fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vstřikovací trysky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9430
Stránka 4 z 8

Autor:  catrr [ 12 lis 2007 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

pardon vstřiky

Autor:  Karel1 [ 13 lis 2007 01:29 ]
Předmět příspěvku: 

misumi píše:
kontrolní otázka: víme kde je šroub na čerpadle bosch kterým se přidává?Dnes jsem byl za dalším čerpadlářem a ten mi ho ukázal.Samozřejmně úplně jinde než mi řekli u forda.


Vzadu na čerpadle , je na něm kontramatka na 13 klíč a měl by být zablombován .

Autor:  misumi [ 13 lis 2007 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Karle1 máš pravdu.U forda mi řekli že je to ten nahoře pod tím víčkem .

Autor:  misumi [ 13 lis 2007 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

a k čemu je ten nahoře?

Autor:  misumi [ 13 lis 2007 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

na ten šroub zezadu se nedostanu,je tam takovej kryt z 3mm pozink.plechu přidělanej x šroubama a na nějaké se nemůže protože jsou pod tím čerpadlem.Je tam prý pod tím IMO tak proto asi.

Autor:  Karel1 [ 13 lis 2007 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak teď nevím jaký šroub pod víčkem myslíš . Kde přesně se ten šroub na čerpadle nachází . Zezadu na čerpadle jsou 2 štelovací šrouby , 1 je na nastavení max. otáček a 2 na nastavení volnoběžných otáček .

Autor:  misumi [ 14 lis 2007 09:08 ]
Předmět příspěvku: 

2Karel1: Ten horní je pod plechovou plombou velikosti 5ti koruny na věci,co vypadá jako membrána pod nebo pře-tlaku.Ale hlavní řízení dávky je zezadu v rozdělovníku co vedou ven trubky vstřiků.Jenže je to pod krytem se zalomenými šrouby kůli imobilizeru ,aby tam nemohl každej.TZN.Odvrtat čerpadlo ven,v daném místě 15mm díru a složit zpátky.

Autor:  misumi [ 14 lis 2007 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

Je to cca o 10cm blíž k baterce,než šrouby na volnoběh a maximum.Ale musi se vyoperovat ten plech co kreje výstupní trubky.

Autor:  juraj L [ 14 lis 2007 12:29 ]
Předmět příspěvku:  demontaz vstrekovacov

demontaz a montaz trysiek nie je az tak hrozna. zvladol som to po nacviku cca za 30 minut pred panelakom v zime

treba (udaje nepresne):

1. trubkovy kluc Tona (velky - 27 ci kolko) - cca 250 Sk. tymto by mohol ist aj 3. vstrek, aj ked som to neskusal

2. velky orech z goly (cca 34) na otacanie trubkoveho kluca (priecnym trnem nejde kvoli miestu)

3. ockovy prerezany kluc na naftove trubky - tusim 17, cca 120 Sk

4. momentovy kluc

5. medene podlozky - z diesel servisu po 30 Sk

Vstrek skontroluju v Bratislave v diesel servise za 50 Sk.

Ked som sa pre zabavu pytal v Nemecku v Bosch servise, kontrola jedneho vstreku bola za 10 Euro. (pre tu srandu - test kompresie urobili za 80 Euro)

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 14 lis 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Čau, kde v Blave to kontrolují, vstřiky za 50 Sk? Nebo je to cena jen pro Fica atd...? Dík za tip-adresu.

Autor:  Karel1 [ 14 lis 2007 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

misumi píše:
Je to cca o 10cm blíž k baterce,než šrouby na volnoběh a maximum.Ale musi se vyoperovat ten plech co kreje výstupní trubky.

Tak naco je ten šroub bohužel nevím . Ten šroub je vzadu , naboku nebo nahoře na čerpadle ?
Snad pomůže catrr .

Autor:  Karel [ 15 lis 2007 17:14 ]
Předmět příspěvku: 

Hele nemas Mikrocat,tam to muze byt i v rezu.

Autor:  juraj L [ 15 lis 2007 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

Cossa Alfa Nostra píše:
Čau, kde v Blave to kontrolují, vstřiky za 50 Sk? Nebo je to cena jen pro Fica atd...? Dík za tip-adresu.


Dufam, ze sa s tou cenou dobre pamatam
servis http://www.finalmont.sk/servis.html

a kolko stoji kontrola na Morave ?

Autor:  Karel1 [ 16 lis 2007 02:18 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Hele nemas Mikrocat,tam to muze byt i v rezu.


Mám , čerpadlo tam ale rozkreslené není . A v programu od Bosche se sice obrázek čerpadla ukáže , ale bohužel ne v řezu . Dřív jsem měl Bosch ESI TRONIC tam bylo všechno , po totálním kolapsu HDD jsem o něj ale přišel . Ten program co mi zbyl mi ukáže podle motoru číslo čerpadla , ale tímto končí .

Autor:  juraj L [ 16 lis 2007 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

pani, preco diskusiu o cerpadle skryvate pod vstrekovacmi ? :shock:

Autor:  misumi [ 16 lis 2007 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

2 juraj L: bude to nejspíč tím,že to spolu jaxi souvisí.Když založíme diskuzi o čerpadlu tak skončíme u vstřiků.Nedej bože u chlastu a ženskejch

Autor:  Karel [ 16 lis 2007 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna by chtelo poupravit Tema.

Autor:  juraj L [ 21 lis 2007 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

Prinasam este foto mojho naradia

Samozrejme si mozete kupit ten specialny orech na zhavice, ale mne ho ponukali tusim za 2000 Sk

Obrázek

Autor:  Belous [ 22 lis 2007 01:20 ]
Předmět příspěvku: 

Mm, tak pro zajimavost mrkni na tohle: http://cgi.ebay.co.uk/BOSCH-DELPHI-INJECTOR-REMOVAL-TOOL-UNIVERSAL_W0QQitemZ110192404008QQihZ001QQcategoryZ30917QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Chlapec za to chce 325 liber, to je asi 12t. To si docela usetril,ne?

Autor:  Dalin [ 27 lis 2007 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem byl dnes v prodejně pro ty trysky z Motorpalu a vysloveně mi je nedoporučovali- prý jedině Bosch 800,-kč kvůli životnosti
prodavač říkal,běžte se zeptat do Diesel servisu na Motorpal a uvidíte jak od tamtud vypálíte.
tak nevím ...
co radíte, máte je někdo už v autě delší dobu? :shock:

Stránka 4 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/