fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 21:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 16:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
pro Fabyho: nejvetsi uprava byl potkanej motor :D, novy ventily, rozvody, filtry a olej upravy zadny nejsou akorat ladenej zadni tlumic Remus :-) tedkon mam na tachu 60 000 tak nevim zda je to 160 000 nebo 260 000, ale to je jedno hlavne, ze jezdi :wink:

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 16:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2007 19:04
Příspěvky: 142
Bydliště: Sokolov > Falkon city
hmmm tak to mám co dělat ono bude taky něco na tom že to měl starej děda a ten jel max. 90km/h tak ten motor asi zlenivjel

_________________
Zatim bez jména> Ford fiesta 1,8d GFJ r.v.1990 ->kituju,kituješ,kitujem :smt040

Starouš> Škoda 120L r.v.1980 Odpočívej v pokoji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 17:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
nekde jsem slysel, ze se to da jeste rozjezdit, ale neni to hned

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 17:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2007 19:04
Příspěvky: 142
Bydliště: Sokolov > Falkon city
no kámoš takhle roztahal esko , podle mě toho je dost věcí co to ovlivnuje určitě kdybych vyměnil vejfuk tak by to taky přidalo ale zbytečnych7 tácu nemám

_________________
Zatim bez jména> Ford fiesta 1,8d GFJ r.v.1990 ->kituju,kituješ,kitujem :smt040

Starouš> Škoda 120L r.v.1980 Odpočívej v pokoji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 19:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
vejfuk mozna prida trosku, ale neni to markantni. koukam, ze mas stejnou barvu, zavidim ti cerveny narazniky ,-)

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 170
PříspěvekNapsal: 24 črc 2007 08:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
170 už je stejně dost vo držku a já tu svou mam rád. v takovymhle autě bych s rodinou víc jak 140 nejel. K věci,jak jsem psal že budu mít asi ucpanej kat,tak mi za pár dní na to upadl vejfuk zrovna u katu,spadl celej vejfuk a zůstala jen přední trubka se svodama :D kat jsem prodřel než sem zastavil,tak jsem doma na tu díru na něm navařil plech :D , sice je to možná svinárna ale ten kat sem proplách vodou,dělal jsem to tak dlouho dokud netekla čistá. Ale divil sem se že ten kat vůbec ucpanej nebyl! Byl jako novej. Ted to jede ale pořád stejně,takže v katu to v žádnym případě není. No těch 130-140 to jede,takže se s tím spokojím,stejně jezdím na spotřebu už. Jinak auto bude na prodej,celkem chvátám. Dám to potom do inzerce,už tam jednou bylo,ted je změna,mám k tomu oba prahy a novy zadní lemy,ale nestiham to dát na auto,takže to dám k tomu + nějaky další náhradní díly. Mam vyměněnou manžetu poloosy,zadní prasátka a novej olej.

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2007 13:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
170 je fakt moc a hlavne na nasich silnicich... taky jezdim do 140 to je jeste udrzitelny

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2007 15:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2006 22:59
Příspěvky: 124
Bydliště: Jihlava
Po Jihlavským přivaděči 165km/h a jel by i víc.Rok 1996 a zhruba 3500 - 4000ot/min

_________________
Ford Escort 1.8 D /44kw/ - prodáno :(

Fotogalerie - http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10068


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2007 22:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
skaldal píše:
165 je OK, taky jsem tolik jel po dálnici s 3dveřákem 91 a teď tady mám kombíka taky z 91 a víc jak 130 z něj nedostanu a odspodu vůbec netáhne (až ve vyšších otáčkách). Takže pokud se nerozjíždím vyloženě přes spojku, tak je to děs, dám za 1, normálně pustím spojku a skoro stojím, až po chvíli, jak stoupnou otáčky, se to začne rozjíždět, to samý za jízdy, když spomalím a chci se zas rozjet, tak musím vždycky podřadit, abych se rozjel. Vyměnil jsem vzduchový filtr, potom palivový (to se to trochu zlepšilo), ale stejně nic moc.

A tak se ptám, čím by to mohlo být, nemůže být nějak rozštelovaný čerpadlo, nebo tak něco?
Podotýkám, že tlakama to nejspíš nebude, změřený je nemám, ale startuje to jak švýcary. To jinej, co jsem prodal kámošovi, startuje dlouho, ale jede líp.
Takže se potvrdilo co jsem si myslel, že je problém v čerpadle. Kámoš kterýmu jsem to auto prodal to dal k nějakýmu mechanikovi co dělá čerpadla, ten mu to sešteloval a už to zas jede normálně. Stálo ho to 1.000,-Kč

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2007 18:13 
Offline
Nováček

Registrován: 10 úno 2007 14:42
Příspěvky: 23
Bydliště: Hustopeče
Tak ja mam 1.8D "kupé kombi" MKIV a jel jsem s tim neco malinko pres 180km/h, ale 165km/h jsem jel s 200l nafty v kufru.Jinak v peti lidech 150km/h neni problem drzet bez vetsich potizi,jel jsem takhle asi 120km po dalnici a no problem.Ale normalne s nim jezdim okolo 100-120max.

_________________
Ford Escort 1.8D combi 3dvířko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 06:57 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Přesně tak - 100-120 a jedu za 4,8-4,9, jakmile to práším 150 (do kopce samozřejmě vadnu úměrně výkonu) tak kolem 5,7-6. Z kopce jsem přes 170 taky vyždímal na dálnici ale jinak fakt tak do 150ti. Co jsem slyšel tak to líp jede protože to má Lucase-CAV čerpadlo a vstřik. systém který má větší průměr trubek. Bosh sice vydrží proti Lucasovi všechno (hlavně rostlinný olej a podobné husťárny) ale zase míň jede.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 07:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pedros píše:
Co jsem slyšel tak to líp jede protože to má Lucase-CAV čerpadlo a vstřik. systém který má větší průměr trubek. Bosh sice vydrží proti Lucasovi všechno (hlavně rostlinný olej a podobné husťárny) ale zase míň jede.
Tak to jsi slyšel vcelku blbost....už jen to že si Bosch může dovolit na rozdíl od CAV (který má vstřik. tlak 120Bar)vyšší vstřikovací tlak cca 150Bar, což dost výrazně ovlivňuje rozprašování nafty do válce....a tím i spalování... a co se týče průměru trubek....spousta nafty se stejně vrací přepadem zpět...a průměr by "uživil" i náklaďák.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 07:40 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Jak moc je náročné předělat systém z CAV na Bosch? Stačí jen čerpadlo nebo měnit více věcí? Asi to zkusím překopat na RO a to CAV určitě nezmákne....

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 07:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Vyměnit vše co je jiné....čerpadlo je jasný, trubky jak víš jsou jinýho průměru....takže taky....a pak to na druhým konci trubek od čerpadla...tedy vstřiky...a možná předělat pár konektorů na elektrice u čerpadla....Ale pak už ti to "tolik nepojede" jak si někde slyšel.... :-D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 08:03 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
no u 44kW se na to jak moc to jede nehraju - žere to málo a přibližuje mě to...spíš zvažuju tu rentabilnost RO....To že to jede líp může být fáma s tím klidně souhlasím a jestli ti to moc vadí tak se omlouvám za šíření poplašné zprávy :wink:

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 15:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
že jsou rozdílné vstřiko. tlaky u čerpadel Bosch a Cav neovlivnuje v žádné případě rozprašování do válců ,ty tlaky jsou tam proto protože ,,,,ted to napíšu lidově,,, ty rozdílné čerpadla potřebují určitý protitlak takže bosch 14300 kPa vedení trubek má 2.0mm Cav 12000 bar 2.5 mm je to vše propočítané od výrobce a seřizuje se vše na stol..Takže při jiném tlaku vstřiků by jste mohli odpálit i čerpadlo vše to má být podle norem. Takže když míst Cava dáte Bosche který má jiné tlaky nic se nezmění ve spalování ,rozprašuje to jak má.Ovšem pokud jsou tam ty hodnoty.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Maximalká mojí Fiesty
PříspěvekNapsal: 02 říj 2007 21:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 21:02
Příspěvky: 26
Bydliště: Jilemnice
Já jsem z mojí fiestu 1,8d z kopce vymáčkl nečo kolem 160Km/h :-D
Ale jinak mám najeto 86 000 a je to po důchodcích ,který za 10 let co to měli nalítali 50 000 takže leštěnka :-D Kdyý sem minule jel z Prahy po starý na Jíčín tak sem na tom pěkým úseku jel v pohodě 150 a ani moc "neřvala". A spotřeba 5,2 mně příjemně překvapila

_________________
Honda Prelude 2.2 V-tec 1998 (136kw , ATTS,COLD AIR INTAKE V2)-Vtec je bomba.
Ford Fiesta 1,8D 1994(menší estetické úpravy,dělaná muzika)-už jen winter car sorry Forďáci :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2008 18:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Motor 44kW max. 185km/h při 5000 otáčkách na kolech 195/60 R14

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2008 03:00 
Offline
Nováček

Registrován: 13 led 2008 00:28
Příspěvky: 10
Bydliště: Ostrava
To jsou mi ale dohady,kolik to komu práší. Já šel do tohoto s tím,že nebudu platit pojistku za 1.9,spotřeba nafty taky vcelku O.K. a s tím že to žádné žihadlo nebude. Jinak mezi námi naši dědové říkali, že nafta patří do kamen?! Jinak koupit si 2.4l JTD snad poradí každý, šlape super, žere super,ale to nejni u Forda a ta pojistka?! Dále jestli chce někdo jezdit 230 - 270km/h tak měl jít do nějakého 3.0l benzínu. No néé??

_________________
Ford Escort 1.8TD kombajn,GHIA s motorem ENDURA-DE, r.v.98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2008 23:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 črc 2007 14:07
Příspěvky: 64
Bydliště: praha
splašená sirka 55kW... 140km/h - motor by šel dál, ale zhuntovaný podvozek protestoval - v zájmu bezpečnosti jsem dále nezrychloval, pruh mi začínal být malý při každě nerovnosti.

_________________
Ford Sierra 1.8 TD Bílá zmije rv.92 - historie (od 9.12.2010)
Ford Mondeo 2.0 16V rv.94 - historie (od 7.10.2011)
Ford Scorpio 2.0 16V rv.91 - historie
Ford Scorpio 2.0 8V rv.88 - historie


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz