fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rozvod 1.8 TD 55kW
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007 11:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 črc 2007 14:07
Příspěvky: 64
Bydliště: praha
Zdravim,
mam Sierru 1.8 td po vymene tesneni pod hlavou a po procteni fora mam podezreni na posunute cerpadlo o zub (celkove hlucnejsi kovovejsi chod motoru). Jak lze na tomto motoru zjistit polohu kliky (znacka, aretace trnem atp.) pro spravne nastaveni rozvodu?
Jeste jeden dotaz-pri behu na volnobeh se na teplem motoru obcas ozyva kovove klepani, ktere se pravidlene objevuje a mizi (s periodou cca 3-4 sekundy). Kde hledat chybu? Ve vstriku?
Diky :-)

_________________
Ford Sierra 1.8 TD Bílá zmije rv.92 - historie (od 9.12.2010)
Ford Mondeo 2.0 16V rv.94 - historie (od 7.10.2011)
Ford Scorpio 2.0 16V rv.91 - historie
Ford Scorpio 2.0 8V rv.88 - historie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007 20:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
to klepání jak popisuješ bych přičetl k některému vstřiku,poznáš to tím způsobem že bud bedeš povolovat jednotl.vysokotlaké trubky u vstřiků , a kde to klepání zmizí je to ten vstřik konkrétně tryska.Já osobně používám spec.naslouchadlo ale zkušenějšímu Fordákovi bude stačit kovová tyčka a tu přikládejte k jednotliví trubkám nad vstřikem a poslechněte je to slyšet která klepe

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2007 23:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 črc 2007 14:07
Příspěvky: 64
Bydliště: praha
kdyby to pak někdo hledal, tak ta aretace kliky pro nastavení rozvodu se provádí trnem zasunutým do otvoru pod zátkou, která je nalevo od kliky na čele motoru. Pak se otočí klikou a když se klika opře o trn, mlže se rozvod nastavovat...

Vstřiky jsem dal přezkoušet

_________________
Ford Sierra 1.8 TD Bílá zmije rv.92 - historie (od 9.12.2010)
Ford Mondeo 2.0 16V rv.94 - historie (od 7.10.2011)
Ford Scorpio 2.0 16V rv.91 - historie
Ford Scorpio 2.0 8V rv.88 - historie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2007 23:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 črc 2007 14:07
Příspěvky: 64
Bydliště: praha
oprava, otvor pro aretaci kliky, není na čele motoru, ale pod čerpadlem, nad altíkem :wink:

_________________
Ford Sierra 1.8 TD Bílá zmije rv.92 - historie (od 9.12.2010)
Ford Mondeo 2.0 16V rv.94 - historie (od 7.10.2011)
Ford Scorpio 2.0 16V rv.91 - historie
Ford Scorpio 2.0 8V rv.88 - historie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2007 13:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ono se o tom už píše třeba tady.... http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0 ...nebo i jinde, rozvody pro motory 1,8 D nebo TD jsou stejný, jen jsou dvě variace napínacích kladek (obyčejná nebo automatická) a rozvodových kol na vačce...starší provedení se čtyřmi šrouby mimo střed pro seřízení vačky a novější provedení, které má jen centrální šroub....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2007 14:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 črc 2007 14:07
Příspěvky: 64
Bydliště: praha
rozvody na escorta jsem tady našel ¨jen jsem nevěděl jestli to jsou stejné/podobné motory. Už jsem zas o něco chytřejší :)

_________________
Ford Sierra 1.8 TD Bílá zmije rv.92 - historie (od 9.12.2010)
Ford Mondeo 2.0 16V rv.94 - historie (od 7.10.2011)
Ford Scorpio 2.0 16V rv.91 - historie
Ford Scorpio 2.0 8V rv.88 - historie


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 122 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz