fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 kvě 2024 07:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 08:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
vsechny motory v esco i v mondeu (1,6 1,8 1,8td) maji vsechny kompresi 21,5. prumer vrtani 82,5. ruzna tesneni hlavy se davaji kvuli ruznym vyrobnim odchylkam pri vyrobe bloku (kdysi mi vysvetlil Walker). zalezi na presahu pistu (tesneni musi byt vyssi nez presah,samozrejme). podle meho nazoru se ti to novejsi TD vice z kopce rozjizdi, bo je proste tezsi, pripadne ma mensi valivy odpor soucastek + pneu. cus

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 13:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
OT - Kompresní poměr je dán rozměry, ty jsou snad u obou motorů (D i TD) stejné, ne?
Vůle plynu se seřizuje přesazováním plynového lanka v držáku. O tom jak brzdí motor, rozhoduje nejen kompresní poměr, ale třebas taky volnoběžné otáčky, jak výše někdo zmínil. A třebas taky puštěná klima :D ..........

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 13 lis 2010 08:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nat i Belous máte oba obecně pravdu....motory jsou parametricky identický a proč TD brzdí motorem jinak než D je dáno tím servomotorovým korektorem volnoběhu kterej si prostě přidá plyn bez ptaní...D a starý TD tuhle vlastnost nemaj, jelikož nemaj tenhle udělátor a volnoběh je nastavenej napevno šroubem dorazu páky plynu na čerpadle...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 05 led 2011 13:50 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Mám stejnou zkušenost (1,8D - 1,8TD) a k tomu ještě to, že jsem byl překvapen, že akcelerace TD do 2000ot byla o dost slabší, než v klasickém D.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz