu a je to ok, a až se motor zahřeje a začnu mu naplno sázet, tak mi tam zůstávají viset. To lanko musím zkusit, stejně tak přidat plyn naplno při teplém motoru. Žhaviče mám Brisky cca 10 měsíců. A vstřiky po 140tis km by snad měly být ještě dobré. Nemůže to být třeba špinavý paliv. filtr, protože podobnou paseku to dělá, když už auto cucá poslední kapky z nádrže, jestli jste to někdo zažil...
ten předvstřik mě napadl po příspěvku Jana R z Třince, mohli totiž pohnout s čerpadlem při výměně rozvodů a kladek...
_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost
Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen
www.roomsterclub.com