fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 říj 2024 15:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 13:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
asi máte pravdu nejsem elektr. já říkám pořád do série to je jedno.Co se týče zkoušky na rychlo jak jsem psal vem si že jsi někde na cestě to budeš vyndavat žhavičky?je lepší je prubnout nerychlejším způsobem co je když nemáš měřák nebo ne?V garáži si je pak vyndám v klidu.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 14:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Jinak všem přeju krásný vánoce

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2006 22:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
mám jeden (možná trapný dotaz). Pořád mi to nestartuje OK.

proto dotaz:

žhavicí svíčky ohřívají vzduch v komůrce....pak se do toho vstříkne nafta - rozprášená. ta se nijak neohřívá.
vícenásobné žhavení tedy víc ohřeje vzduch v komůrce, na vyšší teplotu?

Co kdyby byl někde cestou z relé na žhavicí svíčky přechodový odpor?

Pak by to žhavilo blbě......Neví se třeba prodouvý odběr "zdravých" svíček? Pro přesnost měřit protékající proud ne u baterie, ale až mezi relé a svíčkama.....

a navíc myslím ten odebíranej proud se s teploutou žh. svíček mění....
to jsou patálie..



Nakonec jsou to dva dotazy

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 01:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pokud vím, svíčky jsi měl venku a vyzkoušels je...docela zajímavej údaj by byl čas sepnutí žhavícího relé....normálně se pohybuje okolo 10sec...při nižší teplotě i víc..ale to až okolo - 10 stupňů... je to čas od zapnutí klíčku (od rozsvícení kontrolky žhavení) po jeho fyzické odpojení (cvakne)...je na levém podběhu (velké černé relé)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 01:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ještě mě napadlo, co provést test novýma žhavičkama...Brisk nevyjde nijak draho cca do 500,- kč všechny 4 a nadělaj hafo muziky...osobně vyzkoušeno v Mondeu a Fiestě...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 07:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Walker píše:
Ještě mě napadlo, co provést test novýma žhavičkama...Brisk nevyjde nijak draho cca do 500,- kč všechny 4 a nadělaj hafo muziky...osobně vyzkoušeno v Mondeu a Fiestě...

A v meme escu taky.A uz nevim kolik let. :D Jinak Nete, startuje to lepe kdys nazhavis treba 3 x ?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 12:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
když zažhavím dvakrát, jde to lépe než po 1x žhavení.

další žhavení už vliv nemá, je více méně jedno, zda žhavím 2x nebo 5x... :x

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 12:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Pridat predvstrik.Cerpadlari tvrdi, ze je lepsi, mit trosku vetsi pri starsich motorech.Ja ho steloval na ucho (Mit.galant) asi 2 tydny.Proste jsem zkousel nejlepsi nastaveni.Bohuzel na escu to neni tak jednoduchy,musi se k rozvodum.Tenhle zasah udelej teprve po ujisteni ze vse ostatni je OK.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 15:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
ještě zkusím, jak pracují vstřiky...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 17:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
test jedné nové svíčky bosch...

studená bere necelých 20 A, když je celá žhavá, něco přes deset.

Všechny čtyři jsem se bál změřit, aby mi neshořel měřák, mělo by to bejt tedy 70-80 A celkem, jo?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 19:17 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Je tam 50A pojistka. Takže to nebude víc než těch 50 ampér. Mám v práci klešťovej ampérmetr na stejnosměrné proudy. Tak to po novém roku změřím

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 01:09 
Já mám u baterky asi 4 pojistky a ta největší má 80 amper,tamty mají myslím po padesáti,nevím která na co je.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 09:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
nat píše:
......Neví se třeba prodouvý odběr "zdravých" svíček? Pro přesnost měřit protékající proud ne u baterie, ale až mezi relé a svíčkama.....
a navíc myslím ten odebíranej proud se s teploutou žh. svíček mění....
to jsou patálie..

Měřil jsem ten odběr klešťákem a po zapnutí žhavení tam teče proud cca 66A. S tím, jak se svíčky postupně ohřívají, ta hodnota postupně klesá na cca 45A.
Pokud se bojíš přechoďáku na vedení ke svíčkám, stačí vzít voltmetr a během žhavení změřit napětí přímo na vývodu žhavících svíček - mělo by tam být +- 10V.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 09:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
nat píše:
......Neví se třeba prodouvý odběr "zdravých" svíček? Pro přesnost měřit protékající proud ne u baterie, ale až mezi relé a svíčkama.....
a navíc myslím ten odebíranej proud se s teploutou žh. svíček mění....
to jsou patálie..

Měřil jsem ten odběr klešťákem a po zapnutí žhavení tam teče proud cca 66A. S tím, jak se svíčky postupně ohřívají ta klesá na cca 45A.
Pokud se bojíš přechoďáku na vedení ke svíčkám, stačí vzít voltmetr a během žhavení změřit napětí přímo na vývodu žhavících svíček - mělo by tam být +- 10V.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz