fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Vstřikovací trysky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9430 |
Stránka 4 z 8 |
Autor: | catrr [ 12 lis 2007 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
pardon vstřiky |
Autor: | Karel1 [ 13 lis 2007 01:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
misumi píše: kontrolní otázka: víme kde je šroub na čerpadle bosch kterým se přidává?Dnes jsem byl za dalším čerpadlářem a ten mi ho ukázal.Samozřejmně úplně jinde než mi řekli u forda.
Vzadu na čerpadle , je na něm kontramatka na 13 klíč a měl by být zablombován . |
Autor: | misumi [ 13 lis 2007 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karle1 máš pravdu.U forda mi řekli že je to ten nahoře pod tím víčkem . |
Autor: | misumi [ 13 lis 2007 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
a k čemu je ten nahoře? |
Autor: | misumi [ 13 lis 2007 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
na ten šroub zezadu se nedostanu,je tam takovej kryt z 3mm pozink.plechu přidělanej x šroubama a na nějaké se nemůže protože jsou pod tím čerpadlem.Je tam prý pod tím IMO tak proto asi. |
Autor: | Karel1 [ 13 lis 2007 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teď nevím jaký šroub pod víčkem myslíš . Kde přesně se ten šroub na čerpadle nachází . Zezadu na čerpadle jsou 2 štelovací šrouby , 1 je na nastavení max. otáček a 2 na nastavení volnoběžných otáček . |
Autor: | misumi [ 14 lis 2007 09:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
2Karel1: Ten horní je pod plechovou plombou velikosti 5ti koruny na věci,co vypadá jako membrána pod nebo pře-tlaku.Ale hlavní řízení dávky je zezadu v rozdělovníku co vedou ven trubky vstřiků.Jenže je to pod krytem se zalomenými šrouby kůli imobilizeru ,aby tam nemohl každej.TZN.Odvrtat čerpadlo ven,v daném místě 15mm díru a složit zpátky. |
Autor: | misumi [ 14 lis 2007 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to cca o 10cm blíž k baterce,než šrouby na volnoběh a maximum.Ale musi se vyoperovat ten plech co kreje výstupní trubky. |
Autor: | juraj L [ 14 lis 2007 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | demontaz vstrekovacov |
demontaz a montaz trysiek nie je az tak hrozna. zvladol som to po nacviku cca za 30 minut pred panelakom v zime treba (udaje nepresne): 1. trubkovy kluc Tona (velky - 27 ci kolko) - cca 250 Sk. tymto by mohol ist aj 3. vstrek, aj ked som to neskusal 2. velky orech z goly (cca 34) na otacanie trubkoveho kluca (priecnym trnem nejde kvoli miestu) 3. ockovy prerezany kluc na naftove trubky - tusim 17, cca 120 Sk 4. momentovy kluc 5. medene podlozky - z diesel servisu po 30 Sk Vstrek skontroluju v Bratislave v diesel servise za 50 Sk. Ked som sa pre zabavu pytal v Nemecku v Bosch servise, kontrola jedneho vstreku bola za 10 Euro. (pre tu srandu - test kompresie urobili za 80 Euro) |
Autor: | Cossa Alfa Nostra [ 14 lis 2007 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čau, kde v Blave to kontrolují, vstřiky za 50 Sk? Nebo je to cena jen pro Fica atd...? Dík za tip-adresu. |
Autor: | Karel1 [ 14 lis 2007 23:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
misumi píše: Je to cca o 10cm blíž k baterce,než šrouby na volnoběh a maximum.Ale musi se vyoperovat ten plech co kreje výstupní trubky.
Tak naco je ten šroub bohužel nevím . Ten šroub je vzadu , naboku nebo nahoře na čerpadle ? Snad pomůže catrr . |
Autor: | Karel [ 15 lis 2007 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele nemas Mikrocat,tam to muze byt i v rezu. |
Autor: | juraj L [ 15 lis 2007 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cossa Alfa Nostra píše: Čau, kde v Blave to kontrolují, vstřiky za 50 Sk? Nebo je to cena jen pro Fica atd...? Dík za tip-adresu.
Dufam, ze sa s tou cenou dobre pamatam servis http://www.finalmont.sk/servis.html a kolko stoji kontrola na Morave ? |
Autor: | Karel1 [ 16 lis 2007 02:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: Hele nemas Mikrocat,tam to muze byt i v rezu.
Mám , čerpadlo tam ale rozkreslené není . A v programu od Bosche se sice obrázek čerpadla ukáže , ale bohužel ne v řezu . Dřív jsem měl Bosch ESI TRONIC tam bylo všechno , po totálním kolapsu HDD jsem o něj ale přišel . Ten program co mi zbyl mi ukáže podle motoru číslo čerpadla , ale tímto končí . |
Autor: | juraj L [ 16 lis 2007 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
pani, preco diskusiu o cerpadle skryvate pod vstrekovacmi ? |
Autor: | misumi [ 16 lis 2007 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 juraj L: bude to nejspíč tím,že to spolu jaxi souvisí.Když založíme diskuzi o čerpadlu tak skončíme u vstřiků.Nedej bože u chlastu a ženskejch |
Autor: | Karel [ 16 lis 2007 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna by chtelo poupravit Tema. |
Autor: | juraj L [ 21 lis 2007 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prinasam este foto mojho naradia Samozrejme si mozete kupit ten specialny orech na zhavice, ale mne ho ponukali tusim za 2000 Sk |
Autor: | Belous [ 22 lis 2007 01:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mm, tak pro zajimavost mrkni na tohle: http://cgi.ebay.co.uk/BOSCH-DELPHI-INJECTOR-REMOVAL-TOOL-UNIVERSAL_W0QQitemZ110192404008QQihZ001QQcategoryZ30917QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Chlapec za to chce 325 liber, to je asi 12t. To si docela usetril,ne? |
Autor: | Dalin [ 27 lis 2007 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem byl dnes v prodejně pro ty trysky z Motorpalu a vysloveně mi je nedoporučovali- prý jedině Bosch 800,-kč kvůli životnosti prodavač říkal,běžte se zeptat do Diesel servisu na Motorpal a uvidíte jak od tamtud vypálíte. tak nevím ... co radíte, máte je někdo už v autě delší dobu? |
Stránka 4 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |