fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

51kw -> 66kw
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=2883
Stránka 7 z 9

Autor:  zde. [ 20 čer 2011 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Co já vim :-) Ono i tuhost kastle bude stát dost za hovno u obyč escorta..

Autor:  tomin [ 20 čer 2011 21:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

2angličák: tak pls. ukaz. Jsou tam nejake fotky ?

Autor:  angličák [ 20 čer 2011 23:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Dle meho skromneho usudku bych rekl, ze sierra "ram" podvozku je o dost tuzsi nez usmrkany escort, z cehoz vyplyva vetsi prostorova tuhost celku, uz jen srovnani Escort predni pricky co je za naraznikem se sierrovym mluvi za vse (bavime se stale o novem voze, ne o nejake konkretni shnile dzunce), dale sierra predni a zadni napravnice, ktere svazuji nosniky karoserie, ktere jsou take dle mne mnohem pevnejsi....kdyby ten standard Escort zaklad byl tak skvel,y tak by asi bylo vyrobne a financne efektivnejsi prestavet jej, nez tam silene vevarovat kus za kusem spodek Sierry....

Autor:  Jenda080 [ 21 čer 2011 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Đestroyer píše:
Ja vim ze rikal ale beru to tak ze kastle je porad defakto stejna ... jestli napalis v cose nebo escortovi tak to vyjde na stejno. Myslel sem to zase jako z hlediska bezpecnosti kdyz pan Jenda rikal ze esco neni staveny na 200PS. Cosa ma proste stejny deformacni cisla jako klasicky esco... je to tak?



Co to blabolite pane to ze nekdo rekne ze auto neni staveny na 200PS znamena ze neni bezpecny?

Udelejme si matematicky priklad Escort s 90PS pojede 111km/h a napere to dozdi je nasra*ku a....
stejne schnily naprosto schodny Escort s 290PS pojede 111km/h a napere to do zdi je na sracku a ted me rekni kde je blastne ta zmena ?? :lol: :lol:

Autor:  Đestroyer [ 21 čer 2011 18:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Hah prave ze nikdy... proto sem se divil proc si psal ze esco neni staveny na 200PS kdyz neni staveny ani na 90. Proto je zbytecny psat jestli je na to staveny nebo ne kdyz tam stejnak cpali cosiny.

Autor:  anthAn [ 21 čer 2011 18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Asi jste trochu zapoměli třeba na kroucení kastle, nemluvě o předním podvozku, kde by s 200ps utekli siláče po prvnim rozjezdu.

Autor:  zde. [ 21 čer 2011 18:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

A jak souvisi pocet koni s rychlosti narazu do zdi? Ja to teda chapu, ze pokud auto neni na vykon staveny tak to znamena ze nejde s danou porci koni uridit, ne ze vydrzi naraz do zdi. Je Ferrari Italia staveny na 120 km/h? Resime tu sice sracki, ale kvuli tomuhle toto tema vzniklo, ne? :-D

Autor:  Đestroyer [ 21 čer 2011 18:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

O tom sem bavim proc napsal pan Jenda ze neni staveny na 200PS ...
Rad resim sracky:-D Cely tohle tema je zalozeny na sracku. :-D

Autor:  Jenda080 [ 21 čer 2011 18:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Zde ty jsi to jedinech pochopil prave ze jakou ma spojitost bezpecnost auta stim jestli ma 200nebo 90PS... :-D

Destro nechapes co se tu snazim vtlouct do te Tve hlavy...a uz me to nebavi kde nic neni.... :-D

Athan tohle je tema cele o slintech a ty tady blafes uplne neco co je dost mimo....

Autor:  Malfis [ 21 čer 2011 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Kdyz ma RS 150 koni tak dalsich 50 mu urcite neublizi...

Autor:  Đestroyer [ 21 čer 2011 23:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

MNo kastli ne ale predni haksny odlitaj pri prvnim seslapnuti plynu. :wink:

Autor:  BmwE28M [ 22 čer 2011 14:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

takze abych se vratil k tematu
moc se omlouvam,vypadam presne jak koste co tu nekdo popsal...
jde o to ze bmw nikdy nepostavim tak aby zralo takovy minimum ,a ten escort mi prijde v docela dobrym stavu...
PRESNE proto sem se ptal na takoveto veci abych zjistil ze escort neni ani na 90koni,zajimalo me to z duvodu ze mi treba nekdo rekne uplne v klidu ze ma motor z fokuse kterej tam padne jak do ulity..(sem si samozrejme vymyslel),vy ste mi vsichni vysvetlili ze to nema cenu a stokrat lepsi je dat 66kw a nejaky maly upravy treba...jinak co se tyce kastle tu resej rozpery,a co se posere se vymeni a nebo se muze vyrobit lepsi,z dlouhodobyho hlediska me to auto usetri docela mrak tak proc nedat esco pekne do kupy...
Motor teda vymejslet nebudu koupim 66ku,diky moc za rady
A jinak nejsem zadnej debilek jen sem nevedel ze z escortem se nedelaji takove hulvatiny..jo u bmw je kazdej pro kazdou prdel...
Jinak sem lajk u fordu ale k tematu o cosinovy castli si myslim ze je jasny ze normalni kastle je o hoooooodne jina..samozrejme na pohled mmoc ne :D

Autor:  zde. [ 22 čer 2011 16:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Tady je tez hodne lidi pro kazdou prdel, ale to s dyzlovym escortem moc nejde dohromady. Mozna by nebylo od veci ten cooler dat nekam jinam jak psal bobr. Jinak nepocitej ze s tim nekde nekoho nakopes nebo oslnis, tyhle upravy maji smysl jen pro lepsi dynamiku jizdy. A samozrejme se nezapomen podivat pod kufr, jestli tam jeste neco zbylo, je to casto navrch huj a spodek.. :)
Jinak pokud to mas jako auto na jezdeni a bawo na kraveni, tak mi to prijde jako dobra kombinace.
Hodne zdaru :wink:

Autor:  Đestroyer [ 22 čer 2011 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

By ses divil kolik aut s TD nakopes. :-D On to zase takovej srot neni kdyz se dobre poladi ... taky sem ho mel, lital skvele a kdyz sem slysel turbicko vlevym vetraku tak bomba. :-D

Autor:  BmwE28M [ 23 čer 2011 10:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

nepotrebuju pobijet nikoho stim jen chci abych nebyl nasranejpri kazdym seslapnuti plynu :D uz mam turbo z 1.9 ARL 110Kw
a cooler z alfy 166 2.5...neco se stim taky udela....kdybych delal benzinovyho jednoznacne tam vyslu 2.9 6V :D

Autor:  angličák [ 23 čer 2011 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Jeste si sezen mechanickyho Bosche z VW na TD, tomu se da ruzne "prikourit" na rozdil od RJ rizeneho cerpadla Forda a kdyz uz to treba nepojede jak raketa, tak muzes aspon zahalovat protivniky do oblaku nespalene nafty :D

Autor:  Jenda080 [ 23 čer 2011 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Malfis píše:
Kdyz ma RS 150 koni tak dalsich 50 mu urcite neublizi...

Me litaj ramena do stran po 100km a to to ma jen 90PS.....
Jasne da se to resit unibaly apod ale pokut pise ze to ma na denni jezdeni tak si myslim ze nema naladu si stoho delat kostitras... :wink:

BmwE28M:Ono zadohrab popripade vsehrab je trosku neco jinyho nez predohrab s dost nedoresenim zavesenim... :wink:

Autor:  dj.DEKL [ 23 čer 2011 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Mě držej origo ramena X let a mám klid :lol:

Autor:  Jenda080 [ 23 čer 2011 19:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: vymena motoru TDI

Vsak jsem psal ze to je na plouzeni a ne na jizdu... :-D

Autor:  BmwE28M [ 26 čer 2011 13:06 ]
Předmět příspěvku:  prohozeni motoru 66kw za 51kw

muzu se zeptat co bych mel vedet ze tam nepude,nebo musim mit jineho atd...?je to 96rok

Stránka 7 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/