ACEMajky píše:
Nafta podle me nepada, jelikoz uz pri prvnim protoceni motoru to vzdy trochu skytne, takze tam neco malo de a nemel by tvrdou pumpu, co ti de z vyfuku kdyz to nakopnes? - nezahuli se ti z vyfuku po nakopnuti a nezasmrdi nespalena nafta?
Jo, vyvali se oblak cernosedyho smejda a asi po peti startovanich (jako po peti dnech
) uz mam flek na zemi
Citace:
Rekl bych, ze starter ti toci uplne stejne nahovno, jako me...
No tak to si neslysel muj starter pred par dnama, kdyz sem mel jeste starou baterku
Citace:
Vis co zkus, az bude zase auto studeny (nej tak 1/2 dne, nebo po jizde pres noc), sedni do auta a hned startuj, nech motor tak 2x, mozna spise 3x prevalit a pak nazhav (1x, 2x, to je jedno) a startuj - me to dost pomaha, jakoby se protoci motor a pak s nim starter lehceji pootoci a chytne mi to lepe - vyzkouseno, vybita baterka (pri stojicim aute mela asi 11,9V, pakopnuti, jizda 70km, tam auto stalo od 26. do 28. 12. (teplot pod nulou, asi -5 az -9stupnu, pak sem v nedeli protocil motor asi 2x-3x a nazhavil jednou a brm, hned chytnul - ja mam vyhodu, ze mam vypinac na zhaveni, takze protacim motor bez zhaveni, ale zase tolik ti to nesezere
Jo to zni rozumne, zkusim to pri nejblizsi prilezitosti.
Citace:
Jeste poznamka k tomu prvnimu videu, poprve si cekal, az rozepne rele a tim ot prestane zhavit, podruhe uz si necekal, takze si to cil starterem + zhavil najednou
Myslis, ze to ma takovej odber, aby to na otackach bylo nejak rapidne znat?
catrr píše:
nic ve zlém ale nehrabal ses někdy s jemným štelováním předvstřiku
Nic takovyho sem ja nedelal, mozna predchozi majitel.