Slow D píše:
Co se týče tvého problému, mohu potvrdit, že špatně fungující magnetický ventil předvstřiku na čerpadle způsobuje u studeného motoru velkou kouřivost (světlý až namodralý dým).
Bohužel ty závady načtené z řídící jednotky jsi nepopsal dost podrobně a jasně. Nejlepší by bylo zjistit přímo kódy chyb, které se z jednotky načetly. Pak by se snad dalo trochu upřesnit, čeho konkrétního se ty chyby týkají. To že třeba nastanou problémy s předvstřikem totiž může mít mnoho příčin:
– např. vadný snímač třetího vstřiku, nějakou závadu v kabeláži či špatný konektor, může to být i problém řídící jednotky nebo i přímo toho ventilu. Pokud je pak chyba v tom ventilu, tak se motor bude chovat jinak za situace, kdy ventil neotevírá a jinak v případě, že zůstane zaseknutý v otevřené poloze.
Počítám, že bez nějakého dalšího postupného proměření popisovaných obvodů se ta chyba bude těžko odstraňovat.
Sorry ze som sa neozval tak dlho ale cakal som ze sa auto vrati, ale veci sa vyvynuli celkom inac.Chyby ktore mi vypisali vacsinou suvisia s elekrikou:
-cidlo polohy packy paliva/0x1154/ mam 1,73V a lim je viac ako 2,23V
-Vstrekovacie cerpadlo-stary kod 120/FLVR/, 1641 zariadenie casoveho chodu cerpadla a je zavada ROM ID6BBD a na cidle polohy packy paliva je 0,25V limit viac 0,45 a menej ako,1,27V
-riadiaci modul Power Train CHain je na nom 0ohm a ma byt viac ako0 a menej ako2,3 ohm stale vypisuje podozrenie na ten modul!!!
Prosim o pomoc.
Dik.