Nevim, jsetli mate stejnej solenoid jako ja (9108-153A), ale ja jsem ho cca pred 2 lety (jen 25t.km:)) koupil zde:
http://flag-diesel.rivousel.com/flag-diesel/index.htm. Dokonce jsem mel jednu dobu podezreni, ze je znovu v haji a pan ho bez problemu vymenil za novy.
Jak jsem pak zjistil nebylo nic ani tomu nejpuvodnejsimu, ani tomu novemu ci nejnovejsimu (meli by zjistit na diagnostice), kazdopadne dodavatele doporucuju. Vymena je veci 15 minut, udelas to sam.
Ted jsem pro zmenu menil vstrikovace (a zaroven hadicky). Laika (jako me) jiste prekvapi jak byly 2 roky stare prepadove hadicky ztvrdle. Posledni prepad (zaslepeny) jsem nahradil hadickou s pomerne dlouhym zaslepovacim sroubkem, ale stale jsem videl (mam pruhledne hlavni hadice) jak se tvori ve zpetnem vedeni bublinky. Postupnym zaskrcovanim jsem dosel az k te zaslepene hadicce a tam bylo jadro problemu a bublinkovani hned prestalo. Tak jsem si uvedomil, ze ackoliv jsem na aute vymenil uz vlastne cele palivove vedeni na tenhle kousicek jsem od pocatku nesahl a pritom mohl byt pricinou vsech problemu s padanim nafty. Rekl bych, ze vetsina lidi pri meneni hadicek prepadu se na tenhle kousicek taky vyprdne-doporucuju tedy zkontrolovat.
Jinak, vynechavani a chcipani za jizdy muze byt dost dobre zpusobeno vzduchem v nafte, me to jednu dobu taky delalo (po vymene a mizernem dotazeni hadic filtru). Jeste jsem nenarazil na bezproblemove stahovaci spony. A fakt staci nepatrna neviditelna skulinka a hned je problem, minimalne trva dele natocit motor.