fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 03:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2009 20:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Chuck píše:
Ten solenoid je toto?
Obrázek
vyndal jsem to odtud:
Obrázek

A je to cokoliv tak to funguje divne. Po pripojení napětí to sepne, ale nekdy se stane, ze se to zasekne a po odpojení napětí nevrátí a zustane to jakoby porad zaply...

To asi neni dobre ze?
jo to je ono

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2009 18:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2008 21:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Praha 6
Chuck píše:
jozkablack píše:
Použily starší ventil z jinýho čerpadla. Práce a material 2500,- Už to jede jak má. Catrr to řikal od začátku že by to mohl bejt on. Jinak novej ventil stál tušim okolo 5000,- Motor kolísal, bíle to kouřilo a nechtěl jít za plynem.


Jaky jsi mel priznaky, nez ti to opravili? Spatny starty(zvlast na studeno), po nastartovani za studena to chcipa, bilej kour, pridusivani na volnobech, netahlo to? Takovyhle mam ted ja
Starty byli docela v pohodě, ale bíle to kouřilo, kolísaly otáčky a nechtělo to jít za plynem. Pak najednou to zabralo a letělo to jak má. Nebylo to pravidelný.

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kW, 97, combi, klima, 2x airbag, světle modrá metla: postrk do Prahy
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW, 03, combi, klima, 4x airbag, červená sériovka (kromě alu kol a foĺií) přibližovadlo pro rodinu
Renault Megane 1.6 55kW, 1996, 5dv, červený

Nálevna U Velasů: http://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2009 16:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Jeden mechanik mi řikal že by mi tam pasovalo čerpadlo z 66kW Escorta, prej staci jen natahnout hadicku od turba a mělo by to jit? Je to pravda? Věděl bych o 66kW čerpadle, tak jestli ho mam brat...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2009 18:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006 22:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
cerpadla maj v sobe imobilizer,takze bud to take prehodit nebo vymenit chipy v klicich,pripadne prohodit spinacku a vzit klice patrici k tomu cerpadlu(autu ze ktereho to cerpadlo je).

_________________
Nic není tak složité, aby to nešlo jednoduše.
Ford Escort Combi 97 1.8 TD 51kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2009 18:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Diablo píše:
cerpadla maj v sobe imobilizer,takze bud to take prehodit nebo vymenit chipy v klicich,pripadne prohodit spinacku a vzit klice patrici k tomu cerpadlu(autu ze ktereho to cerpadlo je).


V cerpadle? a kde? me tam vedou 3 draty, jeden k snimaci polohy plynoveho pedelu, druhy k solenoidu a treti ke stop ventilu....

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2009 18:44 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006 22:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
To sem nezjistoval, tohle mi rekli kdyz sem chtel zhruba pred rokem a neco prohodit cerpadlo za cerpadlo, nakonec sem ho nechal pretesnit.

_________________
Nic není tak složité, aby to nešlo jednoduše.
Ford Escort Combi 97 1.8 TD 51kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2009 18:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
na kolik te vyslo pretesneni?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2009 18:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006 22:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
cca 2300-2600 presne uz nevim, vcetne serizeni,vycisteni a kontroly stavu.

_________________
Nic není tak složité, aby to nešlo jednoduše.
Ford Escort Combi 97 1.8 TD 51kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 14:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Tak jsem koukal na to jestli není vzduch v naftě. Tak jsem pripojil průhlednou hadici a občas se tam řetízkujou malinký bublinky jako v pive... A kdyz se motor zaklepe tak se ty bublinky spojej do velky bublinky... takže si asi pořídim novy hadičky a nataham je tam...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 17:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Diablo píše:
cerpadla maj v sobe imobilizer,takze bud to take prehodit nebo vymenit chipy v klicich,pripadne prohodit spinacku a vzit klice patrici k tomu cerpadlu(autu ze ktereho to cerpadlo je).


???

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 20:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Chuck píše:
Diablo píše:
cerpadla maj v sobe imobilizer,takze bud to take prehodit nebo vymenit chipy v klicich,pripadne prohodit spinacku a vzit klice patrici k tomu cerpadlu(autu ze ktereho to cerpadlo je).


V cerpadle? a kde? me tam vedou 3 draty, jeden k snimaci polohy plynoveho pedelu, druhy k solenoidu a treti ke stop ventilu....
solenoid je jeden svazek a v něm 3 dráty

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 22:21 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
ja mam tiež problem so štartovanim a jeden mechanik mi povedal že budem muset dat opravit čerpadlo.kontaktoval som firmy a všade mi povedali že oprava bude stat 10-20000sk,takže som s toho uplne mimo.mate nejaký dobrý tip ako to urobit lacnejšie,za každu radu dakujem.čerpadlo je značky lukas.

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 22:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
catrr píše:
Chuck píše:
Diablo píše:
cerpadla maj v sobe imobilizer,takze bud to take prehodit nebo vymenit chipy v klicich,pripadne prohodit spinacku a vzit klice patrici k tomu cerpadlu(autu ze ktereho to cerpadlo je).


V cerpadle? a kde? me tam vedou 3 draty, jeden k snimaci polohy plynoveho pedelu, druhy k solenoidu a treti ke stop ventilu....
solenoid je jeden svazek a v něm 3 dráty


Asi asi jsem se spatne vyjadril. Ne 3 draty ale 3 kabely... K selonoidu me vede kabel se 2 draty...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 23:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
smido píše:
ja mam tiež problem so štartovanim a jeden mechanik mi povedal že budem muset dat opravit čerpadlo.kontaktoval som firmy a všade mi povedali že oprava bude stat 10-20000sk,takže som s toho uplne mimo.mate nejaký dobrý tip ako to urobit lacnejšie,za každu radu dakujem.čerpadlo je značky lukas.


Jak kontaktujes firmu tak to je jasny, ty si reknou co nejvic... Koukni tady na foru, muzou to bejt treba jen zhavici svicky nebo naka prkotina...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 23:36 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
všetko sme už skusili takže zostava už len čerpadlo.žhaviče su nové NGK.zajtra skusim namontovat spetny ventil medzi čerpadlo a filter kamoš to dal a štarty ma v pohode .ak to nepomože tak čerpadlo musi ist na pretesnenie.keby bola cena taka aku mal diablo tak som kludny.

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2009 13:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
solenoid: www.stores.ebay.co.uk/your-flag-diesel-shop . Ja si ho asi pred 2ma lety koupil v tomto ebay obchode a zatim cvrlika. Pan zasila i do CR (postovne je potom tusim 7liber). Dokonce jsem uz i reklamoval s podezrenim ze to delalo to same, ale problem byl/je jinde.Kazdopadne reklamace/vymena probehla zcela bez problemu. Jaky presne typ potrebujes najdes na starem solenoidu (ja tam mam treba vyrazeno 153A, myslim)

Staci se zaregistrovat na ebay a na paypal (platebni centrum ebaye) a jednoduse nakoupit. Paypal ma uz i ceskou pobocku (staci tedy mit bankovni ucet v cechach) i kdyz stranky jsou stale v anglictine.

smido:moje zkusenost je ta, ze nejvice problemu dela vzduch v nafte (JAKAKOLIV bublinka je problem, minimalne tocis pri startu dele). zpetny ventil pred cerpadlem jsem mel taky, me nepomohl. pokud pomuze budes vedet, ze problem je na strane privodniho vedeni-pak chce proverit vsechny spoje a palivovou pumpu/filtr. pokud nepomuze je problem na strane cerpadla, pripadne zpetneho vedeni do nadrze-to je horsi varianta s predpokladem pretesneni cerpadla. v tomto pripade je jeste jedna moznost a to, ze netesni zpetny ventil na cerpadle (alespon ja ho tam mam). je to sroub s vnitrnim pistkem nahore na cerpadle , od nej vede zpetne vedeni. lze sehnat cca do 500kc v delphi servisech.

vymena solenoidu i sroubu je veci 5minut. staci vhodny klic, cerpadlo se nezavzdusni.

diablo: muzes dat kontakt na toho pretesnovatele cerpadel za 2300-2600t? dik

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2009 19:20 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
ja si tiež myslim že to bude zavzdušneny sistem,budem sa muset s tym pohrat.najviac ma štve ta neochota alebo možno aj neskusenost mechanikov.ked poviem čo mam za problem každy len povie že mi asi pada nafta,alebo nečo bude s čerpadlom,no to ja všetko viem.inak som počul že LUCAS je poriadny šmejd,no čo už nejako sa s tym musime popasovat a to hlavne za pomoci fajn ludi na tomto fore.od nich som sa toho dozvedel daleko viac ako od niektorych"slávnych"automechanikov.dakujem všetkym!

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2009 22:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
O tom cerpadle mi vykladal jeden cerpadlar, ze pokud je vsechno serizeno tak jak ma byt,tak je motor s Lucasem tissi,uspornejsi a ma nizsi emise.O rizeni volnobehu nemluve.Proste to pseudoelektr.rizeni ma neco do sebe.Kdys porovnam studeny start na starym aute s Boschem a ted s Lukasem,tak se motor skoro ihned ustali z tzv.traktorovyho chodu, narozdil od predchoziho,kde to trvalo podstatne dyl.O spatnym startu mohou vykladat treba Mr-Jekill a dalsi ,kterym to startuje na drc i pri -25C.Ja mu davam za pravdu a myslim ze je aspon v tomhle Lucas lepsi Bosche.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2009 23:53 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
každy si chvali svoje, ja som v dizloch uplny novacik ale aj napriek tym špatnym štartom som so svojim eskortikom spokojny.je to super jazda to auto ma dušu.

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2009 21:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Chuck píše:
A je to cokoliv tak to funguje divne. Po pripojení napětí to sepne, ale nekdy se stane, ze se to zasekne a po odpojení napětí nevrátí a zustane to jakoby porad zaply...
To asi neni dobre ze?

To co jsi popsal, je myslím přesně ta závada která se u toho solenoidu začne na konci životnosti projevovat. Časem se totiž uvnitř toho solenoidu zmagnetuje kovové jádro a pohyblivá jehla (ta se pohybuje v jádru elektromagnetické cívky - ta nejširší část solenoidu) a solenoid zůstane v otevřené poloze (pružina která jehlu vrací nepřekoná permanentní magnetizmus jehly).
Před pár lety jsem měl rozdělaný ten můj solenoid, který se projevoval naprosto stejnou závadou.
Mě se tenkrát podařilo ten solenoid opravit, ale úplně jsem mu nedůvěřoval (že po násilném rozebrání a složení nezačne najednou téct) a tak jsem po dvou letech koupil nový.

Poté co jsem to tenkrát rozebral a složil jsem uvažoval o tom, že teoreticky by jehla měla jít demagnetizovat silným střídavým magnetickým polem (bez nutnosti solenoid rozebírat). Určitě bych zkusil do cívky solenoidu krátkodobě pustit střídavý signál o větší úrovni (řekněme tak 20-30Vpp). K tomuto účelu by jistě dobře posloužil nějaký výkonový audiozesilovač a tím signálem by klidně mohla být i hudba :-). Nicméně berte to s rezervou, zdali by se jehlu a jádro cívky takto podařilo demagnetizovat odzkoušené nemám.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz