fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=55846
Stránka 2 z 2

Autor:  honzik [ 24 bře 2013 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

ty turba nejsou nijak rizeny takze jde jen o to svarit svody a vyřešit mazani

Autor:  anthAn [ 25 bře 2013 02:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

Kdyby turba nebyly řízený, tak výkon roste lineárně s otáčkama, což se nedalo vyčíst z minulejch postřehů. Takže turba měli WG, tuším, že zapojeno v sérii.

Takže výsledek biturbo escort .. o 5% zlepšení než single-turbo escort. To, že potřeba (a spotřeba) vzduchu roste zhruba lineárně v závislosti na otáčkách je předpoklad hodně blízko realitě. Orig escortí turbo dokáže plnícím tlakem (ťěch zhruba 0,9bar) zásobovat motor až do jeho bezvědomejch otáček (4,5tis) ... bi-turbo je naprostá zbytečnost, pokud by teda jedno turbo nebylo abnormálně malý aby dokázalo dát max. plnící tlak třeba při 1tis ot.
Nechat jedno sériový a druhý ještě větší je totální píčovina .. stačí si představit jak funguje turbo-dízl motor a každýmu rozumně technicky smýšlejícímu dojde ,že to druhý větší turbo by bylo přínosem až třeba při 8tis. (dízl tam jde vytočit i aktivně, ale finančně jsi jinde než u turba co ti dal kámoš....)

Takže na lazení turbo-dízla je nejlepší zvýšit množství vzduchu ve válci a to jde buď zvýšením objemu válců nebo zvýšením plnícího tlaku a tím se dá zvýšit množství paliva které ve válci shoří a vytvoří potřebnou energii.
Přitom stačilo jen na sériovym turbu přidat na turbu (což jde při pochopení systému jeho fungování a regulace) a nebo jako bonus použít VGT turbo, což by dodalo plnej plnící tlak už v nižších otáčkách a tim by se zlepšla křivka krouťáku.

Autor:  Mawerick 81 [ 25 bře 2013 09:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

este je tu jedna finta,, kamarat to ma na Omege,, urobil si turbo a kompresor,, vyhoda je ta, ze kompresor tlaci od nula otacok do xy otacok, kde potom nastupuje turbo,, nevyhoda,, ze tento motor v Escu to neprezije,, pretoze to je velka zataz v nizkych otackach,,

Autor:  honzik [ 25 bře 2013 15:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

mawerick s tim kompresorem by to nebylo spatny ae cena kompresoru je daleko nekde jinde nez cena jeteho turba
to druhe turbo sem chtel hlavne diky temu ze mi pripada ze kdyz potrebuju poradne vytocit ve velkym kopcu motor tak mi to puvodni turbo u 3 000 konci a ja kolikrat potrebuju tocit az tak do 4 000 kdyz sem nalozenej a druha vec je ze kdyz dam do predu intercooler tak by to puvodni turbo mohlo mit prodlevu nez celou tu cestu vzduchu dofoukne takze dam maly turbo za nej velky a velky turbo bude tlacit prez cooler do maleho :wink:

Autor:  honzik [ 25 bře 2013 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

ono to druhe turbo je k16ka ktera nema banku jak origo na fordu takze by ani moc ridit neslo

Autor:  Malfis [ 25 bře 2013 23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

Hlavně aby tady byly nějaké fotky, jinak si mluv třeba o hexa-turbu :wink: a omegu s kompresorem bych také rád viděl :roll:

Autor:  Mawerick 81 [ 25 bře 2013 23:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

Omega s kompresorom a turbom je v Ziline,, kamarat si ju postavil,, zaklad je 3,0 V6 komplet prekopany, lebo mu trhalo furt hadice,, tesnenia atd.. na brzde ma odmeranych 406PS,, hovori, ze dakedy z krizovatky na uzavierke, ci to tieto auta maju ide aj na trojke bokom,, to tie pozitiva,, a teraz to podstatne,, ked tomu urve,, tak zo sidliska do centra a naspat,, co nieje viacej ako cca 10km,, a 10€ v palive je het :D

Autor:  Malfis [ 26 bře 2013 13:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

Link na projekt?

Autor:  Mawerick 81 [ 26 bře 2013 14:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

len osobne,, nikomu sa tym nechvali,, ak chces,, tak ta s nim zoznamim,, este ma aj FOrd Fiestu nieco okolo r. 1988 asi,, a s nou chodi na Decibel Drag,, niekolko krat aj vyhral,, ale poviem ti tak, ze iba raz som si sadol do toho auta,, a zdalo sa mi, ze mi prdel prechadza pozvolna cez hlavu,, srdce mi islo vytrhnut ci co,, to ked je na zraze,, tak mu musia srzat okna zvonku,, musel vystuzit karoseriu, lebo raz mu opadala farba zboku a na streche :D

Autor:  Malfis [ 26 bře 2013 15:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

Tak nějaká fotka? :smt006

Autor:  Mawerick 81 [ 26 bře 2013 16:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8td 66kw jake cerpadlo aby to jelo bez řj.

vypytam od neho..

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/