fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 03:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 bře 2013 15:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
pomalu mi odchazi moje 1.6D v mk4ce (neni čemu se divit když ma prez 800 000 za sebou :D )
a ja mam možnost do auta pořidit 1.8td 66kw ale nechce se mi pretahovat elektrika skrz řidici jednotku chci to uto neřizene a tak nevim jake tam mam dat čerpadlo aby mi to fungovalo proste chci vzit motor prasknout ho do auta a napojit na puvodni elektriku coz je akorat zhaveni a chlazeni :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2013 15:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
a jeste mam jeden dotaz... tusim ze by nemel byt problem dostat motor na puvodni prevodovku z1.6d kdyz se na ni daval i 1.8d coz je skoro stejnej motor jak to tdcko co ted budu brat ae raci se chci ujistit jestli tam neni nejakej problem to zkompletovat :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2013 15:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Bude problém se setrvákem. 1.6D má 6 šroubů, 1.8 má 8 šroubů. Nevim jestli se spojka z 66kW vejde do 1.6d převodovky.
Ale vim, když teď kámoš dával do MK7 1.8TD motor 1.6D (na doježdění technický) tak na MTX převodovku rouboval tu 1.6D. ta musel převrtávat setrvák.

A čerpadlo bez ŘJ třeba golf 1.6GTD nebo 1.9TD, citrón BX atd... jen se musí pořešit poloha předvstřiku... všechno tu je řešený a pokud ne tady tak na forum.dieselpower.cz se dá taky dost najít.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2013 16:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
o tom cerpadle z 1.6 golfa sem uz nekde cetl ae bohuzel nevim jak by se dalo nastavit protoze na 1.8td nejsou ty tri ovalny diry prez ktery se sroubuje cerpadlo a nastavuje se tim předvstřik.
Taky uz sem se diesel foru dival na tu upravu a byla tam na remenici vyklepla znacka pro hú prvniho valceu ktere sem taky nepochopil co s tou znackou mam delat... zatim kdyz sem menil cerpadlo tak to bylo origo za origo ae pokud se nepletu tak bxso by melo mit to stejne cerpadlo takze tam by nemusel byt problem akorat sem teda netusil ze neni rizeny ae ted kdyz uz to vim tak to asi skonci tim bx cerpadlem :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2013 16:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
jinak za 2500 celej motor i s prislusenstvim jako je treba turbo a cerpadlo si myslim ze neni spatna cena :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2013 22:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
jednodusi by bylo dat tam 1.8D a nemusis resit nic a za par tisic ho koupis taky.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2013 23:01 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
zabudate na RFK? ten potrebuje len jeden kablik do cerpadla a ide...

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 16:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
to vim ze u 1.8d nemusim nic resit taky bych tam mohl dat 1.6D kterej muzu koupit za par kacek kterej je lepsi jak 1.8D ae uz tam chci proste turbodiesela... RFK se daval do ceho?

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 16:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
hlavne si chcu mk4ku nechat a s 1.8D coz byly podle me nejhorsi naftovy motory do fordu by mi to nadseni z teho auta dlouho nevydrzelo :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 16:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
to sou kecy ja koupil oriona pritazeneho z nemeckeho vrakoviste bylo mu 11 let tak buhvi kolik nalitano,ja ho mel dalsich 10 najeto 120 tisic a menil sem akorat rozvody vodni pumpu a olej,filtry,jel na vsechno hydraulicky olej po sudech,petrolej taktez,tritovaci olej,vyjetej olej,a startoval do -20 v pohode,160 to taky jelo.
To td s lukasem ani nahodou neskousne,a je to ten samej motor oturbenej,slozitejsi a poruchovejsi

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 17:28 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
vobec nie,, RFK je s Lucasem,, a chalani do toho leju vsetko,, preco by mal byt poruchovy? ja ho mam,, a auto ide ide a ide,, proste klasicky motor,, povodom 1,8, len vo FOrde nan dali Turbo a intercooler,, vsetko je mechanicke,, nema sa co posrat,, montoval sa co viem do MK7,, ale je mozne, ze aj v MK6,, ale to nemam overene...

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 18:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
prvni na motoru ti odejdou ty veci okolo,jako alternator,starter,turbo,cim vic tam toho je tim vice problemu,treba verze 51kw jede stejne jako ta jednodusi 1.8D :lol: a ja myslim ze to bosh cerpadlo je odolnejsi a jednodusi.na 1.8D je jedina elektrika na to aby to chciplo :lol: a cim nene dratu tim lepe :lol:
ja na 1.8D nedam dopustit,nebejt to schnile tak si ho necham do smrti (te svoji)
Ta 1.6 a 1:8D jsou si podobne a lepe zamenitelne,s tim TD tam bude muset nabastit spoustu veci.A s autem na dojeti je lepe jit cestou nejmensiho odporu,jen aby to nak jelo. :lol:
a jestli tam chce jeste bastit jine cerpadlo tak to jen tak nerozchodi.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 18:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
tak aby sme si to ujasnili auto nemam na dojeti chci si ho este hodne dlouho nechat z duvodu ze kdyz uz sem se na nem nadrel jako kun tak to nehodim jen tak do srotu chci ho spis jen na letni suche dny jako hračku a benzinaky od fordu moc rad nemam proto chci TD motor kdyz bych to mel na dojeti tak tam lusknu druhou 1.6D ktera oproti 1.8 zere podstatne min nafty a o rozchozeni motoru bych strach nemel jen potrebuju nejaky cerpadlo s turbokolektorem ktery nema solenoid předvstřiku a snimac na polohu plynu proste bez elektriky :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 18:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
ale co pak na tk tam te s tim pozenou. :lol:
mne zral 6 litru tezka noha lehka 5,ja mel jen jinej motor taky 1:8D ale verze bez serva a ta ma jedno pismenko jine oznaceni,a byla to tezka vada :lol:
a cim dal prodaj novych aut mene tak po starych pujdou cim dal vic jak slepice po flusu :lol:

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 19:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
technickou neřešim :D na to znam určitej typ lidi... spiš mam este jeden dotaz ted sem si na sve mk7me kombiku vymenil cerpadlo puvodne motor rva s origo cerpadlem a ja tam supl cerpadlo z mondea z66kw a za studena bez problemu ae za tepla mi strasne pomalu klesaj otacky na volnobeh tak se chcu zeptat jesi by to nemohlo byt tim tlumičem co je na pace plynu protoze se mi zda takovej spatnej a celkem nechapu co tam ma za vyznam :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 19:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
ta 1.6D kdyz uz sem fakt nemel na naftu a snazil sem se tak se mi podarila dat na 4.5litru jinak standart 5L ae spotrebu bych celkem ozelel kdyz tam bude TD motor kterej jezdi od6-8 litru :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2013 21:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
[quote="honzik"]technickou neřešim :D na to znam určitej typ lidi...


to ja prave resim pamatuju casy kdy stacilo dat doklady 2 litry a bylo to pak sem si sam vylepil znamky,dnes tam to auto musi a musi bejt v poradku,brzdy,rizeni,skla,svetla a nesmi bejt prorezle a slusne vypadat na fotce,neco prehlednou,treba ten motor ale pride cas kdy ani toto nepujde a pak 20leta auta zbohem. :(
A pokud se neco stane a zacne se v tom rejpat pojistovna tak je to vis kde to je...
ja uz proto koncim s tuningem a tuzingem :lol:

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2013 14:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
to je mi jasny ze tam tp auto musi byt a musi nejak vypadat což mi nejak nedela problem ja se ted budu pouštět do kompletni opravy toho auta a dokonce ho budu lakovat na cerno jediny co tam nebude original bude interier ten chci z mk5ky a motor chci td jinak to auto bude prakticky v origo stavu mk4ka je totiz po technicke strance nejvymakanějši escort ;-)

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2013 12:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Nejdřív dodělej biturbo, který už dle keců dávno jezdilo a pak se zamysli sám nad sebou. Vždy se bavím tím, jak se někdo ptá na nějaké kokotiny a pa se ohání přestavbami vesmírných rozměrů...nikdy ještě nikdo z lidí jako ty nic neukázal...

Sranec o tom, jak 1.8 D je nejhorší motor a že blabla fordí benzíny svědčí o tvém rozsáhlém přehledu a erudovanosti.

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2013 21:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
neohanim se zadnou vesmirnou prestavbou... proste jen vemes jedno a druhy turbo a nejak je spojis do sebe jenze jak sem uz psal auto se mi sype pod rukama takze ted nejak nemam cas si hrat s motorem a netvrdim ze 1.8D je nejhorší motor jen mi pripadne ze jede stejne jak 1.6D ae s vetsi spotrebou a dalsi vec benzinaky od fordu me nezaujaly protoze benzinaky od fordu jsou ve stejnym obsahu treba horsi jak motory opel ktery jsou daleko promakanejsi :wink: :D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz