fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
turbo-diesel http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1355 |
Stránka 4 z 5 |
Autor: | JanRypal [ 25 led 2005 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hugo píše: JanRypal píše: S tím souhlasim. Mohl sem mít 1.8TD opela astru, a stejne sem bral radši escorta s 1.6 16V Zetec. To mi jen tak mimochodem připomělo že můj profesor na anglinu z gymplu se jmenoval Zetek. Ale 1.6 měl tak možná močový měchýř a jak dobře jezdil, to fakt nevim. Astry se diesely nikdy 1.8 nedelali...byli to 1.7D (TD, DTI atd...) S 1.7TD (50kW) jsem toho najel celkem hodne, bylo to dobre auto, motor sice slaby ale dalo se to... kdyz slo to auto pryc, melo najeto 180 a nic mu nechybelo. Kdyby ta fordi 1.8TD fungovala alespon tak, jdu do ni Jo sorry. To sem se upsal. 1.7TD samozřejmě. Tamto mělo nějakých 150, jel sem v tom a fak dobré. To s tebou souhlasím že to něco vydrží. |
Autor: | johan [ 25 led 2005 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
ACEMajky píše: Srovnej to s 1,6kou naftou taky od forda co dava do Focise2 ne? - proc chodit k nejakymu PSA
Jo, jasně. Já moc ty diesly nesleduju, měl jsem nějakýho tucha, že Ford 1,6 naftu dělá, ale zrovna jsem k tomu nic nenašel... Chtěl jsem prostě jenom napsat - a v tom si asi rozumíme - že je nesmysl vedle sebe napsat nějaká hausnumera a bez okolků tvrdit: "můj motor má dvojnásobnej krouťák při dvoutřetinovejch otáčkách, takže je silnější a lepší!". Stejně důležitý, ne-li důležitější jako ty numera jsou otáčky, při kterých ten krouťák mám, jak je ten motor zpřevodovanej a jestli to v okolí těch optimálních otáček ten krouťák trochu drží, nebo je tam ostrý "hrb". Je moc hezký, že dneska pro dejme tomu 100 koníků není u nafty potřeba dvoulitr jako dřív, ale stačí o půl litru méně. Já proti naftě skoro vůbec nic nemám (jenom nesnáším ten šílenej rachot studených, starých, neudržovaných uhláků pod oknama... můj motor je oproti tomu naprosto neslyšnej), každý ať si vybere, ne? |
Autor: | Návštěvník [ 25 led 2005 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
muj znamy mel mondeo kombi/1995 s 1.8TD/65kw a najel s nim 450000km, nez ho prodal, melo pravidelny servis. |
Autor: | Karel [ 25 led 2005 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
To johan : Ja mam 10/96 tedy uz celkem stary auto a mam katalyzator,tedy studenej motor uz vubec nesmrdi a kouri jako benzinak,nez se zahreje pak vubec. A ten rachot, videl jsi startovat zmrzlou Karosu ,tu starsi? Benzin je benzin ,tissi je, ale vis na co se taky pouziva?No prece na cisteni , treba motoru od nafty! |
Autor: | johan [ 26 led 2005 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: To johan : Ja mam 10/96 tedy uz celkem stary auto a mam katalyzator,tedy studenej motor uz vubec nesmrdi a kouri jako benzinak,nez se zahreje pak vubec. A ten rachot, videl jsi startovat zmrzlou Karosu ,tu starsi? Benzin je benzin ,tissi je, ale vis na co se taky pouziva?No prece na cisteni , treba motoru od nafty!
Nojo. Kdyz mas naftak udrzovanej, tak ty starty nemuseji byt pro desetilety auto zadnej problem. Ja mam pod okny nejakyho silenyho Fiata Tipo nebo co to je a ten kdyz to nakopne, tak mam vzdycky strach, ze se to cely rozpadne. To je jak nejaka technomusic. Hvizda to, klepe, vrze, rachta... ale nerapuje, to je fakt. A k tomu cisteni motoru benzinem: no vidis, jaka je nafta svinstvo, ze se musi benzinem rozpoustet. Ale zadnej flamewar, to je zbytecny. Kazdy at jezdi cim chce a na co ma. Podle vkusu kazdeho soudruha. |
Autor: | Návštěvník [ 26 led 2005 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska jsem viděl startovat jednoho Escorta 1.8TD, no děs. Sice to chytlo, ale zvuky, co se při tom ozejvaly. Já s TD v Mondeu nemám žádnej problém, v zimě 2x žhavím a chytá suprově. |
Autor: | JanRypal [ 26 led 2005 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Známý má Mondeo a staruje naprosto bez žhavení. Nechápu jak mu může být jedno, co to s tim motorem dělá. Kdybyste viděli ten černý záhul co to vyrobí..... Na druhou stranu v tom tímhle způsobem najel už 280K a nevzpomínám si že by měl někdy zdrbaný motor. Nechápu. |
Autor: | Návštěvník [ 26 led 2005 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chlapi, kdyz uz jste tu vsichni s tema ropakama, kolik vam tom jede na petku, kdyz to toci 3000 (nebo nejaky jiny otacky). zajimalo by me to jen ciste teoreticky pro srovnani s benzinem. |
Autor: | ACEMajky [ 26 led 2005 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Me to toci desne moc, zhruba tak 125-130 na tachaku (i GPS) - co si pamatuju |
Autor: | JanRypal [ 26 led 2005 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na pětku a 3000 otáček mám myslím takových 120-130. Doufám že nekecám. Nevim totiž jestli je ta cesta kde sem to zkoušel úplně rovná. |
Autor: | herma [ 26 led 2005 23:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak dnes sem měl první problémy.... Auto ad rána stálo na sněhu, docela dost solidně ho profukoval vítr. No podařilo se mi nastartovat až napotřetí.Asi tomu ten vítr dal fest zabrat. |
Autor: | Návštěvník [ 27 led 2005 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to me prekvapujete, na petku pri 3000 ot/min mi jede 1,6ZETEC 120km/h podle tachace, to ten TD neni zas tak moc zprevodovanej do rychla. To musi mit docela slusnej tah, ale stejne bych ho nechtel tak dik |
Autor: | johan [ 27 led 2005 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
M. píše: no to me prekvapujete, na petku pri 3000 ot/min mi jede 1,6ZETEC 120km/h podle tachace, to ten TD neni zas tak moc zprevodovanej do rychla. To musi mit docela slusnej tah, ale stejne bych ho nechtel tak dik
Taky me to prekvapilo. Mam pocit, ze tech 120 na petku pri 3000 taky jedu. Nekde tady kluci vyrabeli takovou tabulku... (Hele ale to ten diesel chce pri 170 z toho auta uz vystoupit a bezet napred, ne?) |
Autor: | johan [ 27 led 2005 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady je ta tabulka ..... http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php ... hlight=gps |
Autor: | Návštěvník [ 27 led 2005 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
herma píše: tak dnes sem měl první problémy.... Auto ad rána stálo na sněhu, docela dost solidně ho profukoval vítr. No podařilo se mi nastartovat až napotřetí.Asi tomu ten vítr dal fest zabrat.
No to je prave to, co koukam neni u fordiho 1.8TD nic vyjimecneho... Ja jsem dnes s pazoutem po dni stani prisel, nazhavil(1x) a nastartoval... proste jak v lete akorat s tim, ze to zhavi dele... No asi pujdu opet do pazoutu... 306 Break TD to asi vyhraje |
Autor: | Návštěvník [ 27 led 2005 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 johan: tu tabulku uz jsem kdysi videl, je to ale pro benzin. otazka je, jake prevody mely diesely... ten zetec je zprevodovanej suprove, napr. oktavka toci na dalnici 4000, to bych teda nechtel poslouchat a mam pocit, te vsechny auta dneska maji pomale prevody. ale ty diesely od forda mi teda prijdou zprevodovany extremne do pomala. |
Autor: | johan [ 27 led 2005 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja chtel tu tabulku uvest prave pro srovnani s tema prevodama ktery tady uvadeji kluci pro diesel. Je fakt, ze ten rozdil v prevodech mezi benzinem a dieslem bych cekal vetsi. Na me ma Esco moc dlouhy ty nizsy prevody - dvojku, trojku... petka je zprevodovana vyborne, jak pise M. Mezi 4 a 5 bych snesl o poznani vetsi skok. Skoro ctyrku nevytacim. |
Autor: | Návštěvník [ 27 led 2005 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 johan: je fakt, ze dvojka uz je hodne rychla, ale to mi nevadi, malinko ji roztocis a mas tam sedesat, zadny kvedlani jak v oktavce, kde petka je jakz takz v praze na magistralu, ale urcite ne na dalnici |
Autor: | johan [ 28 led 2005 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
M. píše: 2 johan: je fakt, ze dvojka uz je hodne rychla, ale to mi nevadi, malinko ji roztocis a mas tam sedesat, zadny kvedlani jak v oktavce, kde petka je jakz takz v praze na magistralu, ale urcite ne na dalnici
Jojo, na dvojku to sviští jak o život. Snažím se motoru nějak přehnaně nedupat na krk, kvůli spotřebě, ale na tu dvojku to třeba 80 jede ani nevíš jak. Já si na to celkově nestěžuju, jsem rád, že to je tak nějak sladěný pro normální jízdu. I když bych tu dvojku měl raději kratší... Ale to je jedno. Příští auto budu shánět se šestikvaltem. Teda.... někdy... v daleké budoucnosti, až budou prachy... |
Autor: | mrazik [ 28 led 2005 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám odzkoušeno, že na dvojku svištím tachometrových 100, na trojku tachometrových 140. Na otáčky se ardši neptejte - hodně vysoké. |
Stránka 4 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |