fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vstřikovací trysky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9430
Stránka 2 z 8

Autor:  Pedros [ 07 lis 2007 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Benzina nebo objednat přes e-shop

Autor:  catrr [ 07 lis 2007 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

Belous napsal sem Ti sz

Autor:  Dalin [ 09 lis 2007 00:56 ]
Předmět příspěvku: 

chlapy, je tu někdo, kdo má v motoru opravdu trysky z Motorpalu ? Jaké s tím máte zkušenosti ?
Byly nějaké problémy při montáži, nebo nastavování tlaku?
jaký přesný ekvivalent do TD , aby to ty( ženy) v motorpalu pochopily?
ty tepelné podložky se dají normálně také objednat?kde?
díky předem za cenné informace

Autor:  Belous [ 09 lis 2007 01:42 ]
Předmět příspěvku: 

jak jsem se dozvedel od catrra (ktery motorpaly dava a taky doporucoval uz vyse), je velmi vhodne vstriky pred montazi seridit a odzkouset. krome peclive montaze (nesmi se dat "na krivo" a je nutny momentovy klic a spec. dlouha gola a mas-li 3vstrik s cidlem i spec. klic na tento). cili, nejlip, kdyz to udela nekdo, kdo na to ma vse potrebne, neni to ani tak drahe.

a pokud si dobre pamatuji, tak v motorpalu chtely znat snad cislo/typ cerpadla, urcite se ptaly na oznaceni trysky (ktere je zrejme na ni vyryte, coz jsem tedy nemohl poskytnout, bo jsem to nemel nikdy vymontovane) a pak stejne volaly pana vedouciho, kterej z toho byl taky jelen. podlozky, tusim, dodavaji taky. nejlepe, kdyz tam zavolas, ze

Autor:  catrr [ 09 lis 2007 07:54 ]
Předmět příspěvku: 

když to necháte udělat kde se tím zabejvaj tak oni už vědí jaké číslo trysky.A to že se při montáži tryska vzpříčí není tím že ji dáš křivě ale tím že vstřik dotáhneš na tvrdo ,je na to moment utažení.

Autor:  Dalin [ 09 lis 2007 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

momeňťák mám, dílnu taky, šikovné ruce snad též. kamaráda s budíkem na šteluňk tlaků taky.
chtěl bych si to vyměnit sám, aspoň budu stoprocentně vědět co tam mám a dám. víte jak to občas chodí, když to svěříte do nepovolaných rukou.

mám Lucase, jak je to s tím objednacím číslem těch trysek?
je jenom jeden typ podle čerpadla, nebo je opravdu na nich číslo vyražené a je více typů.
díky za info.

Autor:  catrr [ 09 lis 2007 12:33 ]
Předmět příspěvku: 

je toho hafo podle značky motoru neb auta jak chcete protože je tam vždy jiný úhel na čepu podle toho jakou má hlava motoru na danou značku komůrku atd.a také podle velikosti trysky.Zajdi někam do prodej ny a oni Ti podle katalogu na daný t. auta prodaj.Vem si ale naše, jsou levné a vydrží to samé jako zahraniční.

Autor:  catrr [ 09 lis 2007 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Dalvin až to budeš dělat a při namontování zjistíš že tu ve spoji vstřiku prosakuje nafta nezoufej,vyndej ten vstřik a zalapuj tu dosedací plochu.Když tak se se mnou spoj já Ti nakreslím co přesně.

Autor:  Dalin [ 09 lis 2007 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

díky Katře, za know how, příští týden to zajedu koupit a pustím se do toho.
dám vědět jak to dopadlo.
ještě se ze zeptám, ty vstřiky vypadají dost zarezlé, než to budu povolovat , mám to něčím promazat, aby to šlo lépe povolit?

Autor:  misumi [ 09 lis 2007 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

možná hloupá otázka:co se stane,když do motoru 51KW dám vstřiky z 56KW motoru? pojede to líp nebo tam musím dát i čerpadlo 56KW a sání 56KW.Jedná se o transit 2,5D r.v 99.s čerpadlem bosch.

Autor:  Belous [ 10 lis 2007 00:37 ]
Předmět příspěvku: 

dalin, dej prosim te urcite vedet kdes to a za kolik koupil, pokud budou problemy tak jake a jak to jezdi po te a treba jestli meris dlouhodobe spotrebu tak jak se zmeni. ale o tom by mohl specialista catrr,ale nechci ho s tim stale otravovat.

misumi, jestli ti nikdo neodpovi hledej na dieselpower.cz foru (http://www.dieselpower.cz/public/forum/ ... manual.pdf ). clanek ke stazeni i s postupem vymeny trysek

Autor:  Karel1 [ 10 lis 2007 02:21 ]
Předmět příspěvku: 

misumi píše:
možná hloupá otázka:co se stane,když do motoru 51KW dám vstřiky z 56KW motoru? pojede to líp nebo tam musím dát i čerpadlo 56KW a sání 56KW.Jedná se o transit 2,5D r.v 99.s čerpadlem bosch.


Některá čerpadla jsou stejná pro motor 51KW i 56KW , napiš sem číslo čerpadla a já se tě kouknu do katalogu .
Sání budeš muset taky vyměnit , pokud máš to dlouhé ( dvoudílné ) sání tak ne .
Vstřiky nevím , zkus se kouknout na stránky firmy Stanadyne , možná tam něco najdeš .

Autor:  catrr [ 10 lis 2007 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

jiné vstřiky se dávali do FOCUSE , jsou na pohled užší.

Autor:  misumi [ 10 lis 2007 09:11 ]
Předmět příspěvku: 

2 Karel1 čerpadlo 160 414 141 R 686 192749 sání malé jednodílné a AGR ventil

Autor:  catrr [ 10 lis 2007 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

Dalin stačí MD to pomůže , jinak až budeš kompletovat trysky utahujou se momentem 70 Nm a do do hlavy 20 Nm

Autor:  Karel1 [ 10 lis 2007 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

misumi píše:
2 Karel1 čerpadlo 160 414 141 R 686 192749 sání malé jednodílné a AGR ventil


Opsals to číslo čerpadla správně ? Číslo které jsi napsal podle Bosche nelze nalézt . Na začátku by měla být 0 a druhé číslo je 4 , našel jsem toto číslo 0 460 414 141 , je to čerpadlo pro motory 4FB , 4FC , 4FD všechny 51KW . Jaký máš kod motoru , já myslel že 4HC .
Sání bys musel vyměnit za dlouhé ( na vrakovišti v Plzni za něj chtěli 7000Kč u Forda myslím kolem 17000Kč )

Autor:  misumi [ 10 lis 2007 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

Karle1: můžš mít pravdu.Je to slabě vyražené a 1-4 se zamění na první pozici je asi 0.Tak potom sedí to tvoje číslo přesně.Kod motoru je 4FB.Ještě dotaz: jede to líp 51-56 KW nebo to není poznat.Rozuměj poměr cena a výkon.V plzni vrakoviště za čerpadlo vstřiky a sání 17000k4 volal sem jim.

Autor:  nakladatel [ 10 lis 2007 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím,
já mám Escorta Mk IV 1987 a letos jsem si koupil nové vstřiky,ptal jsem se na cenu a nabízeli my za cenu 850 až 1200 Kč originál Bosch.Tak jsem si je objednal z MOTORPALu za cenu 350 Kč a podložky za 42 Kč.Namontovaný byli asi za 3/4 hodiny a výsledek je ten,že auto jede lépe odspoda a je svižnější.Já vím,44 Kw není moc,ale celkem to jde.
Ty vstřiky jsou v licenci BOSCH,tak že identické jako originál.Tak Zatim.

Autor:  Karel1 [ 10 lis 2007 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

misumi : Auto po předělání jede rozhodně lépe , měl jsem možnost vyzkoušet to na Transitu z rv. 1991 mého známého . On ale vyměnil komplet celý motor . Vyšlo ho to na 30000Kč stím že původní motor si na vrakovišti nechali . Tuto přestavbu dělal někdy v 97 roce . Já jsem o přestavbě taky uvažoval , ale nechtěl jsem měnit celý motor ( mám Transita 2.5D 51KW rv.91 a do dneška motor běží i chytá v pohodě ) zašel jsem se zeptat k Fordu na rozdíl mezi 51KW a 56KW . Tam mi technik řekl že rozdíl je v čerpadle ( někdy se dá použít i původní , záleží jaké u Fordu použili ) , vstřicích a sání . Možná že se dá tvé čerpadlo upravit pro motor 56KW ( napohled jsou obě čerpadla totožná ) , chtělo by to vyjádření nějakého odborníka . Pak bys musel koupit pouze sání a vstřiky . V roce 2000 jsem kupova nové vstřiky 1700Kč za kus .

Když jsem před 5 roky kupoval u Bosche vstřiky do Escorta 1.8D , tak se mě prodavač zeptal jestli chci naše , nebo cizí . Řekl jsem že mi stači ty naše a dostal jsem v plastu zalité 4 vstřiky s nápisem BOSCH MADE IN GERMANY . Jeden stál 280Kč , tak nevím co bych dostal kdybych řekl že chci cizí .

Autor:  catrr [ 11 lis 2007 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

Karle1, když by nechal dělat vstřiko.čerpadlo tak by ho to stálo majlant, lepší je sehnat jiný na daný motor

Stránka 2 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/