fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 říj 2024 10:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 08:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Walker píše:
...a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....

Dovolím si to vytrhnout z kontextu - tohle jsi určitě nemyslel jako obecně platné, že ne... Jinak mají skoro všechny Zetecy v mk7 s EEC-IV tu červenou ledku pod hodinama jen pro srandu králíkům, že jo ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 13:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
to Wizzy: tohle jsem myslel úplně tak jak jest napsáno, ale vztaženo pro tuto dieselovou část, kde tyto motory nikdy neviděli EEC- IV ale až EEC- V....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 13:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Já bych se zaměřil na dodávku napětí od klíčku k řj (pin 10), MAFu a solenoidu pro EGR...a když má řj napětí, tak by měla z pinu 4 posílat kladné napětí na stopventil....pocházet to může už z pojistkovky...pojistka F4 20A nemusí mít dobrý spoj s deskou pojistkovky...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2009 09:00 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
Tak nežhavý, na žhavičky nejde šťáva... proměřím dráty a vyzkoužím jiné relé. Tak asi z výfuku cosi šlo, když se startovalo, sry :( Spojilo se mi to v hlavě asi z předchozí závadou, kdy si to přisávalo vzduch hadičkou od filtru k čerpadlu a to z výfuku nešlo nic a na vstřiky také ne, pomohlo napumpování, nebo dlouhé startování. Pak jsem ji vyměnil za průhlednou. A taky mě mátlo, že když svítí uvnitř kontrolka žhavení, tak sem myslel, že žhavý a to mě zavedlo na špatnou kolej.. Jsem Forďák začátečník i když jsem kdysi 3 roky pracoval ve Fordu, ale Forda jsem nevlastnil...

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2009 17:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nejdřív se podívej na pojistku žhavení F3 v pojistkovce u baterky...do 4/94 60A a od 4/94 80A, pokud byla (je) nekterá žhavička ve zkratu, mohla pojistka vypadnout (a pokud zkrat neodstraníš vypadne zase).....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2009 21:35 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
Walker píše:
Nejdřív se podívej na pojistku žhavení F3 v pojistkovce u baterky...do 4/94 60A a od 4/94 80A, pokud byla (je) nekterá žhavička ve zkratu, mohla pojistka vypadnout (a pokud zkrat neodstraníš vypadne zase).....

Tak jsem to zkouknul a vše se zdá elektricky OK. Dal jsem jiné (použité) relé a žhavý a chytá, tak uvidíme....
Díky moc všem za cené informace a rád se, pokud bude třeba, na Vás znovu obrátím... :wink: Ještě jedna věc, kolik stojí přibližně nové relé žhavení?

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2009 21:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Jaký typ tam máš? Já tam totiž měl dávané jiné 12V-70A a to stojí okolo 90ti korun :-)

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz